1.Bölüm

138 23 13
                                    

Multimedia'da Şara-Becky G-

Bölüm Şarkısı:Zeynep Bastık-Fırça

-----

Bir sonbahar akşamı her zamanki gibi dışarıdaki insanları izliyorum.Acaba hayatlarında hiç onları derinden etkileyecek bir olay yaşadılar mı?Yaşadılarsa bu onları nasıl etkilemiştir?
Biraz kendimi tanıtayım.Ben Şara.Maalesef 10 yaşındayken anne ve babamı kaybettim.O günden beri bu yurtta kalıyorum.Bu olay hayatımın dönüm noktası niteliğindeydi.Bütün hayatımı değiştirdi.Ailem beni asla tam anlamıyla mutlu etmedi.Hep birşeyler eksikti.Her zaman onların dediğini yapmak zorundaydım.Hiçbir zaman kendi istediklerimi yapamamıştım.

Çevreme gelirsek hayatta sahip olduğum sadece 2 kişi var.
Azra ve Duru.Tek ve en yakın arkadaşlarım.Onlar benim için çok farklı ve özeller.Azra da benim gibi ailesini küçük yaşta kaybetmişti.Onunla burada tanıştık.Zamanla çok yakın olduk,herşeyimizi birbirimize anlattık.Hala da öyleyiz.Eğer o olmasaydı ben şuan bu kadar güçlü olamazdım.

Duru ise ailesiyle beraber huzurlu bir şekilde yaşıyor.Ona her zaman ailesini sevmesini söylüyorum çünkü ben ailemi kaybettikten sonra çok pişman oldum.Her ne kadar beni mutlu edemeseler de onları çok özlüyorum.Her gece geri gelmeleri için dua ediyorum.Ama ne yazık ki bu imkansız...

Eğer aşık olduğun biri var mı diye soruyorsanız evet var.Hem de tam 1,5 yıldır.Adı Kutay.İlk başlarda o da benden hoşlanıyordu.Hatta 3 ay çıkmıştık.Ama sonra beni sevmediğini söyledi ve o mükemmel anıların bir anda hiçbir anlamı kalmadı.Benden sonra beni düşman olarak gören Cansu ile de çıktı.Fakat onunla da fazla sürmedi.

Ondan maalesef bir türlü vazgeçemiyorum.Her yolu denedim hatta kendime zarar vermeyi bile denedim.Ama hiçbiri işe yaramadı.Belki dışarıdan unutmak kolay geliyor ama hiçbir şey dışarıdan göründüğü kadar kolay değil ne yazık ki...

Toz Pembe #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin