10. Štastie

179 9 1
                                    

Ráno som sa zobudila o desiatej. Nechcelo sa mi vstávať, tak som do obeda ležala na posteli a písala Zuzke. Bože jak ta mi chýba. Povedala som jej všetko čo sa stalo, somou s Niallom, Harrym. O tom, že som bola s Liamom na večery a o jedle, ktoré nám navaril náš šéfkuchár Tomlinson. Spomente čerta a už je tu. Loui vtrhol do izby a zahučal "obééééééd" Ten človek má vážne 24. Obed bol nečakane jedlý. Boli špagety, keď tu žije 5 chlapov, čo iné by ste čakali? "Kde je Harry?" spýtala som sa "išiel si niečo vybaviť" odpovedal mi Liam "a kedy príde" "to neviem, ale teraz pôjdem preč aj ja, Zayn a Louis" skvelé to tu budem sama s Horanom "ahmmm"
Dojedli sme, chalani išli preč a ja som išla k sebe do izby. Bola som tam skoro celý deň až podvečer zamnou prišiel Niall. "Nejdeme sa prejst?" spýtal sa ma. "neviem" "zoberiem ťa na jedno krásne miesto" "no dobre" nemala som chuť íst von a už vôbec nie s ním ale budiš. (:D milujem to slovo) Obliekla som si čierne džíny biele tričko a obula som si čierne vansy. Potom som išla do kúpelne, kde som sa jemne namalovala len linka, špirála púder a jemne ružový balzam na pery. Hotovo ešte som si zobrala mobil strčila ho do vačku a zišla dole do predsiene. Niall zachvílku prišiel a nebudem vám klamať vyzeral DOKONALO. Mal úzke čierne džíny s dierami na kolenách biele tričko červeno-čiernu károvanú košelu. Na nohách mal vysoké biele converzy, blond vlasy vyčesané dohora a vrukách držal svoj iphon bol doko... až teraz som si uvedomila ze nanho civím s otvorenými ústami. "Si krásna" povedal Niall, ked si ma prezrel odhora až k pätám "ďakujem". Niall si zobral klúce od auta a mohli sme íst.
"Kam ma to vezieš?" spýtala som sa Nialla, ked sme sedeli v aute. Išli sme po dialnici "uvidíš" už ma s tým sere nenavidím prekvapenia. Po asi hodime cesty sme zastali na nejakom kopci. Vystúpila som z auta Niall ma chytil za ruku a viedol ma k okraju, ktory bol olemovaný zábradlím. Zrazu mi rukami zakril oči "Horan ak ma zabiješ zabijem ťa" "neboj.... dôveruj mi". Išli sme ešte hodnú chvíľu, keď som sa zrazu dotkla zábradlia. "Tadáááá" povedal a odokryl mi oči. Pane bože staláli sme úplne na kraji, ale neriešila som to, bol tu taký krásny výhlad. Pod nami sa týčil Londýn v celej svojej kráse. Milióny malých svetielok ktoré vytvárali tak krásny pohlad. Niall mi pustil ruku a išiel si sadnút na lavičku, ktorá bola neďaleko. Kochala som sa výhladom a slzy mi stekali po tvári. Splnil sa mi sen. Niall mi splnil sen. Už len to, že tu som s nim je splnený sen. Urobila som si ešte pár fotiek a pobrala sa za Niallom. Sedel na lavičke a vizeral tak dokonalo, čo mu mám povedať? Niall ďakujem, nie to je trápne, je to užasné to je ešte trápnejšie. Prišla som k nemu a on sa postavil "ď-ď-ďakujem že si ma sem zobral, je to tu nádherné" Niall však nič nepovedal len stál predomou. Zrazu ma chytil za ruky a povedal, "nie ja ďakujem, že si somnou šla. Ďakujem, že si prišla, že si sa objavila v mojom živote. Ďakujem za tvoje pohlady, úsmevy. Za tvoje rozhovory a hádky. Ďakujem ti za všetko... Milujem ťa Stylesova (stajlsova asi :D) milujem a dufám, že mi odpustíš, že mi dáš ešte jednu šancu a že to somou skúsiš" Niall dopovedal a ja som začala plakať. Ako je to možné? Že práve ja? "dúfam že su to slzy radosti" "Niall ja... ja neviem čo mám nato povedať, splnil si mi sen, moj sen. Milujem ťa" povedala som a Niall sa začal pomali približoval a nakoniec spojil naše pery. V bruchu mi vybuchol roj motýlikov, bolo ich tisíc nie milión. Miliarda motýlikov, ktorý ma šteklili v bruchu. Bolo to tak dokonalé táto chvíla, tento okamih, tento moment. Až teraz som si uvedomila, že som sa donho zamilovala naozaj, nie len platonicky. Už to nebola len platonická laska, ale pravá, pravá láska.
Niall si sadol a stiahol ma na seba. Sedeli sme tam hodnú chvíľku a rozprávali sa. Bolo to tak dokonalé len tam sedieť a cítiť sa šťasne. Konečne viem čo je to šťastie, konečne.

Tadaaaaaaa
Nová časť je tu

Trošku kratšia ale predsa len.

Konečne sú spolu, konečne je štastná, konečne su štastný.

A inak ako sa mi máte?
Ja akurát sedím v škole. Za desať minút zvoní, konečne už iba jedna hodina a idem domov. :D

Chcem sa teraz viac venovat príbehu, takže sa máte načo tešiť plus mam v plane písať nový pribeh "The moon"
O všetkom vás budem informovať ;)
All the love Mia xxx

Nová časť čoskoro!!!

Zamilovana - Niall HoranKde žijí příběhy. Začni objevovat