Stajın ilk gününe lanet okuyarak uyanıyoruz arkadaşlar.
Annem kahvaltı hazırlamıştır büyük ihtimal ama ben sadece bi kahve suyu koyup işlerimi halletmeye gittim.Banyoda kimse yoktu, herzamanki gibi iğrenç tipimi görüp iki saniyelik depresyona girdim.
Elimi yüzümü yıkadım saçlarımı biraz düzleştirip at kuyruğu yaptım biraz salaş bırakınca görüntüsü hoşuma gidiyor.Saçlarımı aradan çıkardıgıma göre kahvemi içebilirdim. Kahvemle beraber odama girdim,kahveyi masanın üstüne bırakıp hazırlanmaya başladım.
Hafif içimi belli eden şifon bi gömlek, biraz dikkat çeksin diyede içime siyah büstiyer giydim. Altımada siyah rengi çokta kısa olmayan bi etek son olarakta ten rengi stilettolarımı giydim iş çantamıda aldıktan sonra ne çok resmi ne de çok salaş bi görüntü vardı.
Annemin kırmızı mini cooperını aldım ve yola koyuldum. Aslında fiyatları bahalıydı ama biz ikinci el aldığımız için çok daha ucuza geldi ve sıfır gibi en sevdiğim özelliğide bu.
BARAY ismini görünce arabayı park edip indim.
Emin adımlarla 24. kata çıkmak üzere asansörü bekledim, bu sırada yanıma rahat giyimli tahminin benim yaşlarımda bi çocuk geldi. Rahatlığı hareketlerinden bile belli olan çocuk neyin kafasını yaşıyor ? Diye düşünmedim değil.Acaba personel falanmı aman canım neyse ne salak bi tipe benziyo zaten asansör gelince ikimizde bindik o 24 numaralı tuşa basınca ben bekledim, bidaha basıcak halim yok jdbsh neyse komik değildi.
İnip doğruca Müjgan BARAY yazılı odaya yöneldiğim sırada birisi önüme geçip kapıyı çalmadan içeri girdi. Kim olabilir tabiki asansördeki salak. Ben onun arkasından kapıyı çaldığımda Müjgan hanım güleryüzle ayağa kalktı ve tokalaştık
" Sen yeni stajer olmalısın "
" Evet staj için geldim eğer müsait değilseniz bekleyebilirim "
" Yo yo müsaitim Baran da çıkıyordu zaten"
Koltuğa yayılmış olan çocuk oflayarak yerinden kalktı
" Geç şöyle canım" diyerek koltuğu işaret etti. Staj hakkında konuştuktan sonra
" Masan hemen odamın önündeki boş masa şimdiden hayırlı olsun başarılar dilerim"Teşekkür edip odadan çıktım ve masaya yerleştim. Önümdeki dosyalarla meşgul olurken yanıma sert bakışlı, takım elbiseli ve her halinden güçlü olduğu belli olan bi adam geldi ve Müjgan hanımın müsait olup olmadığını sordu ayağa kalktım ve
" Müsaitler " dedim
"Tamam" sadece düz ve sade tamam insan bi kolay gelsin der öküz. Giderken bacaklarımı resmen parçaladı ya abazaya bak.Oda kapıyı çalmadan içeri girince Müjgan hanıma resmen acıdım nelerle uğraşıyo kadın ya yazık.
"Hoşgeldin BARLAS"
Multi medyada İzem var
Okuduğunuz için teşekkürleeerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENCİL
Teen Fictionİnsanlar bencil, düşünceleri, söyledikleri, sevgileri, bakışları. Sanki sadece onlar sevilmeli gibi. Belki seviliyorlar, hemde çok. Ama aynı sevgiyi karşıya veremiyorlar, alışkanlıktandır belki ya da bağlanmaktan en önemlisi sevmekten korktukları i...