3. Bölüm

43 8 4
                                    

Kafeye girdiğimizde gözlerimi etrafta gezdirdim. Bize gülümseyen bir çocuk gördüğümde O'nu incelemeye başladım.. Uzun ve kaslı bir vücudu vardı... Kahverengi saçları dağınık ve tatlı duruyordu... Irmak beni o tarafa doğru çekiştirerek götürdü ve, "Masal, bu Berk... Sevgilim. Berk bu da Masal, ilkokul arkadaşım... Bana ne kadar iyi davranıyorsan, Masal'a da öyle davranmalısın çünkü Masal benim için çok değerlidir.."  dediğinde ilginç bir şekilde gururlu hissediyordum...

Biliyorum saçma ama galiba Irmak'ı o Berk denen çocuktan kıskandım... Evet Irmak beni hiçbir şekilde ihmal etmez ama ne bileyim işte...

"Eee Masal, senin hayat nasıl gidiyor?" diyen Berk'in sesiydi... Düşüncelerimden arınıp yüzüne baktım.

"Aynı işte... Sıkıcı." dediğimde yüzünde bir tebessüm oluşmuştu...

"Hayatında Irmak gibi bir kız olduğu sürece sıkılacağını sanmıyorum..." diye yanıt verdiğinde benim cevabım çoktan hazırdı.

"Artık sen olduğun sürece malesef sürekli Irmak ile görüşemeyeceğimizden sıkıcı olacak." dediğimde biraz bozulmuştu.

Gülümseyerek Irmak'a baktım ve "Irmak ben eve gidiyorum canım. Sonra konuşuruz hadi baybay canım..." dedim ve yanağından öperek kafeden çıktım.

Irmak olmadan yürümek sıkıcı olacağından yoldan geçen taksiye bindim. "..... Alışveriş Merkezine lütfen." dedim ve arkama yaslanarak dışarıyı izlemeye koyuldum...
-----------
Alışveriş merkezine geldiğimde parayı vererek taksiden indim. Babam öldüğünde bize kalan miras fazla olduğundan- tabii biz doğmadan ölen dedemden kalan miras da var..- ve annem de dedemden kalan şirkette genel müdür olduğundan fazlasıyla zengindik... Ve ben de böyle sıkılınca gelir alışveriş yapar, bazen kendime bazen de kardeşim Rüya'ya bir şeyler alırdım... Rüya deyince aklıma bugün hiç aramadığım geldi ve telefonu çıkarıp hemen aradım...

"Efendim Masal?" diyerek açtı telefonu... Tabi biliyor bana abla demesini sevmediğimi..

"Rüya'cım ben alışveriş merkezindeyim istediğin bir şey mı?" diye sorusuna soruyla karşılık verdim.

Heyecanlı bir sesle, "Yaa Masal... Aslında Arya'nın doğum günü yaklaşıyor. Ona güzel bir elbise alabilir misin? Hadi canım senin zevkine güvenirim ben..." dediğinde düşünmeye başlamıştım. Arya Kerem'in Rüya yaşındaki kuzeniydi ve Rüya onu çok severdi. Birbirlerinin bedenlerine kadar her şeyi bileselerde, benim Arya ile ilgili pek bilgim yoktu...

"Eee ama Rüya ben Arya'nın bedenini bilmiyorum ki... Nasıl elbise seçeyim?" dediğimde sesli bir nefes verdiğini duymuştum...

Rahatlamış bir sesle, "Tamam sağol Masal... Ben sana bedenini falan mesajla atarım. Sağol seni çok seviyorum.." diye yanıtladı... 'Yaa Rüya hanım kabul etmeseydim öyle demezdiniz' diyemedim tabi...

"Bir şey değil Rüya... Ben mesajını bekliyorum canım hadi bayy..." diyerek kapattım telefonu...

Hadi bakalım alışveriş maratonu başlasın...
~~~~~~~
Eveeeet yb geldii:) Lütfen okuduktan sonra votelerseniz sevinirim..

MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin