~kısa bir ara konuşma ~
Şirkette ilişkimizi sadece 7 kişi biliyordu. Şimdilik Yang başkanın haberi olmaması lazımdı. Çünkü kiko ile çıkıyordum, yani o bunu yapmam için beni zorlamıştı. Galiba benim ve Chaerin'in acı çekmesini istiyor. Duygularımı biliyor, Chaerin'e olan duygularımı... Böyle yapması çok can acıtıcı.
~kısa bir ara konuşma son~Sabah olmuştu. Gün bu son günlerde biraz fazla aydınlıktı sanki. Galiba sebebi güneşimin yanımdan ayrılmaması. Kafamdaki konuşmamı bitirerek şirkete gitmek için kıyafet aramaya başladım. Sonunda boş boş bakmaktan sıkılarak elime gelen siyah pantolon ve bol siyah tişörtümü giyip telefonu elime aldım. Son arama listesine girip Chaerin'i aradım.
"Sevgilim, evden çıkmak üzereyim seni almaya geliyorum, seni seviyorum." dedim ve kapattım, birşeyler atıştırdım ve evden çıktım.Chaerin ağızından;
Uyanalı fazla olmuyordu. Bugün sanki herzamankinden farklı güzel bir gün olacaktı. Üstünü değiştirmek için dolaba yöneldim. Elime ilk gelen tişört ve pantolonu giyindim ve kahvaltıda indim. Halsiz gibi hissediyordum. Bişiyler atıştırmak için gittiğim mutfaktan hiçbirşey yemeden çıktım. Jiyong aradı kapının önünde onun gelmesini bekledim. Sonra evimin önünde arabasıyla durdu. Arabadan indiğinde o kadar karizmatik görünüyordu ki yan villada oturan annemin arkadaşının kızı Min kwang -ben ve bom ona erkek düşkünü diyoruz- direkt Jiyong'un yanına geldi. Ah, aptal kız!! Tam telefonunu çıkartıp Jiyong'a verecekken ben Jiyong'a sarılıp "geldin mi sevgilim? Seni çok özledim." dedim ve Min'e aşağılarcasına bi bakış attım ki o bakıştan sonra burada biraz daha duracağını da fazla sanmıyorum. Tahmin ettiğim gibi de olmuştu. Sonunda yalnız kalmıştık. Jiyong'un giydiklerine bi baktım da neredeyse aynı giyinmiştik. Çift kıyafetleri gibiydi, çok şekerr ~~
Jiyong ağızından;
Sonunda geldim. Chaerin kapının önünde bekliyordu. Biraz bakıştıktan sonra kafamı çevirdiğimde bi kızın beni izlediğini farkettim. Kız beni farkedince, yanına gelip konuşmaya başladı. "Merhaba oppa, ben Min kwang. Woah, cidden çok havalı ve şirinsin." gülümsedim "teşekkurler min kwang sende öylesin." dedim. Ve tam telefonunu bana verecekken Chaerin gelip bana sarıldı. Aptal sevgilim kıskanmıştı beni galiba hahaha~~
Bugün çok şirin olmuştu. Giyindiklerimiz aynıydı neredeyse tek fark tişörtümüzdü. Benimkinde King Chaerin'inkinde Queen yazıyordu. Bu da bizi daha da tatlı bir çift gibi göstermişti. Şirkettekiler kesin birşeyler diyeceklerdi ama kimin umrunda?! Ha bide fanlar vardı fotoğrafımızı çekmeye çalışacaklardı, ama olsun onlar şirkettekiler kadar sıkmıyor.
Arabaya binerken seungri aradı ve endişeli sesiyle "Jiyong hemen gel burada işler çok karışık ve galiba başınız biraz dertte." dedi.Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen '-'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gotta Be You
FanfictionChaerin çok büyük bir aşk üçgenine düşmüştür. Bir yandan sadece arkadaşı olarak gördüğü Young Bae, diğer yandan ise sırılsıklam aşık olduğu Jiyong. Young bae Chaerin'in Jiyong'a beslediği duyguları ona besliyordu. En yakın arkadaşı Jiyong bundan çok...