Multimedya baekhyun ve chorong bulunmakta.hatam olursa simdiden affedin.......................................................Kai mı?Kai nasıl yani benim tanıdığım Kai tamam insanlara zarar vermiyor ama nasıl bi kişiye böyle davranıyo.beni yine sorularla tek başıma bıraktığın için saol Kai.seni tanımama izin vermediğin için saol Kai.beni seviyorum diye kandirdigin içinde çok saol.o digilde en çokta yanımda olmadığın için çok çok çok saol.
Yemegimizi yiyip kalmıştık yerlerimizden.baekhyun bana bu konu hakkında bişeyler anlatmak istiyodu.ama olmazdı buna izin vermem.ben senin bana Kai kotulemeni istemem.duymak istemiyorum işte.baekhyunu bisekilde bu konu hakkında konuşmak istemediğimi söylemeliydim derken baekhyun başladı anlatmaya.
Baekhyun'un ağzından;
Anlatmaliydim.dunlemeliydi beni.ben ona Kai kesinlikle unutturucam.o Kai diil beni sevicek bunun için ugrasicam.bu yüzden başladım bi yalan karışık doğruları anlatmaya.
-bak chorong ben buralarda dolaniyordum.sonra ne olduysa birden Kai üstüme saldırdı.beni hirpaladi.ona dur diyemedim çünkü o durmaksızın bana vuruyodu.penceleriyle her yerimi kesti.sonundada beni balkonuna fırlattı. Sen ne oluyo diye dışarı çıkınca o da kaçtı.dedim.bana korku dolu gözlerle baktı. Ağlamamak icin kendini zor tutuyodu. Doğruydu anlattiklarim.ama sadece bu kısmı.
Kai'n agzindan;
Olamaz naptim ben suan chorong ve baekhyun konuşuyorlar.biraz daha iyi duyabilmek için yaklastim.hafif pencereyi açtım.ve Baekhyun'un anlattıklarını duydum.pis yalancı.duzenbaz.tamam ama ben seni niye chorong'un balkonuna atıyim.ben atmadim.o kendi bu harap haliyle attı kendisini balkona.o an girip ona gerçekleri anlatmaliydim.ona onu bu iğrenç yaratık yüzünden bıraktığımi eğer onu birakmassam sana benim karanligimi anlatacagini anlatmaliydim.ozur dilerim chorong.beni bu kadar severken seni bıraktığım için.seni saçma sapan şeylere maruz bıraktığım için.ozur dilerim hersey için.ama sadece seni sevdiğim için teşekkür ederim.bana yassattigin aşk sıcağı için sana minnettarim.hoscakal benim masum küçük melez prensesim hoşçakal.(ve sulu gözleriyle kai gider bu arada chorong söze başlar)
Chorong'un agzindan;
+sen ne dediğinin farkindamisin?Kai'dan bahsediyorsun. Benim sevdiğim aşık olduğum adamdan.o karıncayi bile incitemez.hem o seni neden benim balkonuma firlatsin.kai bunu asla yapmaz.dedim sulu gozlerimle önüme döndüm.
-öyle mi?bi karınca bile? o ailesini katletti chorong.o senin aşık olduğun adam bi canavar.dedi ve kapıyı çarpıp gitti.
Demek buydu Kai'n karanlığı buydu.o ailesini Hayır chorong bu düşünceleri kafandan at.tamam yapmış olabilir ama isteyerek diildir.kai nolur bana açık bi kapını göster o karanligindaki agdinligini bulup çıkarıyım.yalvaririm bana bi kapını açık bırak. Bu sırada naeun eve gelmişti.beni ağlayarak görünce direk yanıma gelip oturdu ve sarıldı.ve konuşmaya başladı;
-ağla chorong ağla...dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KURT
WerewolfSiz hiç kalbinizle mantığınız arasında kaldınız mı?..Ben kaldım.Mantığımla kalbim farklı görüşlerde ve ben napacağımı bilmiyorum.Tek bildiğim şey eğer kalbimi seçersem bundan pişman olacağım.Ama benim istediğim şey o yani benim KARANLIK KURDUM...