AŞK DALGASI 1

42 4 2
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım. Biraz kısa bir bölüm ama zamanla bu değişecek. Şu anda tam bir çaylağım ve bu çaylaklığı sizin sayenizde yeniceğimden eminim. Umarım kitabımı beğenirsiniz.

Medyada karakterlerimiz...
İyi okumalar :-) ;-)

Aşk nedir?,ne anlama gelir ya da hangi duyguları içerir. Bu tarz soruları hep merak etmişimdir. Çünkü hiç aşık olmadım ve nasıl bir duygu olduğunu da bilmiyorum.

"Melisaa.. hadi kalk kahvaltı hazır." Aşağıdan bana seslenen anneme kulak verip hızlıca yatağımdan kalktım ve doğruca banyoya ilerlerledim. Rutin işlerimi halledip banyodan çıktığımda bu sefer aşağıdan seslenen abim Çağatay'dı.

"Melisa hadi ama nerde kaldın?"Bu uyarıyla birlikte hızlıca dolabımın karşısına geçtim ve yeni okulumun üniformalarını askısıyla birlikte aldım ve hemen giymeye başladım. Siyah okul eteğimin üzerine beyez okul gömleğimi giydim ve kollarını 3 kat yukarı kıvırdım. Saçımı tarayıp salık bıraktım. Makyaj yapmayı pek sevmezdim ama yüzüme renk vermekten hoşlanırdım. Bu yüzden önce yüzüme nemlendirici kremimi ve kirazlı dudak parlatıcımı sürdüm. Ve odadan çıktım.

Merdivenlerden aşağı indiğimde abimi ve annemi kahvaltı ederken buldum. Babam yoktu,galiba yine işe erken gitti. Masaya geldiğimde önce annemin sonra da abimin yanağından öptüm ve yerime oturdum.
İlk önce abimin yüz ifadesine baktım çünkü böyle öpücük işlerinden pek hoşlanmazdı ve dolayısıyla da yüzünü buruşturdu. Sessiz geçen birkaç dakikikanın sonunda annem'in sesiyle ona döndük:

"Çağatay bugün Melisa'yı okula sen bırakıcaksın."dedi ve abimle bunu duyduğumuz anda ikimizda aynı anda "Hayır!"dedik.
Annem tekrar bize dönerek;

"İtiraz istemiyorum -saat'ine bakarak-hatta ben geç kaldım,çıkıyorum"dedi ve çantasını da alıp evden çıktı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Abimin arabasıyla okulun önüne geldiğimde abime sarıldım ve görüşürüz diyip arabadan indim. Hızlıca okula doğru ilerlediğimde bahçedeki herkesin olmasa da çoğu kişinin bakışları bendeydi hatta bazı fısıltılar bile vardı.

Bu da kim?yeni geldi galiba.
İndiği arabayı gördünüz mü? Kesin sevgilisinin arabasıydı...
Ve daha fazlası

Bu konuşmaları duyduğumda yüzümde çok küçük bir tenessüm oluştu. Çünkü abimi sevgilim zannetmeleri baya bi komik geldi. Bahçede daha fazla vakit harcamadan okulun içine,ezbere bildiğim müdürün odasına
doğru ilerledim. Şimdi siz sorucaksınız 'nereden ezbere biliyorsun' babamla birlikte bu okula kaydımı yaptırmaya gelmiştik. Tam son basamağa basıcaktım ki sert bir cüsseye çarptım ve burnumu çok sert vurdum. O anlık öfkeyle;
"Ahh.. yavaş olsana hayvan!!"
"Asıl sen yavaş ol bücür!"
"Sensin bücür ukala dağ ayısı kılıklı manda!!"
Yanından yürüyerek hızlıca geçtim ve onu arkamda bırakarak tekrardan müdür'ün odasına doğru yol aldım.

Odanın kapısına geldiğimde elimi yumruk yaptım ve ardından hafifçe 2 kere tıklattım. İçeriden 'gel' sesini duyduğumda kapıyı yavaşça açtım ve içeri girdim.

"Hoşgeldin Melisa gel" dedi ve beni masanın yanındaki 2 sandalyenin birine oturttu.
"Şey,ben hangi sınıfta olduğumu bilmiyorumda onu öğrenmek için yanınıza gelmiştim" dedim.
"Dur bi saniye bekle,Melisa Batun.. Hıh buldum. Sınıfın 11/C"

Tam bu sırada ders zili çalmıştı. Yavaşça arkamı dönmüş kapıya doğru gidiyorken müdür tekrar konuştu;

"Gel birlikte gidelim sınıfına." dedi ve ben daha cevap veremeden birlikte dışarı çıkmıştık bile.

11/C Sınıfının önüne geldiğimizde ben kapıyı tıklattım ve hafifçe aralayıp içeriye girdim. Tabi herkesin ilgisi bana dönmüştü.
Müdür arkamdan içeri geçtiği anda lafa başladı;

"Songül hocam bu yeni öğrencimiz Melisa," diyerekten beni tanıttı.
Songül hoca bana gülümseyip;

"Merhaba Melisa aramıza hoşgeldin,geç otur boş bir yere" dedi. Sınıfa göz attığımda çoğu kişinin yanı boştu ama ben onların yanına geçmektense koca sınıfta beni kendine çeken cam kenarının en arka sırasına doğru ilerledim ve boş olan sıraya oturdum. Ve dersi dinlemeye başladım.

Arkadaşlar bu ilk kitabım ve umarım beğenirsiniz. Yorum ve desteğinizi eksik etmeyin,çünkü sizin yorumlarınıza ihtiyacım var.

AŞK DALGASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin