Arkadaslar ben çok özür dilerim çünkü cezaliydim bu yüzden babam benden teli almıştı ama kıyamayip geri verdi.bastan hatam olursa affedin................................................ .................................................................. ....... Burası masallardaki gibiydi.golun ortasinda çok güzel bi cardak gibi biyerde çok güzel bi masa vardı.ve oraya gitmek için çok güzel bir sandal ve bu şafak ise beyaz örtülerle süslenmiş harikaydı.
Sandala bindigimizde beni ordaki yere otutturup sandalı bana bakarak sürmeye başladı. Ben hiç aşık olmamış ve bole şeyleri yapmacık bulan ben şimdi napiyordum?
-Ne düşünüyorsun?
+hiç hiç bişey sadece ben bole şeyleri yapmacık bulurdum şimdi nasıl olduda hoşuma gitti?diye masum soru sordum o sırada cardak gibi olan yere gelmiştik.ilk önce o indi sonra beni belimden tutarak indirdi.sonra kaçması diye saldali bağladı.masaya baktığımda karnımdan guruldama sesleri geldi.o sırada Kai benim elimden tutarken gülmeye başladı.
+ya o ses karnımdan çıktı.ben açıkmis olabilirim.yani doğa üstü bi yaratık olsamda biyerde insanım.
-sen yaratık diil prensessin dedi beni otutturup kulagima fisildayarak.bu benim hoşuma gitmişti. Beraber yemek yedik sohbet ettik güldük eğlendik. Sabaha kadar oturup güneşin doğuşunu izledik.o filmlerdeki vicik vicik olan aşıklar gibiydi.normalde izlediğimde igrenirdim ama şimdi farklıydı ben çok sevdim ve hatta hergün olabilirdi.
Güneş doğarken yavaş yavaş gözlerimi kapatacakken kai:
-dur şimdi değil biraz sonra uyursun.chorong ben ilk defa birisine bole şeyler hazırladım.ben aslında bugün sana çıkma teklifi etmek istiyordum ama düşündüm seni beni bizi ve benim karanlık geçmişimi.bak chorong sen benim ilk ve son aşkım olacaksın.olacaksin ama ben sana kesin zarar veririm.benim yasadigim bataklıga seni sokamam.ben seninle bidaha görüşmek istemiyorum.bu ilk ve son bulusmamiz olsun beni anla lütfen.
Ikimizinde gözünden yaşlar akıyodu birden öpmek için yaklaştı ama ben geri çekildim ve:
+yapma sakın sakın bidaha benim yanıma yaklaşma.gideceksen tam git.herseyinle.ben ilk defa birine aşık oldum ama sen bana hem aşkı hemde hayalkirikligini aynı anda yasattin.karsima çıkma lütfen.dedim ve vampir hızımi kullanarak ordan uzaklaştım.
Eve geldiğimde babannem ve naeun uyuyolardi.ses cikarmadan odama gittim ve kafama yastık basıp hiçkira hickira ağladım.
Kai agzindan:
Yanımdan koşarak gitti.dedikleri canımı acitti.onu takip edip evine doğru gittim.odasinda herzamanki balkonuna tirmanarak onu izlemek istedim.birden odaya girdi ve kafasını yastığa gömerek ağladı hiçkira hiçkira.onu bole ben aglatmistim.ama geri dönüşüm yoktu.ben ailemin yaşadığı sonu ona yasatamazdim.yastmicaktim.simdi anladım o sözler canımı yaksada suanki kadar yakmiyodu.onu çok seviyorum.onun aglamasina dayanamıyorum.affet beni melez prensesim affet....
......................................................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KURT
WerewolfSiz hiç kalbinizle mantığınız arasında kaldınız mı?..Ben kaldım.Mantığımla kalbim farklı görüşlerde ve ben napacağımı bilmiyorum.Tek bildiğim şey eğer kalbimi seçersem bundan pişman olacağım.Ama benim istediğim şey o yani benim KARANLIK KURDUM...