7. Bölüm

130 10 0
                                    

İlk birlikteliklerinin ardından yaklaşık 2 ay geçmişti. geçen bu arada Chen iyice iyileşmiş ve ikisi onlarca kez birlikte olmuştu. Bu süre içinde aynı yatakta uyumaya başlamışlardı. Chen bir kaç iş görüşmesine gitmiş ve reddedilmişti. Lay ise hala abisinin kırtasiyesinde çalışıyordu. Chen bunu kendine sorun etmeye başlamıştı. İkisi aynı evde yaşıyordu ama Chen çalışmayıp Lay çalışıyordu ve tüm yük Lay'in omuzlarındaydı. Chen bunu sorun ettiği için pek iyi beslenememiş ve kendine dikkat etmemişti.

Lay'e sarılmak için yatakta kıpırdanıp kolunu Lay'in yattığı kısma attı. Eli boşluğa düşünce aniden gözlerini açıp saate baktı Chen. Saat oldukça geç olmuştu. Yatakta doğrulup dizlerini kendine çekti Chen. Gözleri yaşarmıştı. İçinde tuhaf bir korku vardı. Midesinde oluşan ani bir bulantı ile ayağa kalkıp banyoya koştu. Midesindeki herşeyi çıkarmıştı. Gözleri karardığı için ayağa kalkmaya çalıştı.. Ama başarılı olamayıp yere yığıldı...

Lay eve geldiğinde kahvaltı sofrasındaki yiyeceklerin üzerinde sinek uçuştuğunu gördü. ''Sevgilim hala uyuyor musun?'' diye seslenerek üst kata çıktı. Ama yatağın boş olduğunu ördüğünde korkuyla dona kaldı. Chen'in onu bıraktığını düşünüp içine küçük bir korku oturtmuştu. Banyo lambasının yandığını gördüğünde hızlıca ilerledi ve kapıyı açtı Lay. Chen'i yerde yatarken gördüğünde kalbi acımıştı.

-Bir kaç saat sonra.-

Lay hastanede doktorların odaya girip çıkışını izliyordu. En sonunda uzman olan doktor Lay'in yanında durdu. ''Sanırım.. Bir kaç ay sonra.. hastamızın kucağında.. bir tane minik olacak..'' diyerek gülümsedi doktor Lay'e bakarak. Lay şaşkınca kelimeleri beyninde toparladı. ''Chennie? H-hamile mi?'' diyerek şaşkına baktı doktora. Doktor onaylarcasına test sonuçlarını Lay'e uzattı. Lay incelediği sonuçlar karşısında gözlerine inanamamıştı. Dudağını ısırıp içindeki babalık sevincini bastırmaya çalıştı.

''Onu fazla yormamak şartı ile içeri girebilirsiniz.'' diyerek yanından ayrıldı doktora. Lay odaya girdiğinde Chen yeni uyanmıştı. ''Sorunum neymiş sevgilim? Ben hastaneleri sevmiyorum biliyorsun! Hadi çıkalım buradan..'' diyerek huzursuzlandı Chen ve Lay ''Sevgilim.. sanırım biz artık bir aile olduk..'' diyerek gülümsedi. Chen anlamsızca gözlerini kırpıştırarak Lay'e baktı. Ardından gözleri kocaman açıldı. ''B-bu ne demek?! Yani b-ben.. hamile miymişim?!'' diyerek korkuyla sordu..

My Sweet Love?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin