Medyada çetede ki ikizlerimiz. Berke ve BerkayİYİ OKUMALAR :-);-)
Kapkaranlık bir yerde yürüyorum. Hava çok soğuk ve her yer karanlık. Burnuma sadece keskin derecede çam kokusu alıyordum. Sanırım bir ormandaydım. Ama burna ne işim vadı benim? Birden burnuma başka bir koku geldi. Tanıdık bir kokuydu bu. Keskin,güçlü ve tehlikeli.. Olamaz! Bu Burak'ın kokusuydu. Onun me iş vardı burda? Birden ayak sesleri geldi kulağıma. Oldukça yakındandı. Ayaklarım istemsizce seslerin geldiği yere doğru gidiyordu. Ben seslere yaklaştıkça bu keskin koku daha da güçlü oluyordu.
"Burak?" Sanırım buradaydı.
"Orda mısın? Sen olduğunu biliyorum"
Birden her yer aydınlandı ve karşımda elinde silah'la birlikte biri çıktı. Ona doğru yaklaştığımda ne benden kaçıyordu ne de bana doğru yaklaşıyordu. Yüzü maskeliydi. Ve sipsiyah giyinmişti. Silah'ın namlusuna baktığımda küçük dilimi yutucaktım nerdeyse. Namlu'nun ucundaki Burak'ı
"Burak,Hey sen napıyorsun? Bırak o silah'ı" Acayip çok korkuyordum. Neden bilmiyprum ama çok korkuyordum. Burak'a baktığımda benim ona baktığımı hissetmiş gibi bana baktı ve bana;
"Seni Seviyorum" dedi ve bu sırada silah ateşlendi... BURAK HAYIR.
Hayır! Hayır! Burak hayır!... BURAK!
Uyandığımda kan ter içindeydim. Bu rüya'da - ya da kabûs'ta- neyin nesiydi böyle? Off,Allah'ım ne biçimdi. Ne anlama geliyor bu? Neden durup dururken bunu gördüm. Burak beni gerçekten seviyor mu? O silahlı kişi kimdi? Off kafamda onlarca hatta milyonlarca soru var.
Odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı indiğimde mutfak'a su içmeye gittim. Buzdolabı'nın kapağını açtım ve soğuk suyu alıp bir bardağa koydum ve suyu içtim. Odama geri döndüğümde tekrar uyurum amacıyla yatağa geri yattım ama aklım silah,gizemli kişi ve Burak üçlüsündeydi. Uyuyamayacağımı anladım ve çalışma masama gidip çantamdan çizim defterimi aldım ve çizim yapmaya başladım. Ben aklıma ilk gelen şeyi çizdiğimde kalem'i masaya bırakıp çizdiğim resme baktım. Yüzünü kapatmış,siyah giyen adam ve kafasına silah daynan Burak. Bu gördüğüm şeyi kesinlikle unutamayacaktım. Hem de hiç.
××××××××××××××××××××××
Okul'a geldiğimde gözlerim Burak'ı aradı. Neden bilmiyorum ama kendimi onu görmeye ihtiyacım olduğunu hissediyorum. O gün bana o soruyu sorduğunda hızlıca ordan kalkıp koşarak uzaklaşmıştım. Her zaman ki yerinde çetesiyle otururken onu gördüğümde içime serin sular serpildi gibi hissettim.
"Melisa. Hey kızım baksana buraya!" Tanıdık sesi duyduğumda sesin geldiği yere doğru döndüm. Batu'yu görmemle daha da mutlu oldum. En azından birine bu konuları anlatabilirdim.
"Seni çok özledim. Çok özledim. Çok çok çok özledim." Direkten boynuna atladım. Sıkı sıkı sarıldım. Çünkü onu gerçekten de çok özlemiştim.
"Dur kızım yavaş ol. Tamam anlıyorum seni. Ben de seni özledim de azıcık daha sıkarsan ölebilirim." Söyediklerini duyduğumda ondan ayrıldım ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
BURAK'TAN
•°•°•°•°•°•°•°•Melisa'nın okul'a girdiğini görünce içimde bir şeyler oldu. Gözleri okul'u taradı. Yüz ifadesi yorgun ve son derece soluk gözüküyordu. Gözleri beni bulduğunda yüzünde bir rahatlama oldu. Sanki beni arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DALGASI
ChickLitBurak birden bire Okan'ın üzerine atlayıp onu yumruklamaya başladı. "Burak dur ne yapıyorsun?" Sanki beni duymuyordu,bir tür sinir krizine girmiş gibiydi. Çünkü Alp ve Arda onu Okan'dan zor ayırıyorlardı. Tüm gücümü toplayıp,ses tellerimi birazdan y...