Bölüm 2

157 17 1
                                    

Ben öncelikle ben kendim eğleniyim diye yazıyorum amaç eğlence ve hayal gücümü açığa çıkarma.umarım seversiniz ve bi hatam olursa şimdiden özür dilerim.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+ha siz ciddisiniz.hadi tamam babam kurt annem vampir ben neyim?.

=melez prenses...

+aff buyur ne dedin babanne anlamadım melez prenses mi? o ne ki?o noluyoki?

-kızım işte yarı kurt yarı vampir oluyosun.bi bakıma özelsin.ve diğerlerine göre yani bize göre daha güçlüsün.diyen Naeun'a tatlı bi bakış atıp odamdan çıkmalarını söyledim.sanırım biraz yanlız kalmalıydım.

Sabah uyandığımda odama giren güneşin saçtığı aydınlıkla uyandım.odamın penceresini açıp derin bi nefes aldıktan sonra çalan alarmıma göz attım.normalde alarm beni beklerken şimdi ben alarmdan önce uyanmıştım.bilmiyorum belkide hayat burda daha farklı daha erken başlıyodur.dün duyduklarımdan sonra bura hakkında daha iyi şeyler düşünmeye başaldım.artık o kadarda garip gelmiyo diye düşünerek odamda bulunan banyoya girdim.duş alıp saçlarımı kuruttum ve lacivert şortumu giyip üzerine pembe sıfır kollu olan tişörtümü giyindim.ayakkabıda pembe conicarslardı(açıkcası nasıl yazıldığını bilmiyorum).saçlarımı hafif maşalayıp kaküllerimi düzelttim ve rutin olan makyajımı yapıp Naeun'ın odasına daldım.tabi kız kalkmış giyinmiş süslenmiş ve elinde telefonla tık tık tık mesaj yazıyo.kime yazdığı bellide diye düşünürken;

-kaldın orda öyle girsene içeri melez prenses dedi.

gülerek içeri girdim ve;

+kimden?

-kimden olabilir?

+bana laf kalabalığı yapma ömür törpüm dökül kim senin sabah sabah yüzünde güllerini açtı.

-Sehun.dedidiğinde tabi ya kim olabilir.tabiki o diye düşündüm ve devam etti;Dün bana mesaj atıp artık gerçek bi ilişki istediğini ve bunu benimle istediğini söyledi.ve biliyomusun ben onu okadar yıl takip ettim ya o da bunun farkındaymış ve o da beni takip etmiş.aslında platonik diğilmiş karşılıklıymış.çook mutluyum chorong çook diye bağırarak yatakta zıplamaya başladı.birden kapının vurulmasıyla direk yatağa oturan naeun'a gülmemek için kendimi zor tuttum.

Babannem kahvaltıyı hazırlamış ve kadın sabahtan ormana gitmiş.ve kapıyı çalanda ormandan gelen bir babannedir gençler.iişte süperrrr babanne dedikleri kişilik benim babannem olur.ya işte öyle.kahvaltımızı yapıp okula gitmek için babannemi öperken naeun ''sehun ve kai bize okula kadar eşlik edicekler''dedi.ben ''ne''demeye kalmadan kapının çalmasıyla naeun'ın kapıyı açıp sehun'a sarılması bir oldu.abi bunlar daha dün görüştüler ne bu böyle hemen mi özlenir.belkide aşk buydu.bikaç saat yada dakika görmesen özlerdin.ayy ayy tabi benim gibi aşk özürlüsü bunu nasıl düşündü hayret ettiniz diğil mi? bende öle.

kai'n ağzından;

kız kendine aşk özürlüsü dedi.ama belkide hiç aşık olmamıştı.bu yüzden kendine böyle diyodu.ama o daha önceden de dediğim gibi diğer kızlardan farklıydı.güzelliği,tatlılığı,hareketleri,tavrı...ama şimdi o öyle yapmacık diğer kızlardan olsaydı bu kadar kafama takmazdım onu.da kai ne diyon olum sen saçmalama ne kafaya takması aaaa kendine gel.

-hadi gidelim o zaman diyen sehun'a kafa sallayıp chorong'un arkasından dışarı çıktım.birden arkasını döndü ve eve doğru koşmaya başladı.arkasından bişey oldu zannettiğim için bende durmadım koştum.kapıyı hızlı bi şekilde tekmeleyip yumruklamaya başladı.nolmuştu da bu kız bunu yapıyodu derken kapı açıldı ve chorong bi hışımla eve girdi.

=oğlum nooldu bu kız niye koştu.

-bilmiyorum efendim bende anlayamadım.derken elinde ''ohh be burdaymış'' diyerek gelen chorong'a baktım.

=ha doğru ya şu kolye nasıl unuttuğunu aklım almamıştı zaten dedi tonton babanne.

-ne noldu chorong ne kolyesi bu?seni okula giderken yarısından döndürüp aceleyle koşarak eve gelip kapıyı tekmeleyerek yumruklatan kolye nasıl bi kolye.?

+bu sıradan bi kolye değil.bunun içinde annem ve babam var ve her zaman boynumda olurdu.ama bugün unutunca evet beni okula giderken yarısından döndürüp aceleyle koşarak eve gelip kapıyı tekmeleyerek yumruklatan özel bi kolye.şimdi anladıysan gidebilirmiyiz?dedi.

-tabi nasıl istersen diyerek evden çıkıp okula gitmek için yürüdük.chorong önde ben arkadaydım.bu kız deli ya kaldırımların kenarından yürüyo düşmemeye çalışıyodu.gülerek,zıplayarak.bu kız hayat doluydu.fazla enerjikti.de çokta sakar bişey sanırım düşcek diyerek düşmesine izin vermeden kucağıma aldığım gibi çukurdan zıplayarak geçirdim onu karşıya.bana şaşkın gözlerle bakıyodu.yüzü yüzüme fazla yakındı eğer kafasını çevirmeseydi onu şuan şuracıkta tokat yemeği göze alarak öpebilirdim.kafasını çevirince yere indirdim ve çukuru göstedim.

-oraya düşmeni istemezdim.dedim.

+niye?diye sordu.

-eee yanında sadece ben olduğuma göre seni oradan çıkarmak için uğraşıcaktım ama hiç havamda diğilim dedim.bi dakka aklından o bana ukala,kendini beğenmiş mi dedi.Ha bide egoist olduk.ne deseydim hanımefendiye.arkadan seni izliyodum senin için endişelendim mi deseydim.bunun yerine egoist olmayı tercih ederim.

+öküzz deyip yanımdan hışımla geçti.ve direk okula girdi.ama çok tatlıydı.off noluyo bana ben kai ben bi kıza asla böyle davranmazdım.bu kız dengelerimi bozuyo.benim yapmam gerekenler var hem uğraşamam ben o sakar küçük cadıyla.benim uğraşcak daha çok yanlız bi hayatım ve önümde dolunayım vardı.

Dolunayda biz kurtlar kendimizden geçip insanlara zarar verebiliyoruz.yanlız bi hayat dedim.evet yanlız bi hayat.o zamnlar dolunaydaydık ve ailemle beraber piknikten dönüyoduk birden arabanın içinde kendinden geçen biri vardı o da bendim.o gün ailemi ben kendim ellerimle öldürdüm.bu ne kadar canımı yaksada acıtsada ben böyleydim karanlıktım...karanlık bi geçmişim vardı...ve eğer chorong'a yaklaşırsam özellikle kendime hakim olamayıp dolunayda onun yanına gidersem onun sonuda ailem gibi olur.ben sevdiğim birini daha toprağa veremem.hele bu benim ilk aşkımsa.evet chorong'u ilk sınıfta görmüştüm.sanırım ilk görüşte aşk.sehun hep naeun için bunu derdi ama ben inanmazdım hatta dalga geçerdim ama şimdi sanırım bu melez prensese ilk görüşte aşık olmuştum.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saçma bi hikaye olucak gibi ama bi o kadar da karanlıklarla dolu olacak acaba bizim karanlık kurt kai melez prensesden uzak kalabilecek mi?..

 



KARANLIK KURTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin