Multide furkan var
.......
Sabah kalktigimda yatakta 10 dk haliyla bakistik falan ondan sonra kendime gelip elimi yuzumu yikadim.
Dolabin karsisina gecip bir adet siyah kilotlu corap ve siyah şort üstünede beyaz siyah yaziyla " freedoom " yazan bir tisort giydim converse delisi oldugum icin altinada uzun gece mavisi converslerimi giyip sacimi acik biraktim yuzume biraz renk olsun diye eyeliner rimel sürüp tamamlamistim. Odadan cikip cenki uyandirmak icin odasina girmemle cikmam bir oldu. Neden cünkü altinda pantolon üstunde bir sey olmayan bir cenk vardi. İcerden hayran oldugum gülüşü duyduğujda istemsizce bende sırıttım. İki dk sonra kapi acilinca cenk gülümseyerek bana bakti.
+ insan üstüne bir sey giyer ayip digil mi
- benim odama kapiyi calmadan giren sensin ayrica ben tisortumu giyiyodum ve sen bana suç atiyosun cık cık cık ayip selincim.
+ oyop soloncom . orda dikilmede hadi cikalim gec kalcazBirlikte merdivenlerden inip cantalarimizi aldik ve arabaya ilerledik.
.....
Sinifa girdigimizde yerlerimize oturduk. İlk derd matematikti ne yani sabahtan ölmemizi falan mi istiyolar acaba tam kusmalik.
Ben siraya kafami gömmüs uyumaya calisirken cenkde omzuma yatti o kokusu bir harika ama sadece bana özel hıh.Hoca sinifa girdiginde selam verip tekrar ayni uyku moduna dondum. Dersin ortalarinda uyandigimda furkan sinifa girmisti hoca artik nasi korkuyosa hic ses etmeden dersine devam etti. Konu trigonometriymiş en sevd... tamam carpilmak istemiyorum o yuzden susuyorum. Hica iki tahtayi doldurcak sekilde yazmisti bende hocanin arkasi dönük oldugu icin telefonla tahtayi cektim hic yazmakla ugrasaman. Ne bakmayin oyle ben oyle zeki okulda derecesi olan kizlardan diğilim. Tenefus zili caldiginda herkes disari cikmisti cenkte kantine gitmisti ben ve bir kac kisi vardi sinifta . sinifa lise birlerde oldugunu tahmin ettigim bir kiz yanima gelip hoca seni kütüphaneye cağriyor diyip gitti. Bende iki kat yukardaki kutuphaneye uyuşuk uyuşuk ciktim .
Kütüphaneye girdigimde kimse yoktu.bende tam cikcakken disardan biri kapiyi kilitledi ve arkamdan furkan cikti ben icimden simdi sictin selin aha sictin selin öl geber selin diye konusurken furkan pic pic siritarak yaklasmaya basladi ben geri geri giderken duvara sirtimi carptim ve hafif inledim furkan bundan zevk almis olmaliki siritmasi daha da genisledi. Benim bir adim yakinimda oldugu icin bende ittirmeye basladim ama öküz bir adim bile ilerlemiyodu. Benim ellerimi tutup kafamin üstunde birlestirdi ve kendisini bana yasladi brn huzursuzca kipirdanirken kiymetlisini daha cok yasladi ben ciglik atmaya basladigimda furkan benim boynuma dogru inmeye baslamisti ben artik hickira hickira aglayarak yardim istercesine olabildigince daha fazla bagriyodum ama furkan boynuma dogru kimse seni bulamaz duyamaz cunku koridorun basina sonuna arkadaslarimi koydum ve herkes derste cenk gelir dersen cenke de yalandan gizliden bir mesaj attim ve suan Okulda diil yani kısacasi benimsin suan diyip boynuma dogru egildi ben aglayip ciglik atarken furkana hic bir sey yapamiyordum kitlemisti beni boynumu öpmeye basladiginda kutuphanenin kapisi acildi ve iceri sercan girdi bizi goruncr furkan kendinden gecip tahrik oldugu icin sercan bos aninda onu yakaladi . ben dizlerimin bagi cozulmuscesine yere çöktugumda kutuphaneye eda seda mert kubi girdu eda seda beni alip lavoboya goturdu.Cenk
Telefonuma mesaj gelmisti ve mesajda
" selin bende ben sana demistim sen nasil aldiysan bende alirim diye özdemir!"Furkan di kesin selin ondaydi benim sinirlerim tepeme cikmisti napcagimi sasirmistim bende direk okuldan cikio evine surmeye basladim yolun yarisindayken sercan mesaj atmisti.
" abi acil okula gelmen lazim furkan selini mahvetmis,biz kütüphanede furkani paketledik" pic ibne naptin lan kiza helebi kilina zarar gelmiz olsun aglayarak gormus olim bir damla aksin dünyani sikicem erdonmez!
Çok hızli gittigim icin okula varmistim. Arabayi nasil park ettigimi bilmeden direk okula kostum ve kutuphane katina 3 er 3 er ciktim girdigimda direk furkanin ustune atladim dinlemeden ve esek sudan gelinceye kadar dovdum
-naptin lan seline naptin serefsiz!
+teni çok güzel ayrica ciglik atmasi insani daha da tahrik ediyo. Diyip güldugunde artik şuurumu kaybetmis bir sekilde öldurucesiye dovneye basladim . sercanla kubilay beni tutup "abi sen selinin yanina git tuvalette biz hallederiz bunu." Ben selini hep unutmustum son bir tekme atip tuvalete kostum selin çökmus hickira hickira aglarken kalbim parcalanmisti icim sizladi ben nasil yanliz biraktim nasil koruyamadim ya nasil . gidip seline sarildim selin bana olabildigince siki sarilip tisortumu sıktı ve boynuma kafasini gömüp rahatlamak icin kokumu icine cekti bes dk hem kokumu icine cekip hem aglamasina dayanamadim ve en sonunda kendimden ayirip sordum.
- napti sana güzelim napti soyle diyerek aglamaktan kizaran gozlerini silip yuzunu ellerimin icine aldim.
+ bir cocuk seni hoca kutuphaneye cagriyo diyip gitti bende kutuphaneye ciktim kimse yoktu bende cikacakken kapi kilitlendi arkamdan furkan cikti beni duvarla arasina aldi ve kendini bana yasladi bagurdim ciglik attim ama adamlarini koridora giris yerlerine koyup kimseyi aldirmamis sonra....Konusamayio tekrar aglamaya basladi ben boynundaki izleri gordugumde sinir katsayim sinirlarini asmisti kendimden gecmistim tuvalette kimse benim olana dokunamaz kimse bunu yapamaz allah benim belami versin sevdigim kadinim olcak kizi koruyamiyorum allah benim belami versi diyip duvari yumrukluyordum .
Selinin arkadan gelip sarilmasiyla ayakta zir durdugunu fark ettim kucagima aldim ve direk arabaya gittim.
.....Eve geldigimizde selin duş almak icin banyo yapmaya cikmisti. Aradan yarim saat gecti ve su sesi kesildi 7-8 dakikadir banyodan ses cikmiyordu ben de bonyoya ilerledim .Allahim dusundugum sey olmasin.Lutfen kendine zarar vermis olmasin . diyip iceri girdim ve selini bilegini tam kescekken yakalayip elinden aldim ve selini disari cikardim. Selin bana sarilip aglamaya basladiginda tekrar kendime lanet ettim ve kucagima alio odasina goturdum.
Yatagina oturttum,hasta olmasin diye sacini kurutmaya basladim selin sac kurutma makinesinin sicakligiyla ve agladi icin yorulmus ve mayismaya baslamisti kuruduguna emin oldugumda makineyi kapatip selini yataga yatirdim bende yanina uzandim selin bana sarilip kokumu icine cekti bende saclarindan öpup kokladim selin kisa bir sure sonra uyumustu.
....
Selin uyuduktan bir saat sonra gece 1-2 civarinda evden cikip furkanin evine gittim. Zile bastigimda furkan kapiyi acti.
- Ooo kimleri goruyorun dedi alayli bir sekilde.
Bende hic konusmadan direk ustune atladim .
+ sen kim oluyosunda benim olana dokunuuosun lan kim bu hakki sana verdi serefsiz kimsin lan sen orospu cocugu !
- aaa cenk yakismiyo bu laflar agzina .
+ senin agzina başka seyler yakisiyo diyip agzina bir yumruk caktim ve bir tane daha ve bir tane daha ....
Kafasi guzel oldugu icin karsilik veremiyordu benim isime gelirdi sabah kalktiginda noldugunu hatirlamicak ve ben bir kez daha dovucektim.Yumruk yiye yiye sizdiginda bende kalkip gittim .
+ BU KONU BURDA KAPANMİCAK ERDÖNMEZ KAPANMİCAK !
........
EVET BÖLÜM SONU İNŞALLAH BEGENİRSİNİZ . BİR ACIKLAMA YAPMAK İSTİYORUM TEOG SINAVI YAKLASTI 3 HAFTA KALDİ VE BENDE TEOG A GİRCEGİM İCİN YOGUN DERS CALİSİYORUM ARADA BOŞ ZAMANIM OLDUKÇA YAZMAYA ÇALISCAM KİTABA DEVAM EDİCEM BİRAKMAYİ DUSUNMUYORUM SEVMEYE BASLADİM BEN BU İSİ 😄
NEYSE CANLAR HEPİNİZ CANİMSİNİZ YORUMLARİNİZİ BEGENİLERİNİZİ EKSİK ETMEYİN . 😊😊😊😊😍😍😍😍😘😘😘😘🙌🙌🙌🙌😝😝😝😝🐼🐼🐼🐼💜💜💜💜
HEPİNİZ CANSINIZ , BALSINIZ , ŞEKERSİNİZ. BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meteor üvey abim
Chick-LitAnnesi ve babasının ölümü üzerine yeni bir hayata yelken açan kızın , hayatındaki iniş çıkış larını zorluklarını kolaylıklarını her şeyini birlikte yaşayacağımız bir hikaye .