Lisenin iğrenç sarı duvarları bana sırıttı. 'Ne sırıtıyorsunuz be! 'dedi iç sesim duvarlarla polemiğe girerek. Tanrım. Kendim gibi iç sesim de manyaktı. Bu okula ilk defa geliyor olabilirim ama ah be insan evlatları -özellikle erkekler-neden yiyecek gibi bakıyorsunuz. Hadi erkekleri bir nebze anladım. Ulan kızlara ne oluyo? Çok mu güzelim? 'Ne güzeli be Piskopatsın sen! 'aaa iç sesim geri dönnüş. Ben senim salak!'Haaa doğru. Ya Eun Bi bir daha kavga falan etme tamam mı kuzum? 'Anne?!Neyse seninle kavga edip neşemi(!)bozmayacağım. Ya ama iki kere kavga etti diye üstelik haklıyım okuldan atılır mı insan? Ama iyi oldu. Sıçtım kızın ağzına. Ya öyle pısırık göründüğüme bakmayın tehlikeli biriyimdir. En azından kendi çapımda.Ama emin olun bu okul benden daha tehlikeli görünüyor.Ay içim ürperiverdi birden. Müdürün odasına giricem sınıfıma gidip kendime yer seçiçem ve bir arkadaş bulucam. Fighting Eun Bi! Göreyim seni! Müdürün odasına girdim.Beklediğimin aksine kel ve bıyıklı bir şey değildi. Sam Winchester gibi daştı. Evli misin yakuşuklu? "Sen Eun Bi olmalısın? "aynen o benim. "Evet efendim ta kendisiyim"
**
Abi müdüre söylediğim tüm iltifatları unutun.O adam Sam'in tırnağı olamaz. Beni önce sınıfa getirdi.,sonra tüm okulu konferans salonuna toplayıp beni tüm okula tanıttı. Üstelik resmen beni gömdü. Ay o şirin adam nereye gitti? "Selam! Ben