pov Jodi
______________________________________Net als elke ochtend werd ik vroeg wakker,ik weet eigenlijk niet waarom.
Maar oke.
Ik liep naar mijn eigen badkamer en nam een lange douche,ik had toch alle tijd.Ik stapte onder de douche vandaan en liep naar mijn inloopkast.Ik keek naar buiten en zag dat het warm was dus dat wordt dan lekker mijn lichaam schowen.Ik pakte mijn zwarte croptop die net onder mijn borsten kwam.Ik verwisselde mijn witte navel piercing in voor een zwarte die ik voor mijn verjaardag heb gekregen van Kaj.Kaj mijn beste vriend.Hij betekend echt veel voor me.We zijn gewoon hele goeie vrienden,meer niet.Soms denken mensen dat we iets hebben , maar no way ! Hij is net als een broer voor me.
Ik deed een een losse grijze short aan waar mijn kont half uitkwam en ik deed mijn zwarte nike huarache aan.Ik keek nog een keer naar mijn outfit en paktte een goude ketting.
Ik liep naar mijn make-up tafel en deed een beetje foundation op.Ik deed een laag mascara en eyliner op.Ik paktte mijn nieuwe lippenstift en deed het op.Ik keek in de spiegel en deed mijn handoek van mijn haar af.Ik borstelde mijn lange,blonde natte haren.Verolgens paktte ik een plukje haar en zette het in een staart boven mn hoofd (zie foto).
Ik stopte alles wat ik nodig had in mijn tas en liep naar beneden.
ik at snel een boterham en ging toen de deur uit.Ik pakte mijn scooter en reed naar school.*aangekomen op school*
Ik wou mijn scooter wegbrengen toen ik zag dat Rana afstaptte van Samuels scooter.Rana moppelde wat en liep weg.
Samuel bleef haar lang aankijken.Hij keek zo verliefd.Op dat moment kwam er een vervelend gevoel naar boven.Was ik nou jaloers op die sloerie genaamd Rana?Hahah tuurlijk niet je bent veel mooier Jodi!Toch?Ik weet niet waarom maar het deed pijn.Het mocht echt niet gebeuren Samuel en Rana.Nee dat is zeker een grapje.Iemand ontwaakte me uit mijn gedachtes.Ik voelde 2 stevige armen om mijn middel.Ik hoopte zo dat het Samuel zou zijn maar dat kon niet want ik keek naar hem.Ik draaide me om en zag twee blauwe ogen."Heyy schatje van me" zei kaj.
"Heyy love hoe is het" vroeg ik hem terwijl ik keek hoe samuel daar nog steeds stond.
Kaj keek me verbaasd aan en vroeg "Wat is er?"
"Niks hoezo vraag je dat nou weer "zei ik lachend.
Omdat je de hele tijd naar Samuel kijkt en niet gelijk reageerd als ik tegen je praat en je staat hier al denk ik 10 minuten met je scooter aan je hand"zei Kaj lachend.
"Wat zijn we weer grappig" en ik rolde met mijn ogen.
"Geef maar hier ik breng het wel weg" zei Kaj.
Wat zou ik ook zonder hem moeten.Hij paktte mijn scooter en liep weg.Ik zag dat iedereen naar me keek.Vooral de jongens. Behalve Samuel.Hij moest juist kijken!Ik liep twijfelend naar hem toe en tikkte op zijn rug.Hij draaide zich om met een glimlach maar toen hij mij zag veranderde het in een teleurstellende blik.
"Wacht je op iemand"?vroeg ik
"Nee " antwoorde hij en keek rond over het schoolplein."Zoek je iemand" vroeg ik alweer op een licht geiriteerde toon.
"Ja, ik zoek Rana ze is haar tas vergeten"zei hij zonder mij ook maar even aan te kijken.
Ik was net van plan om weg te lopen toen hij opeens riep dat hij Rana gezien heeft.
Ik zag Rana onze kant oplopen,de bitch. Ze kijkt me niet eens aan.Ze heeft alleen maar ogen voor Sam en hij voor haar. Ik zal haar wel duidelijk laten zien dat ik er ook sta.en Ik zweer het,er was een kleine moment van twijfeling maar ik zette het opzij en deed het toch."Samuel"zei ik zacht.
Hij keek me aan en zei"ja Jodi"?
Op dat moment drukte ik mijn lippen op zijn lippen.Ik duwde hem tegen een muur aan en zoende hem stevig.Ik zag aan zijn ogen dat hij het niet wou.
Ik liet hem los en keek hem lief aan.Ik zag dat Rana zich had omgedraaid en weg liep.Whatthe Fuck,waar ben je mee bezig riep Sam. En hij duwde me van hem af.
Ik weet dat jij dit ook wilt antwoorde ik.
"Je bent echt ziek in je hoofd Jodi,ziek".Riep Samuel verontwaardigd.
Voordat ik wat kon zeggen liep Samuel achter Rana aan.
Hij draaide zich naar mij om en gunde me een vieze blik.Wat ik daarna zag brak mijn hart.......
JE LEEST
Dilemma after Dilemma
RomansaIt felt like there was no one else here on the world. Just me and him. The one every girl dreamed of. He cared about me ,fighted for me ,and the most important :he fell for me. He really loved me. And when your happy there will always be people a...