» nikada nisam bila u paklu, ali nagađam da je to isto kao trenutak kada sam videla kako druga devojka ljubi tvoje usne i kako druge ruke dodiruju tvoje telo. «
"večeras ću se konačno osloboditi ellie." zayn je veselo ponavljao u sebi dok je šetao ulicama koje su danas bile pune gužve.
bilo je oko 7 sati i on je išao ka ellinom stanu. nadao se da će se taj njihov sastanak što pre završiti. znao je da on ne može promeniti svoju odluku, duboko u sebi je odlučio da je astrid njegov jedini izbor.
uđe u jednu ogromnu ogromnu, lepo uređenu zgradu i liftom se pope na 3. sprat. dođe do ellinih vrata i pozvoni. nestrpljivo je čekao da ih otvori, a kada se pojavila on podiže jednu obrvu. nosila je crne kožne helanke i belu košulju, a čak nije imala ni jaku šminku. zayn je očekivao da se ona pojavi u nekom provokativnom odelu te ga je ovo iznenadilo, ali ne reče ništa već bez pogovora uđe u stan.
"pa, tu smo." okrete se ka ellie i raširi ruke. "moram priznati, jedva sam čekao da se sve ovo završi." ironično se nasmeja, a ona samo zagrize donju usnu.
"još uvek ništa nije gotovo, malik. pred nama je jedan dug razgovor.." pokaza mu rukom da sedne na udoban kauč i on je posluša. "čekaj, doneću nam po čašu vina, razgovor će brže i bolje teći." ni ne pogleda ga već odmah pođe u kuhinju i brzo se vrati sa dve čaše vina.
stavi jednu čašu ispred njega, a svoju je još uvek držala u rukama. sede pored njega i značajno ga pogleda. poče prelaziti svojom rukom preko njegovih leđa i tiho ga upita sa nekom tužnom melodijom u glasu : "ipak nisi promenio svoju odluku?" zayn je pogleda, a ona skloni svoju ruku sa njegovih leđa i poče se igrati sa materijalom helanki.
"naravno da ne. nemoj mi reći da si se nadala da ću ja promeniti svoju odluku." glasno se nasmeja dok ju je ponižavao pogledom.
"pa i sam znaš, kažu da nada umire poslednja." zayn prevrnu očima, nije joj stojalo pametovanje.
"umire poslednja ako ima gde da se rodi. ne mogu te shvatati kako si mogla stvoriti čak i mali tračak nade da ću izabrati tebe." tu poslednju reč posebno i podrugljivo naglasi. ellie se pravila kao da ju je to malo povređivalo, a u sebi je znala da će on platiti za svaku reč.
"sada je to totalno nebitno. hajmo makar da nazdravimo za ovih 10 dana koje smo proveli zajedno, makar uzaludno. ali, moraš priznati da si makar malo uživao u svakom danu. ne može svaka cura da te zadovolji kao ja. čak ni tvoja astrid." sad je ona izgovorila podrugljivo poslednju rečenicu, a neki zao osmeh joj zaigra na usnama kada je videla kako zayn ispija vino iz čaše. smešak je sakrila i uozbiljila se.
"ono što moja astrid može osmehom, ti ne možeš ni gola." zatvorila je oči i malo jače stegnula čašu koju je držala u ruci. zayn je zadovoljno gledao kako je ljubomorna na astrid. "i ako mi sada dozvoliš, ja bih krenuo. astrid me čeka u 21:15, želeo bih da malo poranim i da je iznenadim."ustade sa kauča, ali ga ona uhvati za ruku i povuče dole.
"ne brini se, možeš poraniti i iznenaditi je čak iako ostaneš još malo sa mnom. želim da razgovaramo još malo pošto je ovo verovatno zadnji put da ti i ja pričamo ovako. shvatila sam da ti voliš astrid i da je ona tvoj izbor. shvatila sam da moje telo ne može zameniti njene reči i da je to verovatno neka devojka koju vredi čuvati. i znam da niko nikada neće kod tebe moći izazvati osmeh ako mene spomene, ali sam pomen astridinog imena tebe učini srećnim. naravno, ako se priča lepo o njoj. zašto onda sada malo ne pričamo o njoj?" uoči promenu na njegovom licu, počeo je pomalo čudno gledati i uzdisati. znala je da je već počelo dejstvo droge.
YOU ARE READING
choice » z.m
Romance"voleo sam razgovore sa njom kao da je melodija njenog glasa bila vazduh, a kao da ja nisam mogao da dišem. " » malik zayn » choice. «