Gal būt šiek tiek tikėjausi , kad tai buvo sapnas , BET , deja .
Atmerkiau akis ir ranka paliečiau savo galvą . Negalėjau suprasti kur esu ir mano galva sprogo iš skausmo, todėl ir vėl užsimerkiau .
xxxx
Atsibudau ant milžiniškos ir minkštos lovos . Atsisėdau bei apsidariau . Buvau kažkieno kambarį. Jame buvo dvi duris , didžiulė spinta , pilko atspalvio tapetai, medinis grindinys, pukuotas kilimas ir langas. Kambarys buvo didelis ir gražus .
Lėtai atsistojau nuo lovos ir vėl priliečiau galvą . Galėjau jausti sudžiuvusį kraują ant jos .
Suverkšlenus dėl skausmo , priėjau prie vienų iš dviejų durų ,kurios mano manymų , vedą lauk iš kambario , o kitos durys veda į vonią ar kažką panašaus. Ir vos tik man priėjus prie durų , dar kartą apžiūrėjau miegamąjį ir ciptelėjau , išvydusį stovintį vaikiną prie lango . Jis buvo pasisukęs į lango pusę ir aš negalėjau matyti jo veido."Kodėl aš čia ? " tai vienintelis klausimas kurį norėjau sužinoti pirmiausia . Kiti klausimai būtų panašūs į 'Kas tu esi ? ' , ' Kur aš ?' Ir t.t.
"Nes tu esi viena iš jų . " vyriškis atsisuko visu kūnų į mane . Tai buvo tas pats vaikinas vaidinęs jog jam kažkas negerai ir jam skaudą kažką , o aš norėjau jam tiesiog padėti . O dabar esu čia . Geriau negali būti.
"Esu viena iš ko?"nesupratusi jo , suraukiau antakius . Mano balsas buvo gana ramus , palyginus , jog mano kūnas dreba kaip kiškučio . Aš nenorėjau atrodyti palūžusi ar išsigandusi todėl stengiausi išlikti stipri .
"Viena ..." jis priėjo prie manęs ir palietė mano plaukus . Vaikinas buvo labai arti manęs ir jis žiūrėjo man tiesiai į akis,kol aš žiūrėjau už jo . Bijojau pažvelgti jam į akis . Žmogui , kuris mane dėl nieko pagrobė .
"Iš..." jis tęsė , bet tada jis nesmarkiai ir greitai pastūmė mane į šoną ir išėjo pro duris .
Kelias minutes svarsčiau , kur ir kodėl aš čia esu . Rankomis pešiojau plaukus ir vaikščiojau ratais , bandydama suprasti nors kažką . Kur Ashley ? Ar ji tai pat šiame name? Ar aš turėsiu čia likti ilgam? Ar aš pamatysiu dar kartą savo šeimą ?Neiškentėjusi paėmiau vieną iš pagalvių nuo lovos ir iš nervų , mečiau ją į sieną . Nenorėjau čia būti . Ką jis turėjo omenį ,kad aš esu viena iš JŲ ? Ką tai turėtų reikšti ?
Šiek tiek nusiraminusi ,perbraukiau ranka per plaukus , atsistojau nuo žemės bei priėjau prie durų . Neskubėdama atidariau duris ir pamačiau tai , ko visai nesitikėjau . Čia buvo daugybę jaunų ir gražių vaikinų ,kurie kalbėjosi arba rūkė tarpusavį.
Aš atsiradau kaip kažkokiam koridoriuje, kuriame buvo daugybę durų ir ant kiekvienų jų užrašyta raidė . Pažiūrėjau į savo duris iš kurių prieš sekundę išėjau . Ant jų buvo parašytas žodis ' MALIK' .
Nė vienas vaikinas nekreipė dėmesio į mane ir toliau rūkė prie sienos ar vaikščiojo iš vieno kambario į kitą . Nežinojau ką be ir galvoti kur aš . Bet gale koridoriaus buvo didelės duris ir aš norėjau pro jas užeiti .-----------
Sorryy kad dalis trumpos . Myl xx
YOU ARE READING
Lost In My Kidnapper's Embrace (Z.M.)
Fanfiction(SKAITYTI NUO 17dalies PABAIGOS) Viskas ko aš norėjau , tai būti laisva , būti su draugais , su šeima . Bet Dievas suplanavo man šį ką kitą . Bet ar aš to nusipelniau? Tik vienas neteisingas vakarėlio adresas ir pasikeičia visas mano gyvenimas .