Ch.16

447 41 9
                                    

Vos po dešimt minučių , aš išėjau iš kambario ir ėjau tiesiai koridoriumi . Mano akys buvo nukreiptos į baltas marmurinias grindis . Eidama , žaidžiau su savo pirštais ir priėjusi duris , užkišau savo plaukų sruogą už ausies . Pažvelgiau į dideles medines duris . Lėtai jas atidariau , bet greitai įėjau į vidų . 'Valgykloje' buvo vos kelios merginos ir visos man jau yra iš išvaizdos pažįstamos . Šiek tiek paėjus man į priekį , pastebėjau tamsiai rūdų plaukų merginą . Ji buvo veidą užsidengusi delnais ir tyliai girdėjosi jos verkimas . Šalia jos sėdėjo dvi merginos , kurios guodė ją .Aš nemačiau jos veido , bet iš nugaros ji man buvo dar nematyta . Tikriausiai ji čia nauja .

" Ji jau spėjo susirasti draugų. " už mano nugaros pasigirdo merginos balsas . "Pasisekė jai . Man atsiradus čia , niekas manęs net nepastebėjo. Dvi savaites su manimi niekas nekalbėjo ."

"Ar ji nauja ? " paklausiau , net ne pasižiūrėdama kas man už nugaros .

"Taip ." Janel atsistojo šalia manęs . Pažvelgiau į ją . Mano akys nuo jos netvarkingų plaukų , nukeliavo iki jos mėlyno kaklo .

"Ar tave smaugė ? " drebančiu balsu paklausiau . Mergina linktelėjo , bet nieko nesakė . Prikandau lūpą .

" Naujokės vardas Tatia. " tarė ji . Sukikenau .

" Tai keistas vardas ." nusijuokiau , bet Janel liko rimta .

" Normalus tas vardas ." sumurmėjo ir mano šypseną pamažu dingo .

" Aš tik norėjau bent šiek tiek pajuokauti ." sušnabždėjau .
Čia visai nebuvo linksmos nuotaikos .

" Taip , žinau ." pasakė ir aš atsistojau prieš merginą .

"Ar tu pyksti ant manęs ?" tiesiai šviesiai paklausiau . Ji elgėsi šiurkščiai , nors visada ji buvo ta mergina , kuri bandydavo šiek tiek mane pralinksminti ." Aš nepažįstu tavęs gerai , bet ..."

"Taip , būtent , tu nepažįsti manęs gerai , nes tave niekada čia nebūna ." piktai pertraukė mane bet jos balsas išliko ramus ." Kai tavęs kelias dienas nebūna, tu galėtum nors kartą ateiti ir pasakyti man , kad gal būt tu nenori dabar bendrauti ,nes aš jaudinuosi dėl tavęs , o tau tai nusispjaut ."

Man nėra nusispjaut .

"Tu net neįsivaizduoji kaip tau čia pasisekė , net neįsivaizduoji to skausmo kurį kenčiu aš kiekvieną dieną , kurį kenčiame mes visos . Net Tatia jau du kartus buvo išprievartauta , nors atvyko tik šį rytą . "

Aš įsivaizduoju ką jos kenčia .

"Atsiprašau." tyliai sumurmėjau , o ji su savo ranka prilietė savo kaklą ir tyliai nusikeikė .
Staiga nuskambėjo didelis garsas , pranešdamas , jog reikia grįžti į kambarius .Pažiūrėjau į Tatios pusę , ji sėdėjo viena , todėl nusprendžiau prie jos prieiti ir pasisveikinti . Girdėjau kaip Janel ėjo už manęs .

"Sveika , mano vardas Maja . " nusišypsojau jau būdama šalia jos , bet mergina tik nužiūrėjo mane , ir nustojusi verkti , pikta pažvelgė man į akis ir greitai atsistojo ir nuėjo .

"Ar aš pasakiau kažką ne taip? " sumurmėjau atsisukdama į Janel .

"Ne ,tiesiog jai pripasakojo , kokia tu esi išskirtinė , ir tau nieko niekas negali daryti nes esi Zayn kekšytė ." tarė ji .

Ką .

"Zayn kekšytė?"

"Visi taip kalba kai tavęs nėra ."

"O kas tokios jai pripasakojo ?"paklausiau ir Janel parodė į merginų grupelę , kurios sėdėjo ir juokėsi žiūrėdamus į savo nagus . Esu mačiusi jas kelis kartus , bet nežinojau nei kokie jų vardai , nei kažką panašaus . "Ir kas jos tokios per vienos?"

"Ji yra Chloe ir jos kelios draugės . Jos laikomos kaip geriausios lovoje , nes jos daro tai savo noru . Esu ne kartą girdėjus , kaip vaikinai kalbą apie jas ." nusijuokė . Mano žvilgsnis susitiko su kažkokia blondine .

"Ei , o kur yra Jasmin?" nutraukiau žvilgsnį nuo merginos ir pažiūrėjau į Janel .

"Oh, ji yra..."staiga ją pertraukė vyriškas balsas man už nugaros .

" Tavęs ieško Malik ." tarė ir aš apsisukau į jį pažiūrėti .

«««»»«»»««»»»»«»«

Aš tikrai stabdysiu istorijąąąą

Lost In My Kidnapper's Embrace (Z.M.)Where stories live. Discover now