3. Bölüm

152 14 0
                                    

Benim tatlı aşkım. 3. Bölüm.

"Daha hızlı ol!!" bacakları Lay'in omzundayken bağırdı Chen. Lay onu dinleyip daha da hızlandı ve Chen her seferinde yüksek sesle adını haykırdı Lay'in. Bu 3. turdu. Bir gecede 3 kez yaptıktan sonra Lay yorulmuştu. Ama Chen durmak istemeyecek kadar yaramaz davranıyordu. Elini Lay'in erkekliğine götürüp yavaşça kavradı, tekrar sertleştirinceye kadar okşadı.. Yavaşça kasıklarına oturdu Lay'in ve sırıttı. "Bu benim sana hediyem sevgilim." dedi Chen, Lay'in erkekliğinim kendisine değmesini sağlarken..

Saat: Sabah 5.30 civarı.

İlk uyanan Lay olmuştu. Vücudu uyarılmaya olumlu bir karşılık verdiği için kızarmıştı. Elinin kasıklarında olduğunu anladığında oldukça utanmıştı. Gördüğü rüya muhteşemdi.. Chen'in vücuduna baktı rüyasının gerçek olması ümidiyle ama gerçek değildi. Lay ayağa kalkıp küçük bir duş aldı ve Chen'in dolabından temiz çamaşırlar aldı. İç çamaşırını giydikten sonra Chen'in yanına geri uzandı. Rambo tipi siyah sporcu atletiyle oldukça çekici duruyordu. Lay yanında yatan Chen'e yaklaştı. Boynundaki damarların üzerine dudaklarını bastırdı. Chen kolay kolay uyanmayan bir çocuktu bu yüzden rahatça dudaklarını gezdirdi onun boynunda. Derin bir nefesle erkeksi kokuyu içine çekti Lay. Yine uyarılıyordu vücudu.. Lay onunla olmak ona dokunmak istiyordu delicesine. Chen'i göremediği 4 uzun sene ona acı çektirmişti. Şimdi ise Chen'e doyamıyordu. Dudaklarını Chen'in boynunda gezdirmeye devam etti Lay ve karşılık olarak Chenden küçük tatlı bir inilti duydu.

Artık çocuk olmadıkları ve erkeklere ilgi duydukları için bu iniltiyi duyduğunu düşündü Lay. Ama durmadı. Elini Chen'in karnının üzerinde gezdirdi. Ama Chen'in uyanacakmış gibi hissettiğinde elini geri çekti. Arkasını dönüp uyumaya çalıştı Lay ama Chen'in sarılma hastalığını unutmuştu. Lay tam uykuya dalacağı anda kendisine sarılan kollar ve bacaklarla irkilmişti. Vücuduna sürten sertliğide hissetmişti. Uyumak zorundaydı her şey aksini söylesede uyumalıydı. Yoksa Chen'e dokunacaktı. Her şeye rağmen gözlerini kapadı ve derin huzurlu uykusuna geri döndü..

Saat: Sabah 09.35 .

Telefonun alarmı çalıyordu. Chen huzursuzlanıp sarıldığı şeyi yastık sanmaya devam ettiğinde küçük bir iniltiyle gözlerini açtı. Sarıldığı çıplak bedene neredeyse tamamen yapışmıştı ve sabah ereksiyonu diye düşündüğü ama geceden beri aynı halde olduğunu bilmediği erkekliğini hissetti. "Rüyanda kimi görüyordun Chennie?" diye sordu Lay arkasındaki çocuğa. Chen kızarmıştı bir süre cevap vermedi soruya. Bir süre sonra derin bir nefes alarak "S-sanırım... Se-seni..." diye mırıldandı Chen. Lay'in gözleri kocaman açıldı ve kalbinden midesine küçük renkli kelebekler süzüldü. Chen geri çekilmek için hazırlandığında Lay kalçasını Chen'e bastırdı ve küçük olandan kocaman bir inilti yükseldi.

Yarım saat öyle kaldıktan sonra Lay arkasını döndü ve Chen'in gözlerini izledi. Sessizliği yine Lay bozdu. "Peki rüyanda sana ne yapıyordum?" diye sordu Lay ikisininde aynı rüyayı görmüş olmasını düşleyerek. Chen gözlerinş kaçırdığında Lay kıkırdadı ve Chen cesaretini toplayarak anlatmaya başladı. "Biz 3 kez birlikte oluyorduk ve sen biraz yoruldun. Bende 4. kez yapmak istiyordumğ bu yüzden kucağına oturdum. İçime yerleşmeni sağlayarak senin yorulmanı engelledim.." dediğinde Chen tamamen kıpkırmızı olmuştu. Lay bunu farkettiğinde doğruldu. "Ben acıktım. Hadi yemek yapalım. Ama önce silahını boşalt.." diyerek kıkırdadı Lay. Chen o anda ne demek istediğini biraz geç anlasada yüzünde aptal bir gülümsemeyle banyoya girdi. Bir saat sonra Chen banyodan çıkmıştı belindeki havluyla vücudu güzel görünüyordu. Hızlıca giyinip mutfağa gitti. Mis kokulu yemeklerle ağzı açık kalmıştı Chen'in.

İkiside yemekleri yedikten sonra Lay evine gitmek zorunda kalmıştı. Chen ise koltuğa uzanıp tavana baktı. Gördüğü rüyayı düşündü...

My Sweet Love?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin