Atvažiavome gal po trisdešimties minučių kaip ir navigacijoje ir rodė . Mes sustojome prie didelio ir apleisto pastato. Jis turėjo gal tris ar net keturis aukštus .
"Netikiu , kad jame kas nors yra . Sakiau , kad tai klaidingas adresas . Jie apkvailino mus ." Aš pavarčiau akis, išlipdama iš automobilio su Ashley .
"Gal būt jie nori padaryti mums siurprizą, pasislėpdami tamsoje?" Ash linksmai į mane pažiūrėjo . "Gal jie mūsų laukia tamsoje , jog galėtų išgąsdinti? Eime, patikrinsime. " ji pradėjo eiti link pastato , bet aš sučiupau jos ranką .
"Aš neisiu , ir tu neisi . Tai kvaila ,jie tikrai mūsų nelaukia , Ashley ." Piktai tariau . Ji patraukė savo ranką , bet niekur nėjo . " Ten kokie trys žmonės mus pažįsta , tai kodėl visi turi mums daryti staigmeną? Kokia proga?"
"Aš vis vien einu patikrinti . O tu gali likti čia ir žiūrėti kai aš įeinu ten ir įsijungia visos šviesos . Tada pamatysi kiek žmonių ten bus ." Ji tarė ir nuėjo link pastato . Aš atsisėdau ant mašinos kapoto kai Ashley įėjo pro senas duris .
Aš krapščiau nagus ir jau buvo praėjusios penkios minutės . Vėliau jau dešimt ir kai jau buvo penkiolika minučių kaip jos nėra , aš pradėjau jaudintis . Ir tada mano telefonas pradėjo skambėti . Tikėjausi , kad žinutė nuo Ashley , bet tai buvo nuo Jason . Žinutėje buvo parašytas adresas kur yra vakarėlis ir jis nebuvo toks pats kurį atsiuntė Ashley . Aš pradėjau skambinti Ashley , bet ji neatsiliepė . Aš nenorėjau eiti į vidų, bet aš jaudinausi ar Ash viskas gerai . Skubėdama paskambinau Jason'ui ."Hey , mergyt . " jis nusijuokė, pakeldamas ragelį po kelių sekundžių . Aš galėjau girdėti muziką ir žmonių balsus telefone . Spėju, jog jis jau buvo vakarėlyje .
"Ar žinai , kas mums atsiuntė klaidingą vakarėlio adresą ? " aš paklausiau jo tripčiodama koja .
"Ne, o kur jus dabar esat ? " jis sunerimo . Aš pasakiau jam adresą .
"Ar jus šalia to garsiojo apleisto viešbučio? " galėjau spėti , jog jis pakėlė savo antakius .
"Aš niekada apie šį viešbutį nesu girdėjus ."nervingai nusijuokiau .
"Hey , jus neikite tik ten . Ten buvo daug visokių žmogžudysčių , todėl jį ir apleido . Dabar ten jau apie mėnesį kaip dinginėja merginos . "
"Bet Ashley jau yra ten ! " aš sušukau nervindamasi .Greitai ėjau link viešbučio .
"Neik ten , aš tuoj busiu ." Jis tarė , bet aš įėjau pro duris.
"Aš turiu surasti ją , Jason ." Aš tyliai pasakiau , bet niekas neatsiliepė . "Jason?" Pažiūrėjau į telefoną kuris rodė, jog dingo ryšys. Puiku.
Apsižvalgiau aplink . Čia buvo įtin tamsu, bet aš galėjau įmatyti didelius laiptus kylančius į viršų.Laikydamasi turėklais , nors jie ir buvo apdulkėti ir nešvarus , lipau į viršų . Netikėtai pajaučiau ropojant man kažką ant rankos , kurioje laikiau savo telefoną . Pažvelgiau į ranką ir pamačiau vorą ant jos . Jis nebuvo LABAI jau didelis , bet jis vis vien privertė mane klykti . Aš paniškai bijojau vorų . Pradėjau kratyti ranką, iki kol jis nukrito , bet tada iš rankų iškrit mano telefonas . Jis krito ant laiptų ir tada laiptais nuslydo ant žemės .Aš galėjau matyti, jog ekranas yra visiškai sudaužytas.
Telefonas kelias sekundes mirgėjo , iki kol išsijungė .Atsidusau ir palikau sugedusį telefoną ant žemės ir pati toliau lipau į viršų .
"Ashley?" Surėkiau , bet girdėjau tik savo aidą .
Vos tik atsiradau ilgam koridoriuje , turėjau rinktis , ar sukti į vieną pusę ar į kitą . Aš pasirinkau kairę pusę .Po dešimties minučių klaidžiojimo aš buvau besąlygiškai išsigandus . Aš nežinojau kur daugiau eiti ar kaip grįžti atgal į lauką . Buvau kaip pasiklydęs šunytis .
"Ashley?" Surėkiau vos jau neverkdama . " Jei tu nori mane tik išgąsdinti , tau pavyko . Bet tai jau darosi nebejuokinga . " aš suverkšlenau , bet nežadėjau verkti . Aš norėjau išlikti stipri . Vis vien kažkada iš čia išeisiu . Bet tada , koridoriaus gale , pamačiau sėdintį žmogų .
"Ash?"paklausiau . Bet žmogus neatsakė . Aš lėtai pradėjau eiti link jo ir žmogus pasuko galvą į mane . Tai buvo vaikinas . Jis buvo beveik mano metų ir turėjo juodus plaukus . Daugiau nieko negalėjau įmatyti nes buvo per daug tamsu .
"Ar tau viskas gerai? " paklausiau kvailo klausymo . Maja ,jis atrodo siaubingai sužeistas ir pavargęs , o tu klausi ar jam viskas gerai ? Ahhh. " Ar galiu kaip nors padėti ?"
"Taip ." Jis nusikosėjo . Jis pakėlė ranką ir parodė jog ateičiau arčiau . Atsitupiu šalia jo ir pastebėjau jo šokoladines akis . "Dabar tu man padėjai ." Jis šyptelėjo ir aš nesupratau ką jis turėjo omenį . Ir tada aš atsijungiau ,nes kažkas man už nugaros su kažkuo trenkė man į galvą.
-----------------
Helloo ! Kitą dalį gausit greit ^^ myl jus . xx
YOU ARE READING
Lost In My Kidnapper's Embrace (Z.M.)
Fanfiction(SKAITYTI NUO 17dalies PABAIGOS) Viskas ko aš norėjau , tai būti laisva , būti su draugais , su šeima . Bet Dievas suplanavo man šį ką kitą . Bet ar aš to nusipelniau? Tik vienas neteisingas vakarėlio adresas ir pasikeičia visas mano gyvenimas .