Ch.4

491 41 3
                                    


Šitos dalies pusė kažkur dingo , tad dalies vyduryję neįšsigąskyt jei nesuprasit , kažkada tai sutvarkysiu :/

Ir tada aš atidariau duris . Aš buvau šokiruota , pamatydama kiek daug merginų čia yra . Taigi vis dėl to , patekau į šią vietą ne viena . Jos buvo kažkokioje valgykloje ir sedėjo prie apvalių stalų . Vienos merginos kalbėjosi tarpusavyje , kitos verkė ir kalbėjo sau po r nosimi .

Įėjau ir uždariau duris po savęs . Kelios merginos pažiūrėjo į mane ir tai privertė mano skruostus rausti . Jaučiausi kaip kokiame 'merginų kankinimo' name . Merginos kurios žiūrėjo į mane , jau buvo nusisukusios ir toliau valgė savo maistą , o aš nežinodama ką daryti ir kaip elgtis , nuėjau prie moters kuri dėjo maistą į lėkštes . Vos tik man priėjus , ji piktai į mane pažiūrėjo .

"Ammm, kur aš esu? " tyliai paklausiau jos ,tikėdamasi , kad ji bus nuoširdi ir atsakys man tiesą , bet ji tik nusijuokė .

"Atėjo pas mus naujokė . " juokdamasi tarė ir įdėjusi košę į lėkštę , įgrūdo man į rankas , bet aš palikau lėkštę ant stalelio šalia moters.
Atsisėdau prie laisvo stalelio ir rankomis užsidengiau veidą . Tai nenormalu . Koks žmogus gali laikyti visas šias merginas kažkokiam pastate ? Kelios ašaros nuriedėjo skruostais , bet tuoj pat jas nusivaliau . Labiausiai dabar man rūpėjo ar Ashley yra sveika ir ar mano tėvams viskas bus gerai , kai jie sužinos jog dingau . Tikiuosi jie manęs ieškos ir nepasiduos iki paskutinės minutės.

"Labas ." Mano ausis pasiekė moteriškas balsas . Greit pasukau galvą ir išvydau jauną merginą su sužeista lupą. Nežinojau ar ką nors atsakyti , todėl ji atsisėdo prie tai nebuvo juokinga . " Iš viso merginų čia yra 29 - " ji pažiūrėjo į mane . " tiksliau su tavimi 30 merginų . Kitame pastate yra ..."

"Pala , ką ?! Kitame pastate ? "Tyliai šuktelėjau .

"Yeah? Ar aš tau to nesakiau ? " ji atrodė ramiai , ir jos balsas buvo ramus . " Yra du pastatai . Mes esame pirmajamę , o kitos yra antrajeme . Spėk kur geriau ? "
Aš pakėliau savo antakius , nepatikėdama , kad ji tikrai to paklausė .

"Antrame yra geriau , nes ten yra 20 merginų ir 8 vaikinai . Čia yra 30 merginų ir yra 27 vaikinai . "

Buvau nustebusi kiek daug merginų yra kankinamos čia ir kiek daug vaikinų savo noru jas kankina .

"Yra trys paprasti vadai ir viena tikras vadas kuris visą tai ir sukūrė . " mergina rankomis parodė į aplinką . " Jo pavardė Malik ."
Ir tada aš buvau sušiktai išsigandusi .

"Aš atsibudau kambaryje ant kurio durų buvo parašytą 'Malik'. " tyliai tariau ir mačiau kaip merginos akys išsiplečia .

---------------

Atsiprašau už LABAI LABAI LABAI LABAI LABAI LABAI LABAI LABAI trumpą dalį :))) Kitą įkelsiu - TUOJ .

Myl ,

Rugilė xxx

Lost In My Kidnapper's Embrace (Z.M.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora