8. Bölüm

117 10 1
                                    

Lay ve Chen bebek şokunu atlatana kadar Chen'in mide bulantıları ve baş dönmeleri çoğalmıştı. Lay daha fazla çalışmaya ve eve yorgun gelmeye başlamıştı. Sadece iki ay geçmişti ki Chen kilo almaya başlamıştı. Doktoru sağlıklı ve beslenmesi gerektiğini söyleyip onu uyarmıştı. Eve geldiğinde Lay'i koltukta uyurken bulmuştu. Sevgilisinin ilgiye ihtiyacı vardı. Uzun zaman olmuştu ama bu Chen'i korkutuyordu. Eğer bu şansı kaybederse bir daha bebekleri olmayacağını biliyordu.

Lay'in yüzüne öpücükler kondururken "Sevgilim.. Erkeğim... Birtanem.. Burada uyuyamazsın ama.." diye fısıldadı ve Lay gözlerini araladı. "Seni özledim Chennie.. Hemde çok.. " diye mırıldandı Lay ve Chen'in dudaklarına öpücükler kondurmaya başladı. Öpücükler derinleşmeye başlamış ve Chen Lay'in ısrarlı çekiştirmesiyle onun kasıklarına oturmuştu. İkiside halinden memnundu. Lay kucakladı Chen'i ve mızmızlandı. "Ne zamandır bu kadar ağırlaştın sen?!" diye söylendi. Chen ise kıkırdayarak karşılık verdi. Tüm gece dudakları dudaklarındn ayrılmadan durdular.

aman hızla akıp giderken Chen iyice karnı şişmiş bir şekilde dolaşmaya başlamıştı. Lay çalıştığı yerden izin alıp bebek alışverişine çıkmak için arabayı hazırladı. Herşey hazırdı aslında. Doktorun tavsiye ettiği süt anne ilede anlaşma yapmışlardı. Sadece 3 ay sonra sağlıklı bir çocukları olacaktı. Lay'in üzerinde kırgınlık vardı herşeye rağmen.. Çünkü Chen bebeğin kalp atışını ve cinsiyetini sadece Lay yanındayken öğrenmek istemişti. Lay bu yüzden son girdiği işten çıkmayı düşünüyordu. Chen ve bebekleri ile daha çok ilgilenebilmek için..

Bebek için Chen'in yazdığı tüm malzemeleri 'Renklerine' göre almıştı. Bebek odası eşyaları Lay eve varmadan evde olmuştu. Beşik, bebek arabası, mama koltuğu, lağzımlık, bez değiştirme yatağı, bebek yatağı ve dolabı.. Her şey alınmıştı. Chen kendi beğendiği kıyafetleri internetten sipariş vermişti. Biberon, emzik, mama kabı, hijyenik ve bitkisel temizlik likit suyu vs.. Herşey hazırdı. Chen 3 ay sonra ağlayışını duyacağı bebeğini merak ediyordu.

Günler çabucak geçiyordu. Chen'in canı sadece şeftali istiyordu ve Lay ona her gün poşetlerce şeftali alıyordu. Bazen Kris '' O bebeğin adını Şeftali koymalısınız!'' diye dalga geçiyordu. Günler böyle geçerken Chen'in heyecanı artmaya başlamıştı. Son 10 gün kala Chen'in ağrıları artmaya başlamıştı. Bir gece aniden Chen'in ağrıdan kıvranmasıyla uyanmıştı Lay..

Hastaneye 2 kişi gittikleri halde 1 hafta sonra 3 kişi olarak dönmüşlerdi.. Chen hayatında ikinci kez mutlu olduğunu hissediyordu. Sevdiği adam ve daha 1 haftalık olan oğlu ile.. Gerçek mutlu aile tablosuydu..


Not: Arkadaşlar normalde bu final olmayacaktı. Ama sonradan ''Benim Tatlı Aşkım Ova.'' isimli bir bölüm yazacağım. Ancak baya bir zaman sonra yazacağım.

My Sweet Love?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin