Hoofdstuk 9.

95 7 16
                                    

Pov. Samuel
______________________________________

Ze opende haar ogen en staptte af en zei :

Dankjewel Sam, kijkend naar de grond.

Ze zei het zo schattig.Ik smolt.Ik voelde dat ik bloosde.
Wat gebeurd er toch met je Samuel dacht ik bij mijzelf.Voordat ik wat kon zeggen draaide ze zich om en liep weg.
______________________________________
Toen ze weg liep keek ik haar na,wat is ze een mooie meisje.wacht.Was ik nou aan het zeggen dat Rana een mooie meisje is.Dat zeg ik niet zo snel.Ik was zo blij vandaag.Of het te maken had met Rana weet ik niet.

Iemand die me aantikkte op mijn rug haalde me uit mijn gedachte.Ik draaide me om met een glimlach op mijn gezicht tot ik zag wie het was.Ik keek snel naar mijn scooter en zag dat Rana haar tas had laten liggen.

"Wacht je op iemand"?vroeg Jodi
"Nee " antwoorde ik en keek over het schoolplein om te kijken waar Rana bleef.

"Zoek je iemand" vroeg Jodi alweer op geiriteerde toon.

"Ja, ik zoek Rana ze is haar tas vergeten"zei ik zonder Jodi ook maar even aan te kijken.

Ik zag dat Rana mijn kant opliep en riep'ja ik zie der'
Ik zag Rana lopen ,ze is zo mooi.Eigenlijk heb ik het niet eerder....

"Samuel"zei Jodi zacht.

Ik keek haar aan en zei"ja Jodi"?
ze begint me echt te irriteren dacht ik bij mijn zelf.

Wat ze toen had gedaan,was zo slecht

Op dat moment drukte ze haar lippen op de mijne.ze duwde me tegen een muur aan en zoende me stevig.

Ik zag dat iedereen ons aankeek ,inclusief Rana.Ik was in schok.

Ze liet me los en lachtte lief,de bitch.Alle jongens dromen ervan om gezoend te worden door Jodi,maar ik heb dat liever niet.

Whatthe Fuck,waar ben je mee bezig riep ik toen ik weer helder kon denken. Ik duwde haar van me af.

Ik weet dat jij dit ook wilt antwoorde Jodi

"Je bent echt ziek in je hoofd Jodi,ziek".Riep ik boos.

Was ze zo jaloers op Rana dat ze dit express heeft gedaan?

Voordat Jodi wat kon zeggen liep ik achter Rana aan.
Ik draaide me naar Jodi om en gunde haar een vieze blik.

Ik wist niet wat ik nu moest doen,Rana was weggegaan.Dat is zowieso een slechte teken.

Ik weet niet eens waarom ik zoveel moeite doe maar ik doe wat mijn hart zegt.

Ik haalde Rana in en ik greep haar hand om haar te stoppen.
Ik zag tranen in haar ogen.Heb ik dat veroorzaakt?Nee hoezo zou ze huilen omdat ik met een meisje heb gezoend?

Ik hoorde Rana opeens Dina roepen.
Huh.Dina was toch ziek.Ik werd uit mijn gedachte gehaald doordat ze haar hand uit de mijne haalde.Ik zette een stap naar voren en ze keek me woest aan.Waarvoor heb ik dit verdient dacht ik bij mezelf.

PLATSJ .

Ze klaptte me recht in mijn gezicht.
"BLIJF UIT MN BUURT" schreeuwde Rana.

Ze trok haar tas uit mijn andere hand en rende het schoolplein af.

Ik voelde tranen in mijn ogen branden.Niet vanwege de klap maar omdat Rana mij net heeft gekwetst.

Ik besloot om na school langs haar huis te gaan,ookal is dat geen goed plan.

Ik liep naar de toilet en wastte mijn gezicht.

'Samuel leijten is net geklapt door een meisje die hij denk ik leuk vind'
hoorde ik achter me.

Ik draaide me om en zag Cassius met een grijns uit een toilethokje komen.

'Cassius,ik heb hier geen tijd voor' zei ik.

'Tell me what happend bro' zei Cassius.

'Ik gaf Rana een lift naar school_ik denk dat ik haar leuk vind_Jodi moest het weer verpesten_klap in mijn gezicht van Rana vanwege Jodi denk ik'zei ik snel.

'Thats fucked up bro' zei Cassius.

Alsof ik dat zelf niet doorhad.

Voordat hij wat kon zeggen zei ik dat ik maar eens moet gaan anders vertrekt mijn bus.

'Hou je sterk Samuel' zei Cassius voordat ik uit de toilet liep.

Cassius is voor mij als mijn grote broer.Hij is degene die mij in slechte tijden helpt.

Ik liep naar de bus en zag dat de chauffeur niet in de bus zat maar buiten stond.

Ik zag helemaal geen leerlingen.

'Wat doe jij nog hier alle leerlingem zijn geroepen om naar de aula te komen.Er is iemand van jullie school aangereden'zei de chauffeur.

Ik draaide me om en liep richting de aula.Het kan iedereen zijn die is aangereden,toch.
Gelukkig gaat de excursie niet door,ik heb er helemaal geen zin in meer.

Ik kwam binnen en zag dat de meeste meisjes uit mijn klas aan het huilen waren.Wie kan het zijn dacht ik.

Ik hoorde achter me de naam Rana een paar keer vallen,en toen beseftte ik wie er aangereden is.Mijn hele wereld stortte in.Ik werd duizelig en misselijk tegelijkertijd. Ik voelde tranen in mijn ogen branden.

Ik voelde een stevige hand op mijn schouder.Ik zag Dioni achter me staan. Hij fluisterde dat hij alles wist van het gebeuren doordat Cass alles vertelt heeft.En hij nam me in een stevige omhelzing.

"Rana ligt door mij in het ziekenhuis" riep ik en ik duwde hem van me af ..............

______________________________________
HEYY HEYY ,
Lees allemaal onze nieuwe boek:Tell me why,zeg ons wat je er van vind!!We weten niet of we verder willen gaan dus help ons even and vote and reageer ,sil vous plait♡
Niet vergeten ook op dit hoofdstuk te stemmen♡♡
Love u guys xxxxx

Dilemma after DilemmaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu