Sonunda yeni hayatimin baslayacagi , kalacagim yeni eve geldik. evi incelemeye basladim iki katli bembeyaz buyuk bahcesi olan sevimli bir eve benziyodu bahcede kopekleri vrdi , salincak masa vs klasik bahce esyalariyla şık bir tasarima sahipti hayran kaldim o derece . Elif abla ben evi ve bahceyi incelerken coktan zile basmisti ve iceri gecmek icin beni bekliyolardi.
-Selincim hadi eve girelim tatlım .
+Geldim Elif ablaBiz konusarak iceri gectik ve salondaki koltuklara yerlesirkn benim bavulumu ust kata tasiyolardi anladigim kadariyla odam ust kattaydi .
-Tatlım yeni yasiyacagin evi begendin mi? . sorusuyla Elif ablaya yoneldim.
+Çok guzel şirin bi eviniz vr .
-Eviniz degil evimiz sende artik bizim aileden bir bireysin cekinmene gerek yok .
Sadece tebessüm etmekle yetindim Ve nasi bi hayata giris yaptigimi herseyin nasil gelisecegini dusunmeye baslamisken yukardan inen tanimadigim benden 1-2 yas buyuk oldugunu dusundugum bir taş cocuk asagi indi .- Canım ben soylemeyi unuttum bu oglumuz Cenk seninde üvey abin.
Ben saskinlikla , bana 32 dis sırıtarak bakan üvey abimi incelemeye baslamostim altina giydigi siyak dar pantolonla üstune giydigi dar lacivert v yaka tisortle baklavalarini burdan sayabiliyorum ve kendisi tam bir meteor simdi bu benim abimmi dusunmeye devam ederken konusmaya baslamasiyla üvey abime dondum
*Süzme islemini tamamladiysan ben Cenk .
Ekliyorum ayrica ego kendinden buyuk ve ukala.
+Egosu kendinden buyuk olan üvey abim bende Selin.
Selin vurdu gol oldu diye bagiran ic sesime cevap vermemeye karar verdim ve dedigim lafin Cenk i bozdugunu yuzundeki surat ifadesinden anladim bunun ustune zafer gulumsememi yapistirdim.
*Seninde laflarin kendinden buyuk be bücür .
Demesiyle bu isin uzayacagini anlayan Elif abla araya girerek
- Canım sen yorulmussundur istersen odana bir goz at hemde aksam yemegine kadar dinlenirsin. Odan ikinci katta koridorun sonunda sagdaki oda .
+Tamam Elif abla ben cikiyorum . dedim ve Cenk e nami deger üvey abime ters bakis atarak odama ciktim.Odami bulmustum sonunda İceri girdigimde tahmin ettigim ustunde bir odaydi bembeyaz duvarlar ve turkuaz cift kisilik bir yatak , calisma masasi , makyaj masasi , giysi dolabim , perdeler hepsi Turkuaz tam istedigim gibiydi hersey . Ben bavulumu yerlestirmek icin dolabi acmistim ki dolap kiyafet doluydu benim tarzimda elbiseler etekler ayakkabilar pantolon vs. hersey vrdi sanirim bnm hakkimda cok sey biliyorlardi . Ben bunlari dusunurken bavulumu yerlestirmeye basladim zaten cok esyam hemen yerlestirdim ve kısa bir dus almak icin banyoya girdim.
....
Ilık suyun altinda az daha kalirsam yaşlı burusuk teyzelere benzicemi bildigim icin hemen sudan ciktim , bornozuma sarilarak odaya girmistim ki yatağımda yatan Cenk i gormemle tiz ciglik atmam bir oldu .
-Napiyosun odamda kendi odana gitsene !
+ Senin yatagin daha rahatmis , hem kotu bi niyetim yok aksam yemegine cagirmak icin gelmistim ama dustaymissin bende beklerken uzanim dedim ( pic smile )
- Ya cık git odamdan geliyorum hemen üstümü giycem !
+Benim yanimdada giyine bilirsin güzelik . (göz kırpan emoji ;) )
- Ne kadar da komik yuru git
+ Tamam ya bi sey demedik cikiyoruz.
-Bir zahmet !Son kez göz kırpıp cikti bende hemen ustume siyah ic camasirlarimi ve bordo eşofmanımla Siyah atletimi ve siyah ustunde beyaz sekilde smile yazan bir omzu düsük yarim tisortumu giydim . Kimse kusura bakmasin yeni ailem zengin diye evde kiyafetle dolasamam . Ben kendi kendime konusurken asigi inmistim herkes masada beni bekliyodu .
...
Aksam yemegi normal gecmisti sessizdi . simdi oturduk film izliyoz . bende sıkıldım . yukarı odama cikmak icin izin alarak odama ciktim .
Yatagima uzanarak hayran oldugum kitaplarimdan birini elime aldim ve tam okumaya baslicakken odaya bodozlama dalan Cenkle Hevesim kursagimda kalmis bulunmaktadir sayin seyirciler .
- Buyur
+ Nasılsın diye bakmaya geldim
- iyiyim ve odamdan cikarsan kitap okucam Cenk
+ Aaa oldumu simdi ben senin abinim canim kardesim bana abi de . dedi bilmis bilmis
- 1. üvey abimsin 2. Aramizda 2 yas var 3. Sana abi demicem ruyanda gorursun .
+ Uzatma tamam Cenk de vır vır bi susmadin ya geveze.
- İste git odamdan hemde sesimi duymassin .
+ Üf meraklı degiliz bi sey dicektik gece korkarsan odam yan taraf gelebilirsin
- Boşa soyledin canım ya oyle bi sey olmicak cunku .
+ Ben sadece soyledim sen bilirsin hadi ben kacar bay. (Öpücük atan emoji :*)
Bende yapmacik bir gulumsemeyle yetindim ve odadan cikti .
Bende kitabima dondum .....
Ne kadar ugrassamda kitabima odaklanamiyordum Cenk aklimdan cikmiyordu ve nedense yanina gitmek istiyordum ve nasi gidebilrim diye dusunmeye basladim . Ufak bi yalandan zarar gelmes diyerekten yastigimi alarak odasina yoneldim . Kapiya 3 kere vurdum ve kapiyi araladim uyuyodu . Bende iceri girdim ve uyandirmadan once yuzunu inceledim cok masum uyuyordu ve cok yakisikliydi mankenlere tas cikartcak bir yakisikligi vrdi bende daha fazla oyalanmadan omzunu ittirdim.
- Cenk , Cenk
+ hı .
*ic ses*
Ama bu cok tatli ya la
- hih bi sen eksiktin ic ses
+ kizağam bu coğcuk coh tatli
-kes ic ses , sus ic ses , surtukluk yapma
+ üf tamam be gittim ben
- bir zahmet+ ben korkuyorum da kabus gordum yaninda yatabilirmiyim ? .dedim masum ve inandirici olmaya calisarak - Noldu hani gerek yoktu . dedi uykulu uykulu
+ ya tmm bi sey istedik ondada suclu olsud daha bi sey istemicem . diyip tam gidicekken bilegim tuttugu gibi yanina cekti ve kollarina sardi .
-Gel bas belasi gel uyu .
Bende ses cikarmadan sarildim ve belli etmeden kokusunu icime cektim . cok guzel kokuyodu cikolata vanilya karisimi tarifsiz bi kokusu vrdi , kollarinda kendimi guvende hissediyorum belkide hic abim olmadigi icin hic abi sevgisi gormedigin icin boyle geliyodu bana bilmiyorum . Ben boyle dusunerek huzurla uykuya daldim........
Evet canlarim bir bolumun daha sonuna geldik uzun yazmaya ozen gosterdim lutfen okuyun hikayemi daha acemiyim ilk hikayem umarim begenirsiniz yorumlarinizi bekliyorum kutuphanenize eklemeyi unutmayin . iyi okumalar . sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meteor üvey abim
ЧиклитAnnesi ve babasının ölümü üzerine yeni bir hayata yelken açan kızın , hayatındaki iniş çıkış larını zorluklarını kolaylıklarını her şeyini birlikte yaşayacağımız bir hikaye .