4. Bölüm

154 10 1
                                    

Chen'in ağzından:

Adım Kim Jongdae. Abimle birlikte ailemizden miras kalan çatı katındaki lüks dairede yaşıyorum. 11 yaşımdan beri sıra arkadaşım, can dostum ve en büyük sırdaşım olan Lay'e aşığım. Onu unutmak için Kore'deki ünlü bir üniversiteye gitmeme rağmen başaramadım. Ona hala aşığım. Ama o başkasını seviyor.

Lay'in ağzından:

Benim adım Zhang Yixing. 22 yaşındayım. Abim Kris ve ailemle birlikte dublex bir evde yaşıyorum. 11 yaşımdan beri en yakın arkadaşıma aşığım. (Lay Chen'den 1 yaş büyük buda demektir ki Lay Chenden 1 yıl önce aşıktı.) Onu unutmak için Luhan ile çıkmaya başladım. Ama Luhan ile çıkmak benim için zaman kaybı. Chen beni sevmesede onu seveceğim.


-Günümüz-

~SMS~
~Gönderen: MyLay
Hey ördek uyandın mı? Sana ayılman için çıplak resmimi atmak ister misin?

~Gönderen: MaChen
Ç-çıplak resmini mi?

~Gönderen: MyLay
Tabiki şakaydı. Harika vücudumu sadece rüyanda görebilirsin. Beni düşle Chennie. Kkkk^^

Chen okuduğu mesajla olduğu yerde buz kesmişti. Serinliğin ardından gelen sıcak yanma hissi Chen'i delirtmişti. Yanan vücudu terlemesine neden olmuştu. Odasına çıkıp kapısını kilitledi ve yorganın altına girdi. Geçen sefer Lay'in başını yasladığı yastığa sarıldı. Elini kendini tatmin etmek için kullandığında odasında küçük ve hoş iniltiler yayılmaya başlamıştı. Chen kendini rahatlatmaya gerek duymuyorken ilk kez bu kadar gerildiğini hissetti.

Chen doruk noktasına geldiğinde kendini tutmaya çalıştı ama başaramamıştı. Derin bir inleme odaya yayıldıktan sonra kayboldu. Eli ve karnının üstü meni ile ıslanmıştı. "Lanet.." diye fısıldadı.


Lay gözlerini akşam için hazırlanan abisi Kris'e baktı. "Hyung? Suho ile kaç kez birlikte oldunuz?" diye sordu Lay hafiften utanarak. "Neden soruyorsun? Sanırım çoktan 10 kez birlikte olduk.." dedi Kris ve Lay'in çenesi düştü. "Peki nasıl hissettiriyor?.. Hyung.. Öncesinde ona karşı derin isteklerin mi oluyor?!" diye bağırarak sordu Lay ve Kris korkuyla onu izledi. "S-sanırım öyle. Ama ona acı çektirmek ve kıvrandığını görünce daha da zevkli oluyor." diye kıkırdadı Kris ve Lay gözlerini devirdi. "Peki nasıl anladın? Üstte olacağını...?" diye sordu Lay endişeyle. "Eğer erken serbest kalırsan bu zevk vermez. Bu yüzden otuz bir'den uzun deneyip dayanan üstte oluyor. Suho 30'da kalmıştı." diye anlattı Kris çok bilmiş tavrıyla.

Lay sırıttı ve bugün abisinin anlattıklarını düşündü. Chen eğer abisi gibiyse.. Altta kalabilirdi. Bu Lay'in heyecanlanmasına sebep oldu...

My Sweet Love?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin