6. Chalani

235 12 1
                                    

Z okna som pozorovala krajinu a tesila sa na to, ako spoznam ostatnych chalanov. Harry bol taky ako som si ho vzdy predstavovala mily, zlaty, pozorny a sexi. Boze Mia je to tvoj brat zpamataj sa. Huci na mna svedomie.
Vtom som zacitila jeho ruku na mojom stehne "hrozne som sa na teba tesil" "aj ja na teba" "ale neklam" prosiiim? jaa a klamat? "neklamem" "priznaj ze si sa najviac tesila na Niallera" co akoto vie ze mam najradsej Nialla? Nevedala som co mu mam na to povedat tak som len ticho sedela "vsimol som si tvoje pozadie na mobile" usmial sa "a tricko" mrkol na mma. Pane boze co mu mam na to povedat? "J-j-ja-ja mam najradsej teba" len sa usmial a zacal ma kladkat a ja som sa isla zblaznit pane boze Harrold prestan. "S-sustrer sa na soferovanie" len sa uskrnul a svoju ruku presunul naspet na volat. V aute sme uz boli skoro hodinu a pol "za chvilocku sme tam". Do usi som si dala sluchatka a zavrela oci, musim sa este ukludnit, kym nevkrocim do toho blazninca.
Zaspala som asi...asi urcite zobudila ma az dotycna osoba ktora so mnou zacala triast jak keby horelo. "Preboha uz prestan uz som hore" zacala som po nom hucat. Otvorila som oci a uvidela krasnu velku vilu. "Wau" nezmohla som sa na nic ine "no pod" zacal ma tahat von s auta. "Idem" isla som do "domu" Hazz ma nasledoval a za sebou tahal oby dva kufre. No co nesudte ma on sa one bil. Otvorila som dvere a neveda co mam ocakavat. Budu nahmevany ze tu s nimi budem? "co to ma sakra znamenat" Harry zacal krycat jak zmyslozbaveny a ja som nechapala preco. Letel do vnutra a zacal krycat na chalanov. Az som nadskocila po pravde zacinam sa ho bat. Vtom vsetci doletely do obivacky a vizerali zmetene. "T-t-to to uz ste tu?" Prehovpril Liam "no nieeee" Harry vizeral vazne nastvane. Odlozil kufre a zacal nas zoznamovat co vlastne ani nemusel ale tak "no takze chalani toto je Mar" "em ehmmm" "teda prepac, toto je Mia" vtom ma zacali obimat prvy Liam potom Zayn, Louis a a nakoniec Niall. Oooh moj boze objal ma a ja som sananho natlacila ako sa len dalo, boooze jak krasne vonal to nieje legalne :D "keby nieco budes potrebovat som tu pre teba" sepka mi do ucha. "Dakujem" "splnim ti kazdetvoje prianie" "jedno by tu bolo" "ake?" "Nikdy ma nepusti" len sa uchechtol a dalej ma obimal. Nechcela som aby to skoncilo. "Hej vy dvaja" Hucal po nas Loui ale nejako zme ho nevnimali "Niall nie ze mi tu pretiahnes sestru hned pri uvytani" "Harold prestan" hodila som nanho vrazdiaci pohlad. Naposledy som vdychla jeho vonu a odtrhla sa od neho.
"Pod ukazem ti to tu" Harry ma taha za ruku, ked sme presli prizemie isly sme na poschodie kde sa nachadzali izby. Moja bola na konci a Niallova na zaciatku no super. "Pani je nadherna" "som rad ze sa ti paci" Bola fakt nadherna a velka. Vosla som do izby cez velke dvere na pravo bol veky nadherny satnik, rovno oproti dveram bola manzelska postel a za nou okno a balkonove devre cez ktore sa islo na nadhernu terasu. Na pravo bol stolik a na nom notebook a vela boli dvere do kuplne. Kupelna bola obrouska mala som tam velk zrkadlo cierny sprchovy kut s dazdovou sprchou. Kupelna bola obkladana bielo fialovymi kachlickamy. Izba bola tiez fialovo biela bolo to proste nadherne. "Ja ja neviem co povedat je to nadherne, dakujem" hodila som sa mu do naruce. "Veceraaaaaaa" huci Niall a beha po dome. Zbehla som do kuchine a najedla sa "dakukem bolo to vyborne" isla som do izby osprchovala sa napisala Zuzke a lahla si do mojej novej postele, ked vtom niekto zaklopal na dvere. Myslela som si ze Harry, ale mylila som sa vo dverach sa objavyla blondata hlava Nialla. "Len som ti priniesol dzus" "jej dakujem si zlato" len sa pousmial dzus mi polozil na nocny stolik a sadol si kumne na postel "paci sa tiizba" "ano je nadherna" "dakujem" "prosim?" "Ja som je zariadoval" "ahah tak dakukem je vazne krasna" "no dobre necham ta pospat si dobru" "dobru a dakujem" len sa pousmial a vybehol von z izby. Pocula som ako sa chalani hadaju o tom ze nic nepripravyli na moju oslavu nwm aku ale potom som zaspala.

Nova cast!!! Ja viem ze po dlhom case....len ma neukamenujte baby ja sa vazne snazim, ale mam toho vela. Skola, rehabilitacie opisovanie a ucenie sa kedze vela teraz meskam do skoly...
Ale snazim sa.

Ak by ste mohli niekde zdielat tento pribeh, bola by som vam velmi vdacna. Ak mate fb stranku alebo ak ste adminka. Dakujem

Sulbujem ze nova cast bude este tento tyzden. Cize v sobotu alebo nedelu.

Dakujem ze citate moj pribeh

All the love Mia xxx

Zamilovana - Niall HoranWhere stories live. Discover now