10.fejezet

102 6 0
                                    

Sziasztok drágák!:))
Meghoztam a 10.fejezetet is,nagyon remélem,hogy elnyeri a tetszésetek ,és hogyha van olyan,aki olvassa ,az hagyjon nekem valami nyomot magáról ,előre is köszike. Jó olvasást és szép napot! :)

"Ez az az ember,akit messziről el akarok kerülni"

-Ezt érzem most - láttam rajta ,hogy megbànta szavait és nem ezt akarta mondani ,vagy talán sem nem is szándékozott. Egyszer csak hirtelen megálltunk és Harry kivágta az ajtót ami nagyot csattant az ajtó oldalán ,kissebb horpadást és festék pergést okozott azon. H. ezzel mit sem törődve szállt ki ,és megállt ránk várva. Annyira nem törődött semmivel ,el volt szállva magától. Olyan szívesen bemostam volna neki haragomban,de nyilván nem tettem meg. Klau hamarabb jutott ki a kocsiból ,még mindig beszélt valakivel. Nagyon halk volt ,pedig próbáltam egy- két szót kivenni.
- Jössz már?-szólt hozzám félvállról H.,mire a kezem önkénytelen is ökölbe szorult. Nem tudtami fájt jobban: az ,hogy mindenáron meg akart fektetni vagy az ,hogy ennek tetejében meg kegyetlen bunkó is volt velem.
Persze tudtam én ,hogy ők is csak emberek és valószínűleg nekik is lehetnek rossz tulajdonságaik ,de ez az ember közel sem hasonlított Harry Styles-ra ,legfeljebb az alteregójára.
Legszívesebben elmondta volna neki ezeket , de akkor biztos lett volna a hazautunk Bp.-re ,Klau pedig biztos megölt volna,hogy kihagyom ezt a lehetőséget,pedig a tervem pont ez volt. Támogatásra volt szükségem ,mert az a csalódás lesújtó volt.

Pár perc elteltével már a liftben álltunk csak mi ketten. Harry es Én.
Egymással szemben,mint két idegen. Az ő kezei egymàsba fonva a mellkasa elött ,szemei fel alá méregettek ,néha megálltak a szám vonalában ,erre megnyalta a sajátját,majd kezdődött előről . Ezzel jelezni akart volna? Rogadtul idegesítőnek ,de mégis valahol szexinek találtam ahogyan nekem kiszolgáltatva állt ott . Már előre làttam ahogy boxerben felém közelìt,aztan azok az erős kezei könyörtelenül kényeztetnek és a nyelve....hülye gondolatok. 'Most van szükségem Klaura' gondoltam magamban hiszen éreztem kezdek bedőlni neki. De persze a barátnőm külön szobát kapott ,amit ő szívélyesen el is fogadott ,aztán kacsintva el is hagyta az előteret és a fiúkkal a második emeletre mentek.
Semmit nem vett észre a színjátékból ,pedig ő volt a legjobb barátnőm . Persze én próbáltam úgy alakítani ,hogy fel se tűnjön ,viszont a bátorító ölelése adott egy löketet ,nyilván nem a szexhez ,hanem ahhoz ha hozzám ér Harry,ne habozzak tökön rúgni.

-Min gondolkodsz? -kérdezte. Mi az talán érdekli ? Gondoltam mosolyogva. De aztán leesett ,hogy nem egy rugóra jár az eszünk. Így szemöldökömet megemelve néztem rá,várva ,hogy kifejtse,de ehelyett elrugaszkodott a faltól és olyan közel sétált hozzám ,hogy a lökés segítségével a hátamon éreztem a hideg falat. Homlokát enyémnek támasztotta ,kezet derekamra csúsztatta,szinte ugyanúgy álltunk ,mint a parkolóban. Szívem ugyanolyan hevesem vert,pulzusom az egekbe szökött és hirtelen azt akartam,hogy csókoljon meg. Mélyen a szemembe nézett ,azok a zöld szemek majd kiszúrták a tekintetemet ,de ugyanakkor annyi rosszat sugároztak. Hangosan és szaggatottam vettem a levegőt ,arra sem emlékszem ,hogy tudtam lélegezni.
Harry -n az izgatottság jelét sem láttam. Biztos volt mindenben amit csinál ,és tudatában volt a reagálásaimnak is.
- Beharaptad az ajkadat - suttogta a számra. Ez volt a végső mondata ,mivel az liftajtó kinyílt jelezve,hogy megérkeztünk a kívánt szintre ,ami a 6. -on volt. Csak a 6.-on ,olyan volt ,mintha a 106.-ra mentünk volna.
H.eltolta magát tőlem,és a szobánk felé sietett. Na ennyit a hidegvérem megőrzéséről. Talán nem sokat tévedtem Harryvel kapcsolatban ,csupán csak a modora volt elviselhetetlen.
Egyet köhintve megigazítottam a fehér ,véres felsőmet és követtem őt a lakosztályba.
Bűntudatot éreztem ,és mély lesajnálást magammal szemben ,de ugyanakkor titkon azt reméltem ,hogy még egyszer átélhetem ezt. Olyan zavart voltam ,mint egy szupermárketben elhagyott kisgyerek.
-Kérsz valamit inni ,Kate? -szegezte nekem a kérdést miközben a minibár felé indult . Kate..,talán Kata.
-Igen ,kösz. - válaszoltam ,de azonnal megbántam ,hiszen tudhattam volna ,hogy valami alkoholos lesz ,ami csak rossz hatással van rám. Harry és az alkohol rèmes kombináció!

Mára ennyit tudtam:D Megjelent a Perfect c.dalhoz a klip ,én imádtam fent maradtam hajnal 1-ig ,de nagyon megérte. A srácaink megint nagyot alkottak!:) Egyébként ez a dal inspirálta a mai termést ,remélem tetszett ,nemsokára hozom a következőt. Sok,sok puszi!:)

Not an illusion (H.S.-One Direction fanfic)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora