Pov Rana.
______________________________________K trek mn hand uit die van Samuel en kijk hem woest aan.
Hij zette een stap naar voren. PLATSJ
Ik klaptte hem recht in zn gezicht.
"BLIJF UIT MN BUURT" schreeuwde ik.
Ik trok mn tas uit zn handen en rende de schoolplein af.
______________________________________Ik kon niet meer stoppen met huilen.
Waarom huilde ik eigenlijk?
Wat is samuel van mij?Helemaal niks!!en dan kom ik hem slaan omdat hij met een andere meisje zoent.Dat is echt heel laag van mij.
Wat was dat voor een actie.We hebben helemaal niks.WTF Rana.Waarom deed je dat?Omdat je Samuel Leijten leuk vind ging er door mijn hoofd.
'Nee,nee, en nogeens nee!' schreeuwde ik.Mensen die langslopen kijken me raar aan,alsof ik gek ben.Het kan me eigelijk helemaal niets schelen.
Waarom vind ik hem leuk?Wanneer heeft hij mijn hart kunnen veroveren.Ik mag niet meer verliefd worden.NOOIT meer.Na alles wat ik heb meegemaakt weet ik dat jongens slecht zijn.'Niet alle jongens hoor' verdedigde ik mezelf.
Ik veegde de tranen weg en ging op een bankje bij een meer zitten.
Ik besef nogsteeds niet dat ik dat net heb gedaan !'Hij mag best met een andere zoenen'zij ik tegen mezelf.
'Ja maar mijn hart brak wel dus ik wist niet wat ik moest doen'zei ik in me zelf.Oke, ik ga sorry zeggen tegen Samuel want hij heeft niks fouts gedaan.Hij is gewoon een klasgenoot.Maar ik hoef nooit meer met hem te praten.Ik pakte mijn telefoon en ging naar WattsApp.
Ik keek naar zijn naam:Samuel.Begin van het school jaar had ik geen intresse in hem.Hij was vaak weg vanwegen zijn talen
Ik klikte op zijn naam en typte dit in
Ik:Hey samuel sorry voor daar net maar ik kon me niet beheersen,ik weet niet wat me bezielde.Vergeef me het.
RanaIk las het nog een keer door maar toen ik het wou sturen stond er iemand voor mijn bankje die ik nooit meer hoefde te zien.Van de schrik gooide ik mijn telefoon onder het bankje.
'Rana,Rana,Rana,Zakaria is back baby'zei hij met een grijns.
Tranen vielen over mijn wangen.Wat moest ik nu doen?'Wat moet je homo?'vroeg ik.
'Noem me geen homo liefeschat ,je weet wat er gaat gebeuren als je mij boos maakt.En ik wil jou,alleen jou'Ik trilde helemaal en ik kon allen maar huilen.'IK WIL JOU HELEMAAL NIET.IK WIL GEEN ZEMMERS.GA WEG.JE WEET WAT JE ME HEBT AAN GEDAAN EN DAN KOM JE EVEN MIJ RUSTIG OPZOEKEN!'
Hij lachte alleen maar.
Ik kon het niet nogeens laten gebeuren en keek om me heen.Helemaal niemand,alleen auto's.
Wanneer ik mensen nodig hem zijn ze er niet en wanneer ik als een gek zit te schreewen is iedereen er.Tfoe.
Hij was nog steeds aan het lachen.Ik veegde me tranen weg.Er moet hier ooit een einde aan komen.
Nu of nooit Rana.Ik trapte in zijn ballen,en hij schreewde super hard.Hij zakte in elkaar en toen begon ik met rennen.Ik rende en rende alsof mijn leven ervam af hing.Ik keek niet eens naar het verkeer.
Toen ik hem achter me zag staan schrok ik.Hij mag me niet te pakken krijgen.Ik keek om mij heen en kon alleen oversteken bij de auto's.
Ik ging naar de knopje en drukte er in maar hij bleef rood.'KUTZOOI' schreeuwde ik.Ik hoorde hem heel dicht achter me lachen en van de schrik rende ik over de auto weg,terwijl het nogsteeds rood was.
Ik hoorde alle auto's touteren,Ik bracht een gil uit en zach zwart voor mijn ogen.
______________________________________
Heyy babessss,We hebben lang niet geupdate omdat school alweer zijn begonnen.T is nu weekendddd!!!!yes
Zeg me wat je van dit hoofdstuk vind,en vergeet niet te stemmen!!
Love yaaaa babesss.
btw. hebben jullie al onze nieuwe verhaal gelezen ?Tell me why.
JE LEEST
Dilemma after Dilemma
RomanceIt felt like there was no one else here on the world. Just me and him. The one every girl dreamed of. He cared about me ,fighted for me ,and the most important :he fell for me. He really loved me. And when your happy there will always be people a...