Değerlim ol 1.bölüm

51 4 1
                                    

Elimi masaya vurarak beni işimden yapmayın yalvarırım bu işe alıştım ben hırsız değilim lütfen inanın bana güvenlik kameralarına bakın isterseniz ya ben biş-e..

+sus artık seni hırsız dua et polisleri katmadım bu işe şimdi defol git burdan!

Başim eğik bir şekilde dükkandan çıkıp yol üzerinde düşünmeye başladım havaya baktim miss gibi güneşli ve serindi neden nolduki dün mutlu mesuttuk dükkanda dükkan dediğim lokanta gibi ama daha çok bar'a benziyor tabi ya dün bir zengin hanfendiye bulaşmiştim Beni milletin içinde küçük düşürmüştü bende ona azının payını vermiştim laflarımla inciterek kesin o demiştir atın şunu işten diye ahh be güzelim bide zengin basmıştır parayi patronuma oda paragözdü attı beni neyse ya dert etmiyim eve doğru yol aldım yarın malum okul var lise hayatı kendime özen göstermiyorum saçımı sağa sola taramıyorum aptal birisiyim bazen geceleri ağlıyorum sessiz sessiz ama o ağlayış 1 haftama yeterli o derece hıçkıra hıçkıra değerim yoktu kimsede onu pass geç sevenim çok yoktu beni en çokta buna üzülüyorm ama yinede ortamı kuran ben olurdum ve kendimi bu durumla motive ederdim örn bak işte ortamı ben kurdum dikkat çektim felan gibisinden siz söyleyin değerli okuyucularım yalnızken dikkat çekmek istersiniz yanılıyormuyum sakın yanlış anlamayın beni arkadaş çevrem vardırda adam gibi sevecek sahip çıkacak kimselerim yok annem babam dışında..

Evde saat 17:45 ;

Merhaba anne ?

-hoşgeldin oğlum geç içeri

tamam anne diyerek içeriye geçdim biraz oturdum tv felan izledim 1saat gibi diğer vakitlerimi pcde geçirdim aslında pek uğraşmam bilgisayarla çok nadir girerim ama çok sinirli oldugum veya canım sıkkın olduğu zamanlar giriyorum facebook,twitter,youtube felan derken gece 00:00 olmuştu yatiyim bari yarin okul var.!

Sabah 07:15 ;

hiç çeki düzen vermeden okula gitcektm annem hep der saçını yana tara yada dikle gibisinden yok der geçerdim aslinda o kadar istiyordmki ama hiç denemediğim için tuhaf geliyordu ama bunu biliyordm kendine değer verirsen diğer kişilerdende değer kazanırsın ama işte inanmiyordm sadece bu tür şeylere ben insanın kalbine bakalarım tipsizliğe bakmam ama tabikide tipsizliğinde bi sınırı var :D Aslında okulda kravat ve sade gömlekli gezmek yasaktı ama ben kuralları hergün çiğnerim yine kravatli kırmızı beyaz gömlek ve okula doğru yolalma keyf.

Okulda ;

okul işte hergününüz burda geçiyor 8 veya 6 veya 11 saat :dd biliyorum çok kötü bişey ama birisinden hoşlaniyorsanız bu saat size çok az gelir 11 saatlik dersi olana 5 saat derse girmiş gibi hissettirir anlatabildim bilemedim bazen kendime kızıyorum şu okulda bana bakmayacak bir kıza aşık olmak aşık dedim aslinda hoşlanıyorum bide üstelik bizim sınıfta öyle bi sınıfa düştümki sınıfta en az kişi olarak bizis sınıflar arasında ve 24 kişi felanız diğer sınıflar 34-28 arası başliyor.! ve inanmicaksınız ama 10 erkek 14 kız bunu pas geçin çoğu pöpüler kız bizim sınıfta 14 kızdan 6-7 popi 3 tanesi taş işte be 3 tane taştan 1 tanesini seviyorum hoşlanıyorum yani. diğer 3 taş olarak ebru buse eda , ama hepsi güzeller şimdi boşuna taş demiyorum ama onların içinde 2 kız hep küfürlü veya nasıl desem hep dalga geçerler kahkaha atarlar sınıfın içinde yada ne biliyim bazi tipsiz erkeklerle dalga geçerle o yüzden pek sevmiyorum işte o eda ona kapıldım bana bakmayacağini bile bile ondan hoşlanıyorum ama böyle mutluyum o eda nasıl desem çok iyi kalpli gitsen selam versen oda selam verir kimseyle dalga geçmez kötü şeylerden uzak oynar yani ne biliyim böyle iyi bi kız varken diğer 2 taşı yani ebruyla buse'yi kim takar. :')

Sınıftayım işte bi ara edayla göz göze geldik utanarak kafamı aşaği çevirdim herzamanki mal hareketlerim utancak ne var alt tarafı sınıfta bi bakiş oldu aniden kafami kaldırdığımda sırama kadar gelmişti ee napiyosn umut ? bana seslenmişti hi-hiç öyle takılıyorum ya sen -aynen.. tam gidiyorken tekrar geri döndü azıcık utanmış gibiydi ve -şeyy umut ingilizce proje vardi grup herkes seçmiş bana bi tek sen kaldın kabul edersen birlikte yapalim ? aslında kabul etmek için can atıyordum kalbim hızlanmıştı nefes alamiyodm lan neyse kendime gelip tam olur dicekken sevgilisi aklima gelmişti furkan şey dedim furkan nolcak onunda grub arkadaşı yok onla ol sen dedim hem sevgilisiniz ? olmaz kavgalıyız 1 haftadır hep trip atiyor canımı yakıyor bende ona böyle ceza vermek istedim o yüzden sende kabul etmiceksen eğer kendim yapcam ? tamam dedim şey ne zaman yapcaz dedim eda bi düşünmüş gibi yapip yarın cumartesi yani bir yerde buluşuruz yada senin veya bnm evimde rahat rahat yaparız ne dersin.! Ohaaaaaa! dedim tabikide içimden ev mi dedi tabi ya böyle kızlar böyle konuşur böyledirler diyip o-olur dedim.!

Cumatesi;

Eda öğlenden sonra gelcekti , odami felan toparladım telefondan anlaşmıştık bnm evimde olalım diye oda tamam demişti neyse işte herşeyi gözden geçirdim ev miss gibi bitek yatağin altı hep çoraplarla doluydu onlarıda kaldırıyım dedim zil çalmıştı annem babam yoktu en çokta bu durumdan utanıyodm sıkılıyodm yanlış anlaşılmasın gibisinden içeri aldım naber müdür diye şaka yapmıştı kapıyı açar açmaz bende gülerek iyilik gel içeri..

neyse işte projeyi yapmaya başlamiştik ve çok kısa sürede bitmişti zaten eda başarılı bir öğrenciydi çekiciydi taşdı meteordu tatlıydı noluyor lan işte başariliydi her zamanki gibi tam gitcekken çok erkendi dayanamıyordum bi anda reflex olarak elini tutmuştum ben ne yapiyorum diye utanıverdim ama açıklamam lazım hemen şey hemen gitmesen bişeyler içerdik kuru kuru çalıştık bu sıcak havada ne dersin dedim kabul etti olur dedi CocaCola doldurdum büyük bardaklara balkondaydik odamın balkonu var hani uuu :dd neyse havaya girmicem içtik gitmesini istemiyordum ama ona sahip deilim artık gitmişti en azından bugün çok mutluydum.!

Pazartesi okulda ;

İngilizce projesine çok iyi çalişmiştim çunki benim yanlışım eda'nin performansını düşürecekti buna göz yumamazdim gecemi gündüzüme katarak çalışmıştım eda tıkır tıkır cvp verirken bende vermek istiyodm onu mutlu etmek istiyodm başarmıstım ikimizde 100 almıştık ve çakışmıştık edayla yanlış anlamayın elle çakıştık yani neyse işte son saatte bi duyuru gelmişti "sevgili öğrenciler camp'a gelcekler başvurabilir camptaki cadir vb. herşeyini kendisinin hazırlaması gerek ve voleybol topu veya eğlenmek amaçlı gitar vb getirmek serbesttir.! şimdiden gelecek arkadaşlar ailesinden müdürü aramasını rica etsin bu yeterli olucaktir iyi dersler çocuklar".

1.bölüm sonu. <3 hepiniz seviliyorsunuz +5 vote yeni bölüm gelir yorumlarınızı eksik etmeyin uzun yazmaya çaliştim inş olmuştur.! Değerlim ol :')

Değerlim olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin