❤1❤AŞK DOLU TEKME

161 7 5
                                    

Bu sabahın diğer sabahlardan bir farkı olmadığını alarmım çalınca anlamıştım.Sabah 7 alarmı hala ötüyordu ama ben oralı dahi olmadan yatıyordum. Ama kalkmak zorundayım koca şirketim ve yığınla dosya beni bekliyordu hiç istemesemde kalkmıştım.

Sabahki rutin işlerimi bitirdikten sonra dolabımın karşısına geçmiş ne giysem diye düşünüyordum. Her sabahki gibi elime gelen siyah kalem etek ve bordo gömleği aldım. Giyindikten sonra doğal bir makyaj yaptım saçlarımıda her zamanki gibi salık doğal haline bıraktım.

Çantami alıp aşağıya indiğimde yardımcım fatma sultan kahvaltı hazırlıyordu yanına gidip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Fatma sultan istanbula geldiğimden beri yanımdaydı. Onu annem yerine koymuştum oda beni kızı.

-Günaydın sultanım. Dedim
-Günaydın deli kız .dedi.

Geç kalmıştım bir patron olarak geç kalmamalı ve çalışanlarıma örnek olmalıydım. Ne saçmalıyorum ben çantami alıp kapıya doğru gitiğimde.Fatma sultan;

-Bir şeyler atıştır öyle git. Dedi
-Geç kaldım ve bugün toplantım var sultanım.diyip. Ayakkabılarımı giydim.
-Görüşürüz. Deyip çıktım.

Yaz mevsimindeydik hava çok sıcak olamasada yine de sıcaktı arabama doğru giderken bir ses duydum dur tahmin ediyim baş belam Hayrunisa;

-Yareeee . Diye bagiriyorduu.

Arkami dönmemle üstüme atlaması bir oldu bu kız niye benim yan evime taşındıki! Kollarımı öyle sıkıyorduki nefes alacak gbi degildim.

-Hayrunisa canım arkadaşım nefes almama izin versen. Dediğimde çok sıktığını farkına varıp bıraktı.

-özür dilerim ben ben özledim deliiiii. Dedi ben şok derecede ona bakıyordum daha dün gece bendeydi ne bu özlem.

-canım daha dün gece bende değil miydin senn! neysee hadi geç kaldım ben kaçar.dedim.

-benim arabam tamirdede hani senle gelsem.dedi birde soruyo ya sırıtarak ona dönüp;

-soruyomusun atla. Deyip güldüm.

Arabada gidiyorduk sesizce artık siz düşünün Hayrunisa bile susuyordu bir şeyler ters gidiyormuş gibi hissediyordum hayırlısı diyip sürmeye devam ettim.Sesizliği bozan benim telefonumdu araba kullandığım için. Hayrunisa'ya ;

-telefonuma bakar mısın tatlım? dedim.

Annen arıyor dediğinde tedirgin oldum. Acaba bir şeymi olmuştu. Bugün gerçekten bir şeyler ters gidiyordu. Aslında bayadırda aramıyordu açıp hoparlöre vermesini istedim.

-Annem

-kızım a..aben n boran aben kizim öldürcekler k..oşş yetiş ne..olur. diyip kapatınca arabayı ani firenle durdurdum abimm ona ne olmuştu. O beni sevmesede ben severdim abimi Hayrunisaya dönüp;

-ben..ben gidiyorum sen burdan bi taksi çevir özür dilerim.dedim elim ayagim titriyordu yanağımdaki ıslaklıkla ağladığımı anladım.

- Yare bende geliyim sen yanlız gitme dediginde

-şirkete gitt. Hem şirketdekilere benim mardine gittiğimi söyle. Ama sakın bu telefon konuşmasından bahsetme! dedim.

Hayrunisa arabadan indiği gibi gaza bastım hayrunisanın haber ver dediğini duyuyordum eve doğru sürmeye başladım. Abim ne oldu sana diye kendimi yiyip bitiriyordum bir yandanda hıçkırıklarım tüm arabanın içini doldurmuştu.

Eve geldiğimde kapıyı açtım. Koşa koşa yukarı çıktım. Fatma sultan bugün kızına gitcekti ortalıkta yok olduğuna göre çoktan gitmişti. Hemen dolabımı açıp, bavuluma bir kaç eşya atıp kapattım üstümede bir kot ve salaş bir tişört giydim. Bavulumu alıp aşağıya indim spor ayakkabılarımı giyip arabama doğru yol aldım. Bilet olması içinde dua ediyordum.

AŞK UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin