Ch.17

400 27 8
                                    

Klaidų yra kiekvienam žodį . Sorry

Pažvelgiau atgal į Janel ir ji patrūkčiojo pečiais .

"Viskas gerai , eik . " ji sumurmėjo , žiūrėdama į mane už jaučiančiu žvilgsniu . 

" Tikriausiai neturiu kito pasirinkimo ." atsisukau atgal į aukštą vaikiną ir sekiau jį paskui . Mane nuvedė į koridorių ir mes sustojome .

"Jis laukia tavęs savo kambaryję ." storu balsu tarė ir įėjo į gretimą kambarį .

"Viskas gerai , tu gali tai ištverti . " pasakiau tyliai pati sau ir pailsinusi' kelias sekundes akis , padėjau ranką ant durų rankenos ir palenkiau . Pravėriau duris ir pamačiau jį prie lango ,kaip ir tą dieną , kai atsidūriau čia . "Reikėjo ko nors ? "

Jis atsisuko ir pažiūrėjo į mane savo tamsiom akim , kambario šviesa buvo išjungta , jei ne mėnulio šviesa švietinti pro langą , nematyčiau jo .

"Taip , reikėjo . " aštrus jo balsas perėjo man per ausis .

"Ko reikėjo? "

"Tavęs . Tikriausiai . Galbūt  tavo kūno .  "jis nusijuokė ir priėjęs prie manęs , paglostė man plaukus
. "Senai to laukiau , todėl mes turėtume paskubėti , neturiu daug laiko . " Zayn prispaudė mane prie durų .

"Prašau Zayn , nereikia ." pasimuisčiau , nes jo kūnas buvo visiškai prispaudęs mane .

"Tiesą sakant , tau draudžiama vadinti mane mano vardu , tau aš esu ... "

"Prašau , Malik , nustok  . " pertraukiau jį .

"Tai tu nustok , jau atsibodai man su savo verkšlenimais . " suurzgęs , vaikinas atsitraukė žingsniu nuo manęs ir pastumė mane į lovą . Greitu metu  jis buvo virš manęs.

"Nedaryk to dabar , ir kitą kartą aš tai padarysiu savo noru  . Galėsi daryti su manimi viską , ir aš nesipriešinsiu . Tik ne dabar . " pasakiau jam ir jis sustojęs pažvelgė man į akis .

---------------------------------------------

Dėkui jums visom už komentarus/grąsinumus/nesvarbu , bet aš baigiu išprotėti . Aš rimtai . Baigiu išprotėti su šia istorija .Tiesa sakant aš parašiau istorijos priešpaskutines dalis hahahahhahhahaha, bet vidurio neparašiau . Ar bėra verta rašyti man jei aš keliu dalis kartą į mėnėsi/du mėnėsius .

Beje dėkui už 4k ant istorijos ! MAN tai yra didelis skaičius :) :) :) dėėėėėėkuuuuuiii , lov ya

P.S. Prašau ne nekęskit manęs už tokią prastą dalį .

Lost In My Kidnapper's Embrace (Z.M.)Onde histórias criam vida. Descubra agora