Prepla som na twitter, kedze som chcela vediet kto mi pise, ale ked som to zbadalami myslela som ze umrem. Pane boze napisal mi Harry, rozklikla som spravu a stalo tam "ahoj, chcem ti len povedat ze som tvoj nevlastny brat, nerobim si ziadnu srandu. Dozvedel som sa ako to je doma a ako na tom si. Viem ze nemas kam ist tak chcem aby si prisla za mnou do londyna...teda k nam kedze byvam aj s ostatnymi chalanmi. Viem ze je to narychlo ale nevedel som ako ty to napisat a chalani ma donutili teraz aby si na to mala tyzden. Viem ze tomu asi nebudes verit, a tak by si sa mohla porozparavat z mamou. A ak chces mozem ti zavolat tvoj Harry xxx" citam ten jeho dlhy monolog a myslim ze som v neby..mam mu verit ale tak ked to pise"ahoj Harry, pane boze ja neverym vlastny ociam ze mi pise Harry Edward Styles z One Direction. Omg omg ja ja nwm co na to povedat...mohol by si mi teda zavolat. Ps: ano som directionerka budes to mat so mnou tazke :D :* " Taaak a odoslat. Asi o minutu mi zvonil mobil nezname cislo. "Ahoj" ozval sa v mobile rozkosny hlas Stylesa "a-a-aahoj" "prepac ze som ti to dotetaz nepovedal ale sme nevlastny surodenci a ked som sa dozvedel co sa stalo tak som musel" hovori smutne "t-to je v p-p-pohode ale stale sa mi tomu nechce verit" preboha ukludni sa, si bude mysliet ze ti jebe hovori mi moje narusene svedomie "to nevadi chapem to zajtra ti pridu papiere potom mi daj vediet" ani nepockal na moju odpoves a ukoncil to. Bolo pocut ze bol nervozny este viac nez ja :D. Hned nato som isla zavolat Zuzz a oznamit jej moju novynu. Ale myslim ze to nebol najlepsi napad, lebo som asi ohluchla na prave ucho :D, ked sme dovolaly [asi po hodine] som isla za mamou a prekvapivo bola pri zmysloch. Spustila som moj dlhy monolog a ona len neveriacky pozerala. Ked moj hodinovy monolog skoncil tak sme sa o tom dost dlho rozpravaly. Ale nakonoec suhlasila. Na dalsi den mi prisli tie papiere. Bola to pravda a ja sok bola ten najstastnejsi clovek na celom svete. A potom ma napadlo ze ja spoznam Nialla. No ti to trvalo tlieskam ti hovori mi svedomie....ja ja ja ho obymem oj moj boze zacala som kricat a skakat jak zmyslozbavena :D Dosltala som upny zachvat radosty aaano stava sa mi to placem smejem sa naraz cela sa trasiem bola som z toho taak happy.
Neskor mi prisla od Harryho sprava ze letenky mi posle a ze sa v piatok vidime v Londyne. Wau to uz v piatok? Uz v piatok uvidim Nialla. Uz sa ukludnime dobre? dobre dobre svedomie moje...Som ja ale odporna sestra viac sa tesim na jeho kamarata nez na neho. Dnes je este len utorok, odpisala som mu ze uz sa tesim, ze uz mam zbalene a ze mam dva kufre. Medzi tim som zavolala Zuzke ze k nej pridem v stvrtok a budem tam do piatku kedze nas dom sa uz v stvrtok predava a mamu v strvrtok beru. Bola rada a cez mobil mi vysvetlovala jej plan na moju rozlucku ale ja som bola uplne mimo. Jeddnym uchom dnu a druhym von. Zo vsetkych tychto zmien mi je zle. Potom som sa zas vratila k notebooku "nooo som rad ze mas len dva kufre nahlasim to...moooc ta lubim zlatko chod uz spat posielam ti pusu " len som sa zasmiala a odpisala "dobru bratcek tiez ta lubim". Taky super pocit povedat mu bratcek. Len sa s toho neposer krici na mna svedomie.
V stredu som cely den lezala v postely a pisala si s Harrym a uzivala si posledne hodiny v mojej izbe. Vecer som sa rozpravala s mamou hovorila mi ako to bolo s Harrym a tak ako to bude potom ked ju pustia a tak. Ake to bude divne medzi mnou a chalanmi a hlavne Niallom. Myslim ze cez ten vecer sme sa strasne zblizili. Nikdy by som to nepovedala ze to bude take...take ako za starych casou. Ale dohodly zme sa ze ked ju pustia tak zo bude take ako tento vecer.
Bolo 8 hodin a ja som isla spravit popcorn lebo isiel volaky film a isli sme ho spolu pozerat. Moc ma to ale nezaujimalo lebo som stale rozmyslala nad tym ako sa moj zivot od zajtra zmeni. Zajtra je ten osudny den.Ahooojte lasky moje nova cast je vonku. Dufam ze sa vam paci
Koment votes a follow ma velmi velmi ale velmi potesia.Ps: prepacte ze teraz nebola dlho noca cast ale som ma dovolenke a chcem vypnut. Proate ziadne starosti nic. Teraz sa to pokusim napravit.
S laskou vasa Mia xxx
Nova cast zajtra!!!!
-----------------------------------------------