Merhabalar.Ben bunu bir hevesle yazıyorum.Ne kadar okunur yada ne kadar sevilir yada sevilmez bilmiyorum.eğer kitapta hatam olursa affedin.Umarım sevilir.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah Naeun'ın kafama yastık atmasıyla kalktım.Kız deli gibi ortalarda dolanıyodu.Bugün taşıncaz ya ondan.Tabi kız heyecanlı.Sonuçta uzaktan izlediği platonik aşkıyla aynı sitede yaşıycak.Aynı okula gitcek.Onun adına sevinmiyo diğilim.Ama canım gitsin açılsın ya bu ne sabahtan akşama kadar çocuğu izliyo izliyo sonra geliyo Chorong'un başını şişiriyo.Ha şimdi Chorong kim diceksiniz.Benim.Evet chorong benim.Biraz kendimden bahsetmeliyim diğil mi?Ben Chorong bunu zaten söylemiştim 17 yaşındayım.Annem beni küçük yaşta terkedip gitti.Niye gittiği bilinmiyo.Büyükannem hep bana yakında öğreniceksin diyo 18 ime bastığım zaman yani.Babam ise aşık olduğu kadını bulmaya gitti yani Annemi yıllardır uzakta.Anlıcağınız beni büyükannem büyüttü.Naeun ise benim 15 senem.O da 17 yaşında ama benden ay olarak büyük olduğu için hanımfendi bana artistlik taslıyo.Yermi lan bunları Chorong.Bi kaç yıl önce Naeun ailesi araba kazasında öldü.Naeun yanlız kalmasın diye onun yanında kalmaya başlamıştım.Yani bi bakımada ev arkadaşıydık.Ama bikaç gün önce babannemle konuşmuş.Babannemde illa benim yanımda kalıcaksınız hatta sitenin okula gideceksiniz demiş.Naeun da tabi bunu kabul etmiş.Bunlar kesin bişey karıştırıyo.Eminim ben hadi hayılısı.Diye düşünürken kafama atılan anne terlikleriyle bana sinirli sinirli bakan bir adet tatlımı tatlı güzelmi güzel Naeun ile karşılaştı bu gözler.
-Ayyy kızım kalksana.Sabahtan beri ben topladım ortalığı.Kamyon geldi zaten bari toplamaya yardım etmedin taşımaya yardım et,dedi Naeun
ayy bu kız konuşurken cidden nefes almıyo.
+Tamam ömür törpüm tamam bak aldım kutuyu gördünmü.diye yerdeki üstünde kırılacak yazan koliyi elime aldım ama bu ne be bu nasıl bir ağırlıktır böyle arkadaş.İnsan olan bununla yuvarlanır merdivenlerden diye söylenirken kamyona koydum kırılacakları ve kendi arabama doğru gittim.arkamadan Naeun'da benim arabamın arkasına parkettiği arabasına doğru yürüdü ve sürmeye başladı.Naeun önde ben onun arkasında benim arkamdada kamyon vardı.Ve sitenin önüne geldiğimizde burayı hiç sevmiceğim düşüncesi kapladı birden içimi.Burası çok tuhaftı.Güvenlikleride aman Allah'ım namızzssız vicdansızz oğlum bu ne güzellik ayıp diğil mi derken chorong diye bağıran bi çırtlak ses duydum.Kim olabilirdi.Doğru tahmin tabiki benim ömür törpüm başka kim olabilir.
Eve girdiğimizde babannem beni hiç görmemişcesine sarıldı ciğerlerimi böyle sıka sıka ama.Gitti benim cigerlerim.
+dur babannem öldürdün beni.derken babannem benden uzaklaşıp Naeun'a yanına gitti ve aynı onada bana sarıldığı gibi sarıldı.Abi sen yaşlısın ya yaşlılığını bil.Bu nasıl güçtür ya diye düşünmedim diğil.Babannem direk söze girdi;
-Kızlar şu görmüş olduğunuz o okula sizi ben dün kayıt ettirdim.Ve bugün sizi saat pardon 20 dakika sonra bekliyolar dedi.
Ağlıyabilirdim.Şimdi bu kız neden ağlayabilirdim diyo diye düşüniceksiniz.Arkadaş babannemin gösterdiği okulu görseniz sizde korkudan ağlardınız.Dedim ben ama bana burası tuhaf geliyo diye.diye düşünürken ''Nasıl hazırlancaz?''diye bağırarak beni üst kata çıkaran Naeun düşüncelerimi bozdu.Lan ben daha ağlıcaktım. Ve beni yatağın üstüne oturtturdu ve eline aşağıdan bidakka ne ara aldı bu kız bunları ya el çabukluğu yapacak bişey yok.Neyse ya Naeun elindeki kıyafetleri alıp banyoya geçtim ve altıma siyah şort üstünede salaş göbeği açık ama fazla açık olmayan beyazımsı tişörtü giydim ve ayakkabı olarak beyaz konverslerimi giyerek makyajımı yaptım.makyaj dediğimde pudra,ruj(balım desek daha doğru),ve rimelden ibaret.aşağı indiğimde gördüğüm şey karşısında şok olmak elde diğildi.Naeun'a nolmuştu böyle arkadaşım afetmişte ben bilmiyomuşum.siyah bir elbise giymisti.dardı ama çok güzeldi.saçlarını yukardan at kuyruğu yapmıştı altınada siyah topuklularını giymişti.Bu kız hep bu kadar süslü olmak zorundamıydı.diyerek Naeun'a bakarken arkadan ''az bi kız olsan'' diyen babanneme dönüp ''ne ya benlik diğil öle şeyler hem insan rahat olduğu şeyleri giymeli''dedim ve dediğim anda aynı babası nolcak babasının kızı.dedi ve bana öpücük vererek okula gönederdi.
Abi bu nedir ya böyle okul mu olur bildiğin korku flimlerdeki büyülü şato gibi.Her neyse diyerek içeri girdik.Müdürü olduğunu düşündüğüm beyfendi bizi karşıladı ve odasına götürdü.ve okul kurallarından bahsetti.Ama bunlar okul kuralları yani normal okul kurallarına benzemiyodu.Ve bizi oturduğumuz yerden kaldırarak sınıfımıza götürdü.sınıfa girdiğimizde bu nedir ya kızlar ne kadan süslü erkekler desen ne kadan kaslı.tabi site sonuçta zengin züppeler diye düşünürken arkamda sıcak bir nefes hissettim ama bi yandanda ağzı kulaklarıma deyen soğuk bi his.''sanki sen nesin'' dedi bana ve göz kırpıp gülümseyerek yerine geçti.Bi dakka o benim düşüncelerimimi okudu.Yok canım daha neler medyumdur belki.neyse işte hoca bizi yerlerimize oturttu.Naeun ilk aşkı ve sanırım bu gidişle son aşkı olan kişiye bakıyodu.Kimdi kim olacak tabiki sehun.benim kulağıma eğilip saçma şeyler söyleyenin yanında oturan şahıs.O diğilde hadi tamam bizim Naeun aşık ama bu çocuk Naeun'a niye bakıyo.
Tenefüs zili çalmıştı ve herkes sınıfı boşaltmıştı.Tek sınıfta Naeun,ben,Sehun ve adını bilmediğim şahıs vardı. O şahıs yanıma gelerek Naeun'ı Sehunun yanına gönderdi.ve önümdeki sıranın masasına oturdu ve ayağını sandelyeye koydu.Elini uzatıp bana ben Kai dedi.ve devam etti;
-senin gibisini hiç görmedim.Arkadaşın gibi süslü olsan ya.burdaki kızlar süslüdür.
+Öncelikle ben Chorong ve senin dediğin gibi olamam ben o kıyafetlerin içinde rahat olamam bu yüzden uza dedim ve Kai mıdır nedir işte o çocuk bana göz kırparak yanımdan uzaklaştı Sehunuda alıp dışarı çıktı.Naeun yanıma gelerek;
-Bana numarasını verdi dedi.Onun adına sevinmiştim.Amacına ulaşmıştı hemde ilk günden.
Ohh be sonunda okul bitmişti ama bi gariplik vardı.Çünkü normal okul gibi diğildi.Normal dersler yoktu.Sanki yırtıcı olmayı öğreniyoruz.Eve gelmiştik.Direk odama çıkıp yatmak istiyordum.Ama eşyalarımı yerleştirmeliydim diye düşünürken''Ben siz okuldayken eşyalarınızı yerleştirdim''diyen tontoş babanneme bir öpücük verip direk odaya kendimi attım.gidip süngerboplu şortlu takımımı giyindim tam yatağa yatıcaktımki odamın kapısı çaldı ve kafasını uzatan iki adet Naeun ve toton babannemi gördüm.
+girin.
-Şey kuzucum seninle bişey konuşcaz diyen Naeun'a baktım.
+tamam konuşalım oturun deyip yatağı gösterdim ve ikiside yatağa oturdu.
=Kumral güzelim şimdi sana ne dersek sana saçma gelicek ama bunlar yani söyleceğimiz şeyler seni mutluda etmeye bilir belki korkada bilirsin ama ben biliyorum sen korkmazsın.
+Babanne sen iyimisin?
-Anlat ona babanne herşeyi bilmeli.
=tamam ama nerden başlasam ha buldum.Annen seni bırakıp gitmişti ya zorunluydu hani işte annen sana zarar vermemek için gitti.Şiimdi sorucaksın ne zararı diye.Bunlar sana çok saçma gelicek ama senin annen bi vampirdi peşinde kötü kurtlar vardı.Hani sen bana hep derdin ya sen hiç yaşlanmıcan mı diye Chorong ben 300 yaşındayım ama ben vampir diğilim ben kurtum ve Naeunda öyle ve babanda.Naeun'ın ailesi ise araba kazasında değil yanarak yani vampirler onları yakarak öldürdüler.diye söylerken ben bir kahkaha patlattım;
+kızlar bana anlattığınız hikaye mükemmldi şimdi iyi bir uyku çekebilirim ama bak yarında deniz kızı efsanesi dinlerim tamm mı?hahahah kurtmuş vampirmiş hangi çağda yaşıyoruz ya hahhahhah.
-Chorong dalga geçme sana anlattığımız herşey doğru.gittiğimiz okulda niye yırtıcı hayvanmışız gibi ders anlatıyolar zannediyosun.bu site doğa üstü canlılarla dolu.babannende bu yüzden burda kalmamızı istiyo.Büyüdün artık Chorong bunları öğrenme zamnın geldi.
+ha siz ciddisiniz.tamam hadi babam kurt annem vampir ben neyim.
=melez prenses...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KURT
WerewolfSiz hiç kalbinizle mantığınız arasında kaldınız mı?..Ben kaldım.Mantığımla kalbim farklı görüşlerde ve ben napacağımı bilmiyorum.Tek bildiğim şey eğer kalbimi seçersem bundan pişman olacağım.Ama benim istediğim şey o yani benim KARANLIK KURDUM...