-

7.3K 343 13
                                    

Cenk
Sabaha karşi ece gittiğimde selin hala uyuyordu bende fark etmesin diye üstümü değistirip tekrar yanına yattım...

Selin
Sabah kalktığımda cenk yanımda mışıl mışıl uyuyodu. Ben de rahatsız etmeden yavaş yavaş yataktan kalktım . lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşaği kahvalti hazırlamak için indim.
Ben dolaptan domates salata peynir zeytin vs. çıkarıp masaya dizdim daha sonra sosisleri çıkartıp kızartamaya bıraktım o sırada hazır patatesleride fırına koyup krep yapmak icin malzemeleri cikardim. Krep icin malzemeleri hazirlayip tavayi isittim o arada mutfak kapisinda saci basi daginik gözlerini ovuşturarak gelen bir adet cenk belirdi. Bana sarılıp "bu güzel kokular meğer mutfaktan geliyomus. Ne hazırladınız matmazel" diyip saçıma öpücük kondurup yaptiklarimi incelemeye başladi. Agzina pisen sosislerden bir tane bana caktirmadan yemeyr calisti ama basaramadi. " ya cenk napiyosun ya birlikte yicektik ama ben onlari özenerek dizmiştim öküz". "Ama ne yapayim cok guzeller gel beni ye cenk diye bagiriyilardi ordan bende kiramadim yedim bitane biliyosun sosisler bile hayranim" demesiyle benim kafasina bezi firlatmam bir oldu. " sende iyi alıstin ha iki de bir kafama bir seyler firlatmaya yakisiyomu hic ". Ben sabır dilerken krepleri pisirmistim masaya yerleştirip kahvaltımıza başladık....

-

Bügün okula gitmemeye karar verip sinemaya gelmiştik şuan hangi filme gitsek diye tartışırken bir kizin arkadan bagırarak "Cenkkk" demesiyle dikkatimiz ona kaymısti. Cenkin yüzünde ki gülüsle sinir kat sayim artmisti. " aaa sen napiyosun burda cansu" dedi beyimiz. " istanbula tatile gelmistim kader bizi burda bulusturdu" dedi. Ben sinirden kipkirmizi olurken yalandan öksürmemle ikiside bana dondu. Sonunda beyimizin aklina geldik. " bu arada bu selin, selin bu da cansu" ben yalanciktan gülüp "memnun oldum" dedim kizda yalandan gülmekle yetindi ben cenke ölümcül bakislar atarken kizla konusmaya dalmisti. Bende sinirden kendi istedigim filme bilet aldim. "Cenkcim seans saatimiz geldi gidelim artik" dedim sinirli bir sekilde. Cenkde kizla vedalasip sonunda beni hatirladi. Ben önden atarlı bir sekilde giderken cenk gelip elini omzuma atti. Bende elini itip dahada hizlandim. Cenkde arkadan "ooo birileri kıskanmıs galiba" dedi. Bende hic takmadan sinema salonuna girip yerimize oturdum cenk de elinde misirlarla gelip yanima oturdu.
Film basladiktan bes dk sonra yanima meteor bir cocuk oturdu cenk kiskancliktan küplere binmis yer degistirmek icin beni zorluyodu bende onu taklit ederek " ooo birileri kıskanmıs galiba" dedim. Oda bir sey diyemedi.Isıklar acilmis araya girmistik cenk benle zorla yer degistirince ben icimde zaferle halay cekiyodum...

-

-ne yiyelim
+ pizza
- pizzadan başka bir sey yemiyoz zaten gel bi daha pizza yiyelim anasini satim.
Diye isyan eden cenke aldiris etmeden ben kendi siparisimi vermistim cenkde aynisindan istemisti biz masamiza oturmus siparislerimizi beklerken bende selfie cekmek icin kamerayi actim ikimizi cekerken cenkin egosu yine onune gecti.
- ay biliyorum beni çok seviyosun en buyuk hayranimsin ama musait degilim baska zaman canim.
+ cenk egonun sirasi digil canim benim kenara cekte fotograf cekelim.

cenk kahkahalara bogulup en dogal gulusuyle poz verdi bende poz verip selfimizi cektik. Ben fotografi incelerken kendi surtuk ic sesim beliri verdi
* lan brn bu cocugun gülüsünu yerim gülüsüne tipine aşik oldugum ne guzel bir varliksin sen yiaaa.
#lan bu susu ic ses yine belirdin surtuklugunle az bas git
* ay tamam gidiyom son bir kez bakim ay yerim tipr bak maşallah ay tamam gittim

İc sesimle konusmam bittiginde bende fotografi instagramda paylasmistim . yemeklerimizde o ara gelmisti .
Ben daha bir iki dilim yemisken cenk son dilimini yedi ve benimkinden otlanmaya baslandi.
" ya sen bu kadar yiyip nasi kilo almiyosun arkadasim cıldiracam"
'O da benim sirrim selincim kiskananlar catlasin hıh'
" pislik insallah eve gittiginde iki kilo almis olursunda eritemessin insallah amin yarabbi"
' oha lan o nasi bir beddua tövbe de lan Allahım sen beni bu kötu beddualardan koru amin'

-

Eve gelmis ikimizde koltuga yayilmis abur cubur yiyip komik videolar izliyoduk.o sirada cenk tuvalete gitmisti. 5 dk sonra yukarkan ciglik sesi gelmisti ve merdivenin basinda cenk belirdi.
' Allah belani vermesin selin o nasil bir beddua oyle iki kilo almisim nolet olsın'
Ben anirarak gülerken cenk elimden abur cuburlari alip cope atti.
" napiyosun ya sen ben kilo aldirdim sanki benim sucum ne ya"
' bana o beddua yi eden de yan binadaki ayşe teyzeydi'
" ya üf demis olabilirim ama tutcagini nerden bilim"
' banane ben iki kiloyu verene kadar sanada yasak nokta.'
" tamam ya ben yatiyom iyi geceler"
Ben sürünerek odama cikip banyoya girdim sacimi falan tarayip çisimi yapip yataga girdim. Kulakliklarimi takip muzik dinleyerek uykuta dalcakken birinin arkadan sarilmasiyla irkildim sonra o tanidik koku geldi ve ona dönüp bir kulakligida ona takip uykuya daldim...

.........
Uzun bir aradan sonra yeni bir bolum sizi cok beklettim özür dilerim kusura bakmayin . bu arada teog a girenlerin umarim iyi gecmistir sinavi Allah gönlunuze gore versin insallah. Bu arada kapak yapabilen varsa bana mesaj atarsa çok sevinirim. Sizi cok seviyorum ponçikellalar.😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘💕💕💕💕💕💓💓💓💓💓🐼🐼🐼🐼🐼

meteor üvey abimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin