8.kapitola

470 45 5
                                    

,, Vážně?"

,, Ano. Vždy, když jsem viděl vzpomínku s tebou, tak mi srdce něco naznačovalo. A nedivil bych se, kdybys mě už nemilovala."

V tom naše rty spojila.
Kvůli potřebě vzduchu jsme se od sebe odtrhli a oba jsme se usmívali.

,, Ani nevíš, jak mě vždycky bolelo se na tebe dívat a ani ti nic neříct."

,, Chápu tu bolest. Ale teď konečně už jsem spokojenej."

,, Asi by jsme už měli jít na kutě."

,, Ale já nechci. Chci o nás slyšet víc."

,, Tak co kdybychom si zítra udělali výlet?"

,, A nešel by delší výlet?"

,, Uvidíme a co teda chceš teď ještě slyšet?"

,, Třeba ty sázky o pusu?"

,, Ok. Řeknu to skráceně, do žížaly bych nikdy nekousla. Ale ty uděláš prostě vše, abys vyhrál."

,, Typickej já. No a třeba na základce, když jsme spolu seděli. Kecali jsme?"

Usmála se a trochu si asi zavzpomínala.

,, Moc jsme zlobili, ale učitelům se nás nikdy nepodařilo nás rozdělit. Jednou si mi dokonce vyhrožoval propiskou, abych si k tobě sedla."

,, Wau, no a co já a holky?"

Vypukla v hlasitý smích a já se jen nechápavě díval.

,, Musela jsem ti dělat dohazovačku. Byl jsi uplně levej. Za to ty jsi ode mě zase všechny odháněl. Jednou se stalo, že mi dal Tom přátelskou pusu a málem jsi vybouchnul."

,, Na to si trochu vzpomínám."

,, Zítra ti řeknu vše, co bys rád dál slyšel a teď už spát."

,, Dobře, dobrou noc."

,, Dobrou."

Ještě chvíli jsem nespal a jen ji pozoroval jak spí. Je tak roztomilá, když spinká. Ale nevydržel jsem to a nakonec usnul.

Báry pohled:

Yes!
Probudila jsem se dřív než Honza.
Takže přichází moje časté probouzení.

Byl tak roztomile rozcuchaný a je ještě roztomilejší když neví o co jde.

Vzala jsem skleničku s vodou a pomalu ji lila na jeho obličej.

,, C-Co to?"

,, Na tohle si musíš zvyknout. Když spíš u mě, tak tě vždycky takhle probouzím."

,, A jak tě probouzím já u mě?"

,, Jelikož si vždycky dáváš budíka, aby ses mi pomstil, tak mě budí taky. Ale vždycky sis na mě sednul a pak mě poprskal vodou."

,, To je super způsob probouzení."

,, Mně příde lepší můj. Strašně ti to sluší."

Po asi hodině co jsme se oblékli a pak ještě kecali, jsme si zašli na snídani.
Na to hned jsem si dala do tašky věci potřebné na výlet a zašli jsme ještě k Honzovi, aby si taky vzal nějakej bágl. Oba jsme měli zabaleno a vyrazili jsme na vlak.

Kdo jsem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat