Jeg vågnede, mit hoved dunkede kraftigt, det var smertefuldt. Jeg prøvede at bevæge mig, men jeg sad fast. Jeg åbnede forsigtigt mine tunge øjenlåg, det var svært, men det lykkedes mig. Jeg drejede mit hoved først til den ene side og så den anden. Jeg var lænket. Sengen jeg var lænket til virkede bekendt, jeg havde ligget i den før. Jeg nåede ikke at finde svaret før jeg hørte en stemme. "Du bevæger dig godt nok ud på dybt vand Jess" stemmen var kold og rolig, den tilhørte James. Det svin havde kidnappet mig og lænket mig til hans seng. Jeg var så udmattet jeg havde mest af alt bare lyst til at smutte tilbage til det mørke jeg var vågnet fra. "Slip mig fri James" sagde jeg med en træt stemme. En høj fyr med sort hår kom til syne, "åh....nu havde vi det ellers så sjovt, du og jeg" noget skuffelse kunne høres i hans ellers så rolige stemme. "Det kan godt være at du synes det her er skide skægt James, men det synes jeg ikke, så slip mig fri" han kiggede på mig med sultne øjne "nej det tror jeg ikke jeg vil" jeg kiggede på ham og vendte øjne "hvorfor dog ikke?" han nærmede sig mit ansigt, "jeg vil da lege lidt med dig først" mine øjne åbnede helt, "hvad!?" nærmest råbte jeg. Jeg begyndte at rive og hive i lænkerne men de var ubrydelige, han kom endnu tættere på, min mund og hans var nu kun få centimeter fra at røre hinanden. Jeg prøvede at trække mig længere tilbage, men kunne ikke, jeg var fanget, det ene uskyldige lam der var offer for den sultne ulv, hans øjne mørknedes, de var fyldt med lyst og ondskab. Hvorfor skulle det her lige ske for mig, hvorfor er jeg noget specielt, hvordan er jeg speciel, hvad blev der af mit normale liv. Mine tanker blev afbrudt af en følelse, den var speciel, men ikke på den gode måde, mens jeg havde været faret vild i mine tanker havde James startet legen ved at kysse mig, kysset gav mig en dårlig smag i munden, mine øjne spærrede sig selv op, jeg havde fået et eller andet i munden, det smagte a helvedes til, jeg følte jeg skulle kaste op men kunne ikke, jeg kiggede op på ham, hans læber var fyldt med blod, jeg havde hans blod i munden, jeg ville skrige men kunne ikke, lyset forsvandt ligeså stille, da der kun var den ene lille lysplet i det store mørke tilbage, rakte jeg ud efter den, men gav op, lyspletten forsvandt og jeg var nu fanget i det skræmmende mørke.
Jeg vågnede ved lyden af mit eget skrig, skriget fyldte det tomme rum. Jeg kiggede mig omkring jeg var helt alene i en mørk og fugtig kælder. Jeg var ikke lænket mere, men jeg havde dog stadig den dårlige smag i munden. Hvad var der sket? hvorfor var jeg her? det her liv stinker. Jeg kiggede mig omkring der var alle mulige redskaber, ikke bare normale redskaber, men tortur redskaber, jeg var i et gammelt totur kammer. Mit hjerte fløj op i halsen, det føltes som om jeg skulle kaste det op. Jeg rejste mig op, men faldt hurtigt til jorden igen, mine ben sov. Jeg prøvede adskillige, da jeg endelig kom op at stå åbnede døren. Det var James storebror der kom ind ad døren, han lignede sig selv ud over han havde skiftet tøj. Jeg stod og støttede mig op af et bord der stod tæt på mig. "Hej Jess, sovet godt" sagde han med et smørret smil på læben. "Ha ha ha" grinte jeg sarkastisk. "Hey kom nu den var da god" jeg vendte øjne ad ham, "ja det synes man jo altid selv de er" jeg blinkede og før jeg vidste af det stod Jace foran mig. Han stod og små grinte "det har du fuldstændig ret i, du er da ret klog" "nå, det har mine lærere ellers aldrig sagt" jeg var 100% forsvars mode, jeg vidste ikke hvad de vil med mig og jeg ville heller ikke vide det. "Slap nu lidt af Jess jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget, endnu" han vendte sig om jeg tog chancen sparkede ham i ryggen og spurtede forbi ham, hen til døren. Jeg tog i håndtaget, den var låst, jeg kiggede mig tilbage han var væk, jeg gik i panik, jeg hev og rykkede i håndtaget som en sindssyg. Jeg mærkede 2 stærke arme snige sig om min talje, jeg blev med et hevet væk fra døren og stod nu midt ude i rummet. Jeg prøvede at vride mig ud af det stramme greb, men kunne ikke, et sæt læber rørte spidsen af mit ene øre, og en kold, rolig stemme hviskede "det var dumt af dig at lægge dig ud med en vampyr" jeg stivnede og med et mærkede jeg en kraftig smerte i min ene skulder, jeg skreg, tårende trillede ned af mine kinder, han havde bidt mig, jeg begyndte at miste bevidstheden, mine øjne lukkedes og jeg sank ind i det samme mørke igen.
__________________________________________________________________________
Undskyld for det korte kapitel.
Jeg håber i kan lide det alligevel.
Jeg prøvede at tilføje lidt hårdhed til hende.
Skriv gerne :)
YOU ARE READING
The one without heart
Paranormal(Dansk/Danish) Efter den dag hvor han kommer bliver der ved med at ske mystiske ting, som hun ikke kan stoppe, er der en forbindelse mellem de ting der sker. Der bliver ved med at komme nye personer til skolen og ingen af dem er normale, men når h...