choice » 0.6 » monster «
» prestao sam se plašiti čudovišta ispod kreveta kada sam shvatio da je ono u mojoj glavi. «
....
već odavno je svanulo. zayn je bio u velikoj beloj praznoj sobi u kojoj se nalazio samo laminat,jedno platno sa svom umetničkom opremom i dosta slika koje je on naslikao. nosio je iznošenu belu majicu koja je bila isprskana raznim bojama i trenerku koju je povrnuo do kolena. crtao je. olovkom je povlačio linije i crte. crtao je dve osobe na livadi, kako sede i gledaju u zvezde. vide im se lica iz profila. oboje su nasmejani i srećni dok gledaju zvezde. devojka nosi dečkov duks dok je njegova ruka prebačena preko njenog ramena. poznavao je te dve osobe jer ipak, jedna od tih osoba je bio on, a druga osoba je bila astrid. devojka koja mu je za 3 dana ušla pod kožu. smešio se dok je crtao. zamišljao je ovaj prizor u stvarnosti, kako bi bilo kada bi njih dvoje stvarno ovako bili srećni. kada bi razgovarali o srećnim temama i kada se ne bi osećala praznina koju imaju u njihovom srcu.
zaynu bi ponekad misli odletele na onaj zagrljaj i na sinoćni razgovor. voleo je način na koji astrid priča sa njim i mogao je nazreti da joj on znači makar malo. bilo mu je simpatično kako pokušava da zadrži prisebnost u cvećari i njena reakcija na to kada joj je dao buket. osećao se kao neki lik iz filma koji pokušava osvojiti povučenu devojku. nadao se da će uspeti i da će kraj biti srećan, baš kao njihova lica na ovom platnu.
uze paletu sa bojama u ruke i odgovarajuću četkicu, ali tek što je počeo da popunjava i ulepšava bojama platno, začu zvono na vratima. duboko i iznervirano uzdahnu, odloži paletu i kist, a zatim ode da otvori vrata. iznenadi se kad vide ellie u kratkoj suknjici i uskoj majici sa V izrezom. tačnije, nije se iznenadio zbog njenog izgleda već zbog njene posete. stojali su tako možda jedan minut, dok ona nije pokrenula razgovor :
"zar me nećeš pozvati da uđem?" podiže jednu obrvu i obliza usne na kojima je bio namazan suvi crveni ruž.
"upravo sam to hteo uraditi." pružio joj je prostor da uđe i pokazao rukom da krene za njim.
odveo ju je u radnu sobu i hladno nastavio sa bojenjem, kao da ona nije tu. za to vreme ona je gledala sva njegova umetnička dela dok su njene štikle proizvodile lagodan zvuk kad god bi napravila novi korak.
"veoma lepo crtaš. mada, nisam ti rekla ništa novo." nasmeja se delom veštački. nerviralo ju je to što se pravi kao da nije u ovoj prostoriji.
"ipak, hvala ti." zayn se blago nasmeši ne skrećući pogled sa crteža. fokusirano i predano je radio, ne osećajući ni trunku umora iako je radio od ranog jutra.
"hm, a šta sad crtaš?" priđe mu iza leđa i obmota mu ruke oko stomaka naslanjajući glavu na njegova leđa. zayn oseti neku neprijatnost, ali se trudio da se ne pomeri naglo.
"možeš pogledati ako želiš." pogleda je i reče joj sa najboljim mogućim lažnim osmehom.
"zahvaljujem na toj časti." pomeri glavu da vidi crtež, ali i dalje nije puštala zayna. njen stisak na trenutak besno ojača, ali ga odmah opusti pokušavajući da sakrije bes. primetila je da je zayn nacrtao njega i još jednu devojku, ali ta devojka nije ona.
"ko je ovo sa tobom?" upita nežno, gotovo nedodirujući crtež devojke.
"astrid. pošto znam da ćeš ispitivati još, to je jedna fina devojka koju poznajem i sa kojom se družim. toliko." pričao je ne pokazivajući nikakve osećaje i tako pokušavajući da stavi do znanja ellie da ga ne ispituje više.
YOU ARE READING
choice » z.m
Romance"voleo sam razgovore sa njom kao da je melodija njenog glasa bila vazduh, a kao da ja nisam mogao da dišem. " » malik zayn » choice. «