4. Bölüm

45 5 2
                                    

Arladaşlar şuan Ankaradayım... Dedemi kaybettik ve ben o yüzden yazamadım kusura bakmayın. O psikolojiyle ne kadar iyi olur bilemem bölüm... Telefondan yazdığım için hatalar olabilir.. İyi okumalar votelemeyi unutmayın.. Medyada Aryanın elbisesi

☆★☆★☆★☆★☆★

2 Saat Sonra...

Ciddi anlamda şaftım kaymıştı ve elimdeki poşetlerin ağırlığından artık elimi hissetmiyordum. Ve evet daha Arya için bir şey bakamamıştım... Kendime ve Rüya'ya almaktan açıkçası vaktim olmamıştı... Ama almadan gidersem kendimi Rüya'ya karşı suçlu hissedeceğimi bildiğimden, gözüme kestirdiğim pahalı görünen bir mağazaya girdim. Satıcı anında yanıma gelerek

"Hoşgeldiniz efendim. Nasıl yardımcı olabilirim?"dediğinde yapmacıklığı midemi bulandırmıştı.

Bu yüzden onu hemen başımdan savarak Rüyadan öğrendiklerime uyan bir elbise aramaya başladım. Mesaja göre small giyiyor, en çok mavi tonlarını seviyor ve aşırı dekolteyi tercih etmiyordu...

Güzel bir elbise seçmiş ve almıştım. Yakalı ama yaka kısmı transparan, mini bol çiçekli mavi bir elbiseydi -multimedya- Şimdi sırada ona güzel bir takı ve ayakkabı seçmekti. Bu yüzden benim sürekli gittiğim bir ayakkabı mağazasına girdim ve satıcıyı yanıma çağırdım.

"Maviye uyan yazlık ayakkabılarınızı görebilir miyim acaba?" dediğimde sesimdeki kibarlık beni bile şaşırtmıştı.... Karşımdaki kız ise gülümseyerek "Tabi ki efendim bu taraftan lütfen."diyerek renklerin göze çarptığı bir tarafa yönlendirdi beni.. Gözüme takılan ayakkabıyı eliöe alıp inceledim. Beyazdan maviye açılan kot bir tomsdu.. Çok hoşuma gittiği için hemen 37 numarasını alarak hediye paketi yaptırdım ve daha fazla ağırlığı taşıyamayacağımı düşünerek şoförü arayıp çağırdım.

Beklerken yapacak bir şey bulamadığımdan bir banka oturup Keremi aradım.

"Alo Kerem nasılsın?"dediğimde cevap almam çok uzun sürmemişti..

"İyiyim güzellik seni sormalı." dediğinde kıkırdamama engel olamamıştım. Kerem benim Irmak ile ilkokul arkadaşımdı ve bana güzellik, Irmak'a da cadı diye seslendiği için mutlu olurdum. Bizi severdi ama fazla kıskançtı..

"Ne o daldın gittin? Bir şey mi var Masal!" diyen endişeli sesini duyduğumda umursandığımı hissetmek iyi gelmişti.

Neşeli bir sesle "Seni çok seviyorum Kerem. Her şey için sağol." dediğimde ise "Sus gız sevgilim duycek!" dediğinde anırmaya - evet gülmek değil anırmak - başlamıştım.

"O sevgilinin saçını başını yolarım Kerem! O mu ben mi?" diye şakasına sorduğumda tedirgince gülerek telefonu suratıma kapattı... Şakasına yaptığını bilsem de koymuştu.

Homurdanarak yeni geldiğini fark ettiğim arabaya bindim.

Aile dostumuz ve şoförümüz olan Rıfkı Abiye "Abi sen beni eve bırak yoruldum yaa." diyerek rahat olan araba koltuğunda yayılabildiğim kadat yayıldım..

----------------

"Kızım kalk hadi akşam oldu uyandırmaya kıyamadım." diyen Rıfkı Abinin sesine uyandığımda ilk farkettiğim şey, camdan gördüğüm gökyüzünün simsiyah olduğuydu... Gerçekten çok fazla uyumuş olmalıydım. Hemen Rıfkı Abiye teşekkür ederek arabadan inip eve girdim. Hızlıca Rüya'nın odasına girdim.

Yatağına uzanmış, yaklaşık 5 kere bitirmiş olduğu kitabı okuyordu.

Beni farkettiğinde gülümseyerek bana baktı. "Geldin mi Masal?" dediğinde herkesin bildiği iğrenç espriyi yapacaktım ki, vazgeçtim. "Geldim canım. Al hediye.." diyerek poşeti uzattığımda yanağımdan öperek teşekkür edip poşeti elimden aldı.

Poşeti açıp hediyeye baktığında ağzı açık kalmıştı..

"Teşekkürler Masal gerçekten aklımdaki gibi bir elbise almışsın." diyip yanağımdan öptüğünde mutlu olmuştum.. Rüya'nın elbisesinin olduğu poşeti vererek odama geçtim. Hazırlanma zamanı..

_-_-_-_-_-_-_-

Sjsjsj yb Cidden bölümü 4 mere silip baştan yazdım sonunda olduğunu düşündüm ve yayınladım.. Umarım beğenirsiniz ama bu psikolojiyle bu kadar yazabildim. Lütfen oy verin emeğin karşılığı lütfen... Çok seviyorum hepinizii

MasalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin