10.kapitola

431 51 4
                                    

O týden později:
V den odjezdu na 4fans:

Stojím s kufrem před domem a čekám na Petra, samozřejmě semnou čeká i Marky, aby se mi něco nestalo.

,, Konečně je tady!" Upozornila mě Marky.

Přijelo před nás auto a vystoupil z něj Petr a Jirka.
Petr mi vzal kufr a dal ho do kufru, já se mezitím přivítala s Jirkou a rozloučila se s Marky.

,, A opovaž se, Petře, že ji zas svážeš!"

,, Počkat, co? Jooooo, vlastně to si mi říkala a proto jsem se ti pak pomstila." Uvědomila jsem si.

,, No jo, na ty koláče nezapomenu."

Objala jsem naposled Marky a nasedla dozadu do auta. Sedla jsem si do prostřed, abych viděla na kluky i na cestu.
Jeli jsme a zpívali si s evropou, ale nejvíc z nás zpíval Jirka.

,, Jsme tady!" Řekl po nějaké době Petr.

Vystoupili jsme a stáli před velkým hotelem. Vytáhla jsem si kufr a kluci tašky. Ten kufr, co mám není zas tak velký. Je na něm Big Ben s telefonní budkou.

Na recepci nám dali klíče od pokoje, ve kterém budem všichni tři.
Odemkla jsem pokoj a hned, jak jsem viděla samotnou postel, tak jsem si jí zabrala tak, že si na ní lehla.

,, A já spím tady!"

,, Já ti říkal, Petře, abychom jí nenechali jít první!" Řekl naštvaně Jirka.

,, Nebojte, určitě ta postel půjde rozdělit."

Hned jsme se na ni vrhli a opravdu šla rozdělit na dvě menší.
Rozhodli jsme se po nějaké době, že natočíme video.
Teda, bude jich víc.

Nejdřív se točilo na můj kanál video nikdy jsem.
Pak na Jirkův a to bylo video reakce na jeho komentáře pod naší fotkou. A to byla sranda, protože většina lidí psala, že jsme pěkná trojka a tomu jsme se dost smáli.
Poslední bylo na Petrův kanál a natočili se otázky na nás tři a zas se to tam týkalo trojky, jestli by jsme si ji dali a kluci se jen na mě usmáli a já je ujistila, že nic takového nebude.

Po večeři jsme si šli lehnout, ale kluci šli za ostatníma pařit.
Převlíkla jsem se do pyžama a po asi pěti minutách  usnula.

Ráno jsem se probudila a koukla se na kluky. No jo, furt spí.
Šla jsem se převlíknout a upravit do koupelny kde jsem se zamkla.

Tak už vypadám celkem slušně, odemkla jsem koupelnu a hodila  si pyžamo pod polštář.

Rozhodla jsem se, že kluky probudím, protože jestli pili, tak aby se dali do kupy.

Probudila jsem Jirku a ten se na mě usmál. Pak Petra a toho jsem musela přemlouvat.
Nakonec se taky dali do kupy a vyrazili rychle na snídani.

Dala jsem si do vaku fixy, kameru, klíče a mobil. Kluci taky měli vše, tak jsme vyrazili na výstaviště.

Dojeli jsme na parkoviště a všichni tři vystoupili. Došli jsme do naší části a vydali se k backstegi, kde nám dali náramky. Bylo tam už docela dost youtuberů a seděl i mezi nima jeden docela hezkej kluk a koukal na mě.

,, Petře, kdo to je?" Zeptala jsem se.

Hlavou jsem pokynula směrem k němu a on se na mě smutně usmál.

Kdo jsem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat