Prolog

343 15 1
                                    


Moj pribeh je o tom ako sa cloveku dokaze zmenit zivot zo dna na den, ako clovek dokaze zmenit nazor na zivot zodna ma den. Ako rychlo sa clovek zamiluje do niekoho koho pozna tak kratko, je to vlastne pribeh o laske na prvy pohlad, o prekonavany prekazok, ktore nam zivot nadeli. O tom aby sme sa nevzdavali, aj ked je to tazke.
Hrdinka mojho pribehu sa nevzda ide si za svojim snom, cielom, aj ked niekolko krat spadne, aj ked nevladze vstat, vzdy je tu niekto, kto jej pomoze ci uz jej priatelia alebo jej vysnena laska. Je to pribeh o pravom priatelstve a o pravej laske.
Nepoviem vam ako tento pribeh skonci ci stastne alebo nie. Na to si musite pockat.

Tento pribeh je trosku trosicku inspirovany mojim zivotom tak dufam ze sa vam bude pacit.

Upozornenie !!!
-Pribeh opsahuje sproste slova (:D) a opcas aj pikantnejsie scenky 3:)
-Pribeh pisem cely na mobile takze sa vopred ospravedlnujem za chyby a za skomolovanie slov kedze mi obcas teda skor casto preskakuju pismenka.

-Na konci kazdej casti si vylejem svoje srdiecko a napisem vam nieco o tej casti (:D aj to dava zmysel Mia)
-V zatvorlach vam budem pisat vysvetlenie alebo nieco v takom zmysle cize to co je v zatvorkach nespada do deja (len take mensie vysvetlenie aj ked to urcite poznate pretoze sa to vyskytuje v kazdom pribehu/poviedke)

-A nakoniec casti nebudu vychadzat uplne pravydelne napr. kazdu stredu ale budem sa snazit aby vysla kazdi tyzden nova cast (ak sa podari a budem mat cas tak samozrejme castejcie) pretoze ma na niekrorych prebehoh hrozne stve, ked je nova cast kazdy mesiac a ptm aj zabudnem co bolo v tem predoslej.... samozrejme zavisi to aj od volneho casu skoly atd.

Tak to by odomna bolo na dnes asi vsetko dakujem ze ste sa rozhodli citat moj pribech s laskou Mia :*

Follow votes a koment potesi :)

I love you all sis Mia xxx

Prva cast coskoro!!!

Zamilovana - Niall HoranWhere stories live. Discover now