11. Nákup

217 13 1
                                    

Ráno som sa zobudila s usmevom na perách. Prečo nie však? Cítila som sa tak štastne ako keby to nebola realita ... počkat určite to bol len sen. Určite niesom s Niallom. Bol to len sen. Vystrelila som z postele a ešte v pyžame so strapatými vlasmi som sa vybrala do Niallovej izby. Vletela som tam jak šialenec s tým, že chcem okamžite zistiť, či to bol len dokonalý sen, alebo ešte dokonalejšia (vážne? existuje vôbec také slovo :D ) realita. "Dobré ránko láska" povedal Niall, ked ma uvidel medzi dverami jeho izby. "Dobré" odpovedala som ... láska ma volal aj predtým, či? Som zmätená. "Ako sa vyspinkala moja princezná?" princezná počkať to už nieco znamená nie? "dobre a ty?" pousmiala som sa "Skvelo" odpovedal s usmevom na perach a potlapkal (neviem ci take slovo existuje :D ) na práznu polovičku jeho postele. Takže to nebol sen? Skočila som k nemu do postele a Niall ma stiahol k sebe. "a kde je moja pusa na dobré ráno?" Juuu takže to nebol len sen. Aaaach. Dala som mu pusu a vtom ma napaho "Harry" vykríkla som. Niall sa nechapavo pozrel. "Harry ma zabije" "aj mna" povedal Niall a začal sa smiat. "Čo teraz?" "Povieme mu to" odopvedal Niall "ale až zajtra" doplnila som ho.
Práve raňajkujem suchý toust s rajčinou o ktorú som sa pobila s Louisom. Veštci sú ticho a pozorujú jedlo, ktoré majú na tanieroch, len ja a Niall si občas vymeníme pohlady. "mali by sme íst na nákup" povedala som v snahe prelomit ticho. "To teda mali" pridal sa Niall, "tak chodte, mne sa nechce" poznamenal Zayn. Všimla som si Harryho nenavistný pohlad. "Ved to tu aj tak vizerá, že sa nikomu nič nechce. Všade bordel, chladnička prázdna" "neviem čo ti chýba" poznamenal Zayn. "Tato rajčina si tu toho prezila už dosť. Kolko ste ju mali v chladnicke? Mesiac?" "ked sa ti nepáči tak mi ju daj, nemusíš ju jesť" povedal Zayn. Tu sa fakt nedá ani normálne porozprávať. "Ok" hodila som napoli zhnitú rajčinu Zaynovi a odišla do izby. Takto to nenechám nebude ma tu nikto urážať, neviem čo som mu spravila. Je to nefér, že sa ku mne takto správa. Zrazu mi niekto zaklopal na dvere. "Nechajte ma tak" dvere sa pootvorili "láska to som ja" povedal Niall. "Trdlo tak prečo klopes" Niall vošiel a sadol si na postel "lubim ťa" povedal potichu "aj ja teba" pousmiala som sa a sadla si vedla neho. "Čo teraz" spýtal sa Niall "ideme na nákup,je mi jedno čo si myslí Zyan" poznamenala som a išla som si vybrať oblečienie zo skrine. "Bež sa obliecť za desať minút ťa čakám dole" dala som mu pusu a išla sa prezliecť do kúpelne.
Čakám na Nialla uz päť minút neviem kde tolko je. "Na koho čakaš" spýtal sa ma Harry keď prechádzal okolo "na Nialla" pousmiala som sa "hej?" "hej" "a prečo?" vyzvedal "ideme na nákup" "heeej?" "hej" "idem s vami" no super, prečo mi príde, že Harry mi nikdy nedovolí byť s Niallom. "Dobre ale najskôr treba napísať zoznam" hovorím Harrymu. Nech spraví aspoň niečo, keď už musí ísť aj on "som tu, môžme ísť lásk-láskavo som si nemohol pohnúť, lebo ma zdržal Liam" dopovedal Niall ked zbadal Harryho "čo to trepes?" spýtal sa ho Harry " "nič, a ty čo tu?" "Ja idem s vami" odpovedal Harry vitazoslávne. "Tuto moj brat musí íst s nami, aby sme sa nestratili,tak som mu nakázala nech aspoň zoznam spíše" povedala som Niallovi aby bol v obraze.
