Tudtam mikor megláttam és ez valóban annyira nyálas,mint ahogyan hangzik. Tudtam,hogy tudnám szeretni. Pedig még nem is ismertem,és ezzel feladtam mindazt amiben hittem,amit fogadtam. Hogy soha ,de soha nem kezdek kapcsolatot felelőtlenül,nem fogok a látszatra adni,és nem adok a testi örömöknek addig amíg meg nem ismerem alaposan az illetőt. Nos,igen. Érte feladtam volna az életemet. Valaki magyarázza már el ,hogy az életbe érezhet valaki ilyet egy olyan ember iránt akit csak felületesen ismer? Igen ,igen ,tudom,rajongás és amikor belegondolok ,hogy annyira semmi esélyem ,hiszen itt Harry Styles-ról van szó,és nem Petiről a Tesco-s pénztárból. Jesszus annyira nevetséges vagyok,hogy egyáltalán ilyenen töprengek. Igen rajongás,de mi van ha most életemben először igazán szerelmes leszek? Ez a koncert izgalma. Jaj az a sok Harry-s fanfic amit olvastam,hogy elmegy a lány egy One Direction koncertre és Hazza észreveszi őt a színpadról,koncert végén kézen ragadja őt ,behúzza a backstage be és megdugja(bocsi) ...aztán a hecc kedvéérz bevallja ,hogy szereti . Sìrok a nevetéstől. Mert elmondjam mi volt a koncerten? Széttomboltam az agyamat ,közben pedig késztetést éreztem arra,hogy a felmenjek a színpadra és nyakon vágjam Louist amiért ennyire felelőtlen ,hogy felcsinált egy lányt ,mert mèg mindig sokkban vagyok emiatt ,ezalatt pedig sírtam ,mert a Night Changes-t játszottak és Harry ref.részènél végig őt néztem ,ami nyilván megnehezített mindent. Igazából végig őt néztem. És szokásomhoz híven ,elfelejtettem bármilyes fényképes vagy videós dokumentumot készíteni ,hisze könyörgöm ,kinek van ez ilyenkor eszében amikor a kedvenc dalait élőben hallgatja?! Közbevágásként koncert után hazafelé elgondolkodtam ,hogy lehet nem tudnék kapcsolatban lenni Harry-vel ,mivel annyira félnék,hogy ...jó vicc . Kómába kerülnèk attól is ha rám nézne ,és az én szerencsémre mire felépülnék már rég házasok lennének Kendall Jennerrel. De meg kell említsem ,hogy nem történt meg,hiszen nem nézett rám sem a koncert előtt ,közben ,de még utána sem. Pedig olyan 5.-6. sorban álltam,ő pedig sokszor volt középen ,de nem. De nyilvàn az 2-vel előttem álló lányt megénekeltette. Én és a szerencsém. Rám inkább vicsorít a szerencsém,mint mosolyog.
Szóval Spaces. Ez az a dal amiről eszembe jut az előző kapcsolatom. És ilyenkor mindig elgondolkodom ,hogy milyen lett volna ,ha nem az exem van velem a fontos pillanatokkor ,hanem Harry. Erre a gondolatra pedig egyszerűen nevetnem kell. Pedig ez a dal szomorú. Nagyon is.Szóval miután meg volt a koncert,ja és nem egyedül voltam ,barátnőm ,Klaudia is velem volt.Szóval mivel ő tud vezeti elindultunk hazafelé Sopronból Pestre. Nem bírtam volna ki a vonatot,az a hosszú út megörjített volna a sok gondolkodással és mivel Klaunak nem mondhattam el ezeket ,nyilván felemésztett volna az a 3 óra út csöndben. Klau nem nagyon ismeri a One Direction t ,szerintem még a neveiket sem tudja,de mivel nem volt fuvarom ,és mivel neki jól fizető melója volt,megtehette ,hogy eljön velem. De szerintem jól érezte magát. Már vagy 2 órája vezetett ,de még nem kérdeztem hogy létéről ill.hogy voltàról a koncerten.
-Jól érezted magadat egyébként?-kérdeztem, rámosolyogva ,megköszörülve a torkomat,nem tudtam eldönteni ,hogy ez a fél doboz elszívott koncert elötti cigi eredmènye vagy az egész estés éneklés és kiabálasomé,vagy esetleg mindkettőé. Illetve próbáltam egy mosolyt magamra erőltetni ,ami valljuk be ilyen lelki állapottal elèg nehéz volt. A koncert sokk,Louis apa lesz ügy,Harry látványa èlőben. Még magasabb ,mint ahogyan elkèpzeltem. Az arca ugyanolyan tökéletes(ha nem tökéletesebb) ,mint képeken ,a mentolos illatát pedig még az 5.sorban is éreztem . Nem tudom leírni milyen volt,hiszen ő olyan ,hogy látni kell élőben,másként nem érted meg miről beszélek. Na tehát az érzéseim ki voltak éleződve és úgy éreztem bármelyik pillanatban elsírhatom magamat.
-Örülök,hogy hozzám szólsz ,egész út alatt csöndben ülltél és meredtél magad elé,mint egy zombi. -mondta enyhe éllel a hangjában közben rám sem nézve az utat figyelte.
-Ne haragudj,csak tele van gondolatokkal a fejem - nevettem fel kínosan és a kezemet kezdtem el babrálni. De még milyen bugyuta gondolatok. - Szóval?
- Jobbak,mint gondoltam. Igazából jól éreztem magamat.-küldött felém egy bíztató mosolyt. -Főleg az ,tudod az a folk dal.Várj hogy is volt? - kezdte el dúdolni tök hamisan ,de egy szóbol rájöttem,hogy melyik az. Act my age.
-Act my age -kezdtem el hangosan nevetni ,és énekelni neki ,ő pedig velem együtt hümmögött végig . Túl jó volt
És aztán olyan hirtelen történt minden,mintha 2 perc alatt lefolyt volna az egész. Klau rálépett a fékre és hangos kerék csúszással megállt velünk a kocsi.
YOU ARE READING
Not an illusion (H.S.-One Direction fanfic)
Fanfiction"- Szerintem te beleestél. - nézett rám összeszűkült szemekkel. Hogy eshetnék bele egy olyan srácba akit nem is ismerek? Semmit nem tudok róla. Ez csak a látszat. Nem vagyok szerelmes. Vagyis de,de csak annyira ,mint amennyire több millió más lány e...