SEVERİM SENİ CİCİ ÇOCUK

40 4 1
                                    

Murat öyle dediğinde gözlerim açık baktım.

- Ne? Ben bir erkeğim ve ihtiyaçlarım var.

Sessiz bir biçimde "O ihtiyaçların bir yerlerine girsin." Dedim ama Murat duymuştu.

- Şş Ecrincikkk.

- Severim seni cici çocuk.

- Çocuklar bizim Selen ile gitmemiz lazım.

- Neden?

- Selen'i annem ile tanıştırıcam.

- Tamam Kadir gidin abi.

- O zaman sende git!

Kadieler buna daha çok katlanamayıp gittiler. Murat ise kendini koltuğa attı ama yanında boşluk bıraktı.

- Gel Ecrin.

- Hayır sen git kız becer hem okulun popi oğlu neden benle takılsın ki.

- Popi olabilirim ama bir kalbim var. Hadi yanıma gel.

Bunu bir şey isteyen küçük çocuklar gibi söylemişti hiç birşey demeden yanına uzandım. Üstümüze örtüyü örttü.

- Yarın okul var.

- Hıhı.

- Murat?

- Hıı

- Uykum yok.

- Benim de ama senle uyuma şansım varken uyuyim.

- Öküz.

- Çatlak. Ama benim çatlağım. Dedi ve elini belime koydu ben de bir şey demeden gözlerimi kapayıp uykumun gelmesini bekledim. Gel hele gel.

Sabah kalktığımda saatte baktım. Siktir! 13:30 mu?
Arkamı döndüm Murat ile çok yakındık. Lanet. Burnuna bastırıp bip bip diye sesler çıkarttım.

- Murat abi hadi uyan.

- Ne abisi be!

- Nasıl uyandın Öküz.

- Geç kaldık dimi?

- Yeap.

- Neyse o zaman ben biraz daha uyuyim dedi ve götünü bana dönüp zıbardı. Bende yanından kalkıp mutfağa gittim patates kızartıp televizyon başında yemeye başladım. Murat gelip tam bir sana alıcakken çemkirdim.

- Benim patatesim o benim benim Ecrinin!

BİR WHATSAPP ARAMASI #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin