S Petrem jsme vlezli do pokoje a já mu řekla, že za chvíli přídu.
Ani se neptal kam jdu, což je dobře, nevím, jestli by mě pustil.Zaklepala jsem na Honzův pokoj a čekala až se otevřou dveře.
,, Jé, ahoj, Báro, pojď dál."
Vlezla jsem k němu a sedla si na židli.
Honza si sedl na proti mě na postel do tureckého sedu.,, Jak ti je?"
,, Jo, je to lepší."
,, To je dobře."
Honzův pohled:
Řeknu jí to.
Má ve mě důvěru, cítím to.
A i cítím, že já v ní taky.,, Báro, nebudeš se mi smát, co ti řeknu?"
,, To by mě ve snu nenapadlo."
,, Dobře. Když mě začala bolet ta hlava, tak jsem viděl asi vzpomínku. Byl jsem tam asi já jako malej na základce a vedle mě seděla holka. Učitelka jí vyvolala a ona nevěděla odpověď, tak jsem jí poradil. A ona mi řekla: ,, Díky, Honzo, seš fakt kámoš. Mám tě ráda." A já ji řekl, že ji mám taky rád. Nevíš, co to znamená?"
Koukala na mě a oči se jí leskly, ale proč?
Báry pohled:
Co?
Tohle byla vzpomínka na mě.,, Ty si přece ztratil paměť, ale zase sis vzpomněl. Třeba tvoje hlava zapomněla ještě na něco nebo na někoho a tohle byla vzpomínka, která ti to řekla."
,, Je to možné. Doktor mi něco podobného naznačoval, že třeba jsem ještě něco zapomněl. Ale netušil jsem, že vzpomínky budou tak bolet."
,, Hlavně se tím netrap, Honzo, bojím se o tebe."
Honzův pohled:
Ale ne!
Zase!,, Honzo?"
,, Zase asi další vzpomínka."
Lehl jsem na postel a držel si hlavu.
Viděl jsem asi zase tu holku.
Ležela v nemocnici a já stál u její postele.,, Kdyby se ti něco stalo, udělal bych si něco. Tohle mi nesmíš dělat." Řekl jsem jí.
,, Hlavně se tím netrap. Bojím se o tebe, Honzo."
,, Já o tebe taky."
Konec!
Posadil jsem se a teprve teď jsem si všimnul, že Bára sedí u mě a já ji držím za ruku.
Koukala se na mě pohledem bolesti a prosby.
Pustil jsem ji ale furt u mě seděla.
,, C-Co s-si viděl?"
Tekly ji slzy po tváři.
Asi jsem jí hodně držel za ruku, teda asi.,, Ta dívka, o které jsem ti říkal, byla v nemocnici a já byl u ní. Říkal jsem jí, že mi tohle nemůže dělat a ona mi řekla to samé, cos mi ty řekla před chvílí."
Báry pohled:
A DOST!
Mám ho ráda, ale nechci, aby trpěl.B-Budu se mu muset vyhýbat.
ČTEŠ
Kdo jsem?
FanfictionDva nejlepší kamarády rozdělí jediná autonehoda. Dokáže si Honza vzpomenout na svojí nejlepší kamarádku? Vrátí se na svoje staré koleje? Budou už spolu nebo je zase něco rozdělí?