Zayn tempė mane už riešo per visą koridorių , kuriame nebuvo nė vieno asmens . Jis smarkiau suspaudė mano ranką ir aš aiktelėjau , nes didelis skausmas man perėjo per visą ranką.
"Kur mane vedi?"suverkšlenau , bet jis nieko neatsakęs įstūmė mane į kambarį su dviejais stambiais vyrais , ir moterį , kuri drebėjo iš baimės ant medinio grindinio .
"Sėsk." Zayn paliepė man parodęs pirštu į paprastą , juodais dažais nudažytą kėdę . Aš paklusau jam ir atsisėdau , o stambieji vyrukai atsistojo man iš šonų . Nežinojau apie ką galvoti , neturėjau jėgų verkti ar net rėkti , bet tai būtų tiesiog beprasmiška , nes niekas manęs neišgirstų, bei nepadėtų . Aš galėjau tik žiūrėti kaip juodaplaukis lėtai prieina prie apsiašarojusios merginos , kuri maldavo jo , jog nieko jai nedarytų . Jis suspaudė jos smakrą ir žvelgė tiesiai į akis .
" Kodėl tu verki?" jis paklausė merginos , ir ji dar garsiau sukukčiojo .
" Aš nenoriu to , prašau nedaryk to ." ji klaupėsi ant kelių ir vienas iš vaikinų esančių šalia manęs sukikeno . Tai nebuvo juokinga . Mergina žeminosi prieš jį , maldavo , o aš tik žiūrėjau į juos abu . Greitai atsistojau ir Zayn pažvelgė į mane .
"Sėsk Maja " sumurmėjo , ir vaikinai mane pasodino atgal , ir dabar net nepaleido manęs , o laikė mane už riešų , jog nejudėčiau . " Ir pasimėgauk vaizdu ."
Aš susiraukiau , nesupratusi nieko , ir Malik paėmęs peilį nuo staliuko šalio jo , kirto merginai per pirštus . Ji pradėjo klykti , o man pradėjo bėgti ašaros . Tai buvo žiauru . Tai buvo baisiau už betkokį siaubo filmą .
Mergina verkė bei rėkė iš skausmo , o aš sėdėjau užsimerkusi ir drebėdama . Netikėjau , ką mačiau ką tik savo akimis . Girdėjau žingsnius šalia savęs , ir Zayn atsitupė priešais mane .
" Atsimerk . " jis paliepė , bet aš tiesiog negalėjau į jį žiūrėti . Buvau teisi , sakydama jog jis yra gyvūlis ir neturi jausmų . " Atsimerk." pakartojo , su tuo pačiu peiliu nestipriai brėždamas per skruostą . Bijojau jog jis įpjaus , todėl atsismerkiau . Jis nusišypsojo ir grįžo atgal prie kruvinos merginos . Ji vis dar garsiai verkė , ir aš mačiau kraujo balą šalia jos .
Ir tada atsiminiau Janel žodžius . Mergina yra nužudoma prieš kitos merginos akis , jei ji nedrausminga . Kaip Janel sesuo Nora .Bet šios merginos dar nebuvau mačius . Mūsų iš viso merginų nebuvo labai daug,nes dauguma iš jų jau dingo , ir aš visas jas galėčiau atpažinti jei reikėtų, bet mergina gulinti man prieš akis , nebuvo matyta.
" Aš sustabdysiu tau skausmą , gerai ? " Zayn jai tyliai sušnabždėjo , bet aš išgirdau , nes merginos virksmas buvo nutylęs .
" Prašau ne , Zayn , aš atsiprašau tavęs , prašau nedaryk to." ji pradėjo vėl verkti ir Zayn šiptelėjo . Dabar jis buvo man panašus į beprotį, į nesveiką žmogų , psichą , del jo elgesio .
" Man tai pat skaudėjo , Rebeca , bet tau tai nelabai rūpėjo ." tarė jis .
Tada aš supratau jog jis kalba apie vyresnią merginą , kuri jį smarkiai įskaudino . Bet ar Zayn nenustūmė jos nuo uolos kaip sakė Janel?
"Aš tavęs dabar gailėjausi net dvejus metus , Rebeca , net dvejus metus ! O aš visada buvau tau tik žaislas . " jis pradėjo rėkti ir ant jo kaklo atsirado ryškios venos . "Bet dabar man tavęs jau jau nebegaila . "
Ir po jo žodžių , viskas įvyko labai greitai , nes aš spėjau tik sucypti bei užsimerkti , o negyvas merginos kūnas nukrito šalia mano kojų .
_________
Wat ta fak
ESTÁS LEYENDO
Lost In My Kidnapper's Embrace (Z.M.)
Fanfic(SKAITYTI NUO 17dalies PABAIGOS) Viskas ko aš norėjau , tai būti laisva , būti su draugais , su šeima . Bet Dievas suplanavo man šį ką kitą . Bet ar aš to nusipelniau? Tik vienas neteisingas vakarėlio adresas ir pasikeičia visas mano gyvenimas .