Konečne sme v obchode, tá cesta trvala večnosť. V aute panovalo ticho, som rada, že sme konečne tu.
S nakupným vozíkom prechádzam z uličky do uličky a nakupujem všetky potrebné suroviny, zatial čo si Niall a Harry vymieňajú svoje nanávystné pohlady. Už ma to s nimi nebaví, aby sa moj brat a moj priatel takto hadali. Bože ako dobre to znie MOJ PRIATEL. Ok no Harry o tom ešte nevie, ale myslim že niečo tuší. (Viete o tom že tuší sa rýmuje so suši? :D taký super hit by to bol -> on o tom tuší a ja milujem suší :D ) Dobre stačí takto to ďalej nejde, musim ich zamestnať "Harry prosím ťa dones nejakú dobrú kávu a ty Niall prosim prines nejaké pivo" každý sa vybral svojím smerom a ja som mohla v klude ďalej nakupovať.
"Tákže zeleninu mám, ovocie mám, chleba mám, mlieko mám, syry mám, jogurty tiež, čaj mám, ryžu mám aj cestoviny mám, asi mám všetko" hovorím si 'si veľmi veľmi šikovná' hovorí mi moje svedomie, už len počkať, kým sa tý dvaja vrátia. Keď sa Niall s Harrym vrátili napadlo ma "chalani ešte som zabudla bežte vybrat nejaké dobré víno ja som hneď pri vás. Harry na mna škaredo pozrel "neboj nieje pre mna" žmurkla som naňho a odbehla som ešte pre nejaké chipsi a popkorn k telke, cestou som zobrala pár sladkostí a aby som nezabudla este vločky, múku, džem, nutelu a puding. Tak a teraz mam naozaj všetko. Konecne som nasla chalanov a môzeme íst platiť. Všetko sme zaplatili, nákup naložili do auta a vyrazili domov.
Keď sme prišli domov, upratala som celú kuchiňu a všetko dala na svoje miesto. Konečne to vizerá ako kuchina, som na seba hrdá. Zajtra poupratujem zvyšok domu. Hádam mi niekto pomože.
Vyliezla som zo sprchy, a stále som rozmyšlala nad Zaynom. Obliekla som si pyžamo, umyla zuby, očistila plet a zaliezla do postele. S Niallom sme boli dohodnutý, že ma ešte príde pozrieť. Niekto zaklopal na dvere "ano láska?" odpovedla som, no vtom sa dovnútra nahrnul Zayn. "Prepáč myslela som, že že si Harry, mal ešte zamnou prísť" zaklamala som. "To nič" odpovedal Zyan "um no môžem na chvílku" "jasné" Zyan vošiel zavrel dvere a sadol si na postel "no vieš ako začať, prepáč zato ako som sa k tebe správal mrzí ma to. Mám teraz zlé obdobie" "ospravedlnenie sa príjma" odpovedala som a objala som ho, no v tom dnu vtrhol Niall len v boxerkách. Mali ste vydieť ich nechápavé pohlady. Bože bolo to na nezaplatenie. Začala som sa strašne smiať. "Prepáčte" ospravedlnil sa celý červený Niall a opustil pirestory mojej izby. Zayn sa odomna odtiahol a nechápavo sa ma spýtal "čo tu ten chcel? " "ja ja ja neviem" odpovedala som mu cez smiech. "Naozaj?" zdvihol jedno običie. "Ano" V tom sa Zyan začal smiat tiež "preboha ešte aj hentak vymódený, no kto je nanho zvedaví?" smial sa ešte viac. No to by si sa divil Zyane to by si sa divil. "No nič idem ja už spať. Ešte raz prepáč a dobrú noc" "dobrú" odpovedala som mu. Zyan ma ešte raz objal a odišiel. V tom sa dorutil Niall "Čo to?" spýtal sa "Prišiel sa ospravedlniť" odpovedala som s úsmevom " no vidíš son ti hovoril, že ho to prejde"
S Niallom sme si pozreli film a potom odišiel k sebe a ja som šla spať.

Ták lásky nová časť je tu.
1140 slov, poviem vám dala mi zabrať.

Dúfam že sa vám páči.

Informácie k novému príbehu "The Moon" čoskoro.

All the love Mia and Neil xxx

Nová časť čoskoro!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zamilovana - Niall HoranWhere stories live. Discover now