multimedya'da yoseob(beast),sunggyu(infinite) ve youngjae(b.a.p)'nin söylediği i corre şarkısı var cidden çok güzel dinlemenizi tavsiye ederim bu arada teşekkür ederim bi hatam olursa affedin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+sen canavar değilsin kai.
-beni tanımıyosun... derken ne demek istiyodu.evet tamam daha onu tanımıyo olabilirim ama bu onu tanımama engel diğil onu tanıyabilirim.
+o zamn seni tanıyabilirim en azından tanımak isterim.
-sana ben anca dışımı açarım içimi,karanlıklarımı açamam.açarsam kaçarsın.
+kaçmam.
-kaçarsın benden korkarsın yanımda diğil karşımda durursun buda beni üzer bu yüzden beni sadece sana açtıklarım kadar tanırsın.dedi ve ellerindeki zincirleri çıkarmaya çalıştı.zincirlere elimi uzatıp bileğini zincirlerden kurtarmasına yardım ederken;
+umrumda değil senin karanlıkların bana aydınlığını göster.olurda bi gün karanlıklarını öğrenirsem aydınlıkların bana yardım eder.derken onu zincirlenden kurtarmış gözümden akan iki yaş damlasıyla ona bakıyodum.yanağımdan düşen yaşları sildi ve daha çok yaklaştı.gözlerini kapattı ve aramızdaki mesafeyi kapattı dudaklarıma minik bi buse kondurdu ve devam etti;
-işte bu şaşkın bakışlı küçük melez benim tek aydınlığım dedi ve anlıma öpücük kondurup gitti.evet şaşkındım bi o kadar da mutlu.ama sorun şu ki tek aydınlığı bensem bu çocuk çok karanlıktı.ne olabilirdiki diye düşünmeye başlarken yatağıma uzandım ve beni bekleyen tatlı bir uykuya daldım.
kai'n ağzından;
Onu öptüğümde şaşkın bakışları aklımdan gitmiyodu.bu kadar tatlı olmayı bu kız nasıl başarıyodu.beni anlamak dinlemek için çabaladı ama ona ben kendi karanlık geçmişimi anlatamam ben kendime bile bunları söylemekten çekinirken ona nasıl anlatıyım.derken kafama koca bir yastık yedim.
-şişt kai noldu daldın gittin kardeş iyimisin?dedi sehun.
+iyim yok dalmadım uykum geldi ben yatıyorum sana iyi geceler sehun dedim ve oturduğum koltuktan kalkıp sehun'un koluna küçükçe dokunup odama çıktım.hala o küçük cadı aklımdan çıkmıyodu.artık o ilaçlara ihtiyacım yoktu ben yeni ilacımı buldum.derken beni bekleyen uykuya kendimi kaptırıp uyumaya başladım.
chorong'un ağzından;
sabah kalktığımda bugünün düne nazaran mükemmel bir havası vardı.yataktan kalkıp şarkı söyleyerek odamda bulunana balkonun kapısını açtım.açmamla kai'n bana yaklaşması bir oldu.
-günaydın küçük cadı.dedi ve içeri girdi.yatağıma oturdu ve devam etti.eee sen daha hazırlanmamışsın ee ben seni hergün böyle bekleyememki.ttııtıttı insan hiç sevgilisini bekletir mi?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KURT
WerewolfSiz hiç kalbinizle mantığınız arasında kaldınız mı?..Ben kaldım.Mantığımla kalbim farklı görüşlerde ve ben napacağımı bilmiyorum.Tek bildiğim şey eğer kalbimi seçersem bundan pişman olacağım.Ama benim istediğim şey o yani benim KARANLIK KURDUM...