Öncelikle şunu belirtim yaklaşık bir sene sonra yeni bolum geliyor. Evet cok beklettim haklısınız hepinizden cok ozur dilerim. Ben yokken hikaye 70 bini aşmış hepinize cok teşekkür ediyorum. Ve evet arkadaslar yeni bir bölümle karşınızdayım. Bir de sunu belirtmek isterim benle beraber yeni bölümler yazmak isteyen arkadaslarım varsa gelecek bölümle ilgili kafalarında kurguladıkları senaryoları bana yazabilirler eger yazarsanız herkesin kurgusunu birbirine bağlantılı sekilde yaparak beraber yepyeni bölümler yazabiliriz. Ben tek basıma degil sizinle beraber bu hikayelerin baş yapıtlarıyız. Tekrardan hepinizi cok seviyorum ✨✨✨....
........................................................................................................................................................
CENK'tenSabah kalktığımda yeni bir Selin'in etiketlendiği Tuğraç denilen cocukla fotografı. Eeeh ama yeter artık lan ne inatsın sen kızım bugünden sonra benimsin bir gun daha izin yok benden ayrı kalmanın.
Üstümü giyinip dogru Selinin kaldığı otele geldigimde saat 12 ye geliyordu buyuk ihtimal öğle yemeği yemek için lokantaya inmislerdir hic zaman kaybetmeden lokantaya gittigimde Selinin masada Tugracın tabakalrı getirmesini beklediğini fark ettim. Selinin arkasından yaklaşıp sarıldım , sarılmamla selin yerinden sıçradı tam bagırıcakken
-Şşş Selin hanım şimdi benle kolaylıkla mı gelirsiniz ben zorla mı gotürürüm. Zor kullandırtma kendin gel zorlada olsa bugun buradan benimle geliceksin oyle ya da boyle anlasıldı mı kucuk hanım .
SELİN'de
O kaç gündür hasret kaldığım koku bana sarılmıştı içim huzur dolmuştu. yine tam itiraz edicekken Cenkin uyarı dolu sesini duydum ve olay çıksın istemediğim ve artık onun yanında olmak istediğim için onunla beraber gittim. Tuğraça da mesaj atardım yolda.
Yol da ikimizden de ses çıkmıyodu eve geldiğimizde ben oturma odasında koltuğa oturdum halıyı incelemeye başladım ilk konuşmaya onun başlamasını istiyordum.
Cenk: Selin bak farkındayım biraz fazla büyüttüm olayı uzattım senden çok özür dilerim ama artık seni çok özledim dayanamıyorum sensizliğe gel affet be güzelim beni yaotım bir hata nolur selin senin kokunu sarılışını özledim her şeyini özledim daha fazla mahrum etme beni kendinden.
Cenkin pişmanlığını konuşmalarından az çok anlamıştım. Daha fazla uzatmanın bir anlamı yoktu bende çok özlemiştim ve bende uzatarak hata yapmıştı ikimizde suçluyduk.
Selin: Bende uzatmamalıydım bu kadar , çok ama çok kırıldım özrünüz kabul edilmiştir beyefendi.
Cenkin yüzünde oluşan mutluluk benim de içimi ısıtmıştı hasret kaldığım yüz , hasret kaldığım gülüş , özlediğim adam sımsıkı kaldırıp havaya kaldırdı döndürmeye başladı ben kahkahalar atarken cenkin gülüşleri de araya karışmıştı. yere indirdikten sonra deli gibi öpücüklere boğdu özlemiştim,özlemişti...
*cenk tamam ikimiz de birbirimizi özledik ama ben kahvaltı yapmadım sayende açım yemek hazırlim.
-ne yemek hazırlaması ya gel barışmamızın şerefine bugün yatana kadar dışarda yapalım her şeyi
benim işime gelirdi. hiç de evde bir şey yapasım yoktu.
*tamam o zaman ben üstümü değiştirip geliyorum
-tamam araba da bekliyorum
*tamam
.........................
*cenk burası çok güzel daha önce neden gelmedik buraya
-her şeyin bir sırası var dimi selin hanım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meteor üvey abim
ChickLitAnnesi ve babasının ölümü üzerine yeni bir hayata yelken açan kızın , hayatındaki iniş çıkış larını zorluklarını kolaylıklarını her şeyini birlikte yaşayacağımız bir hikaye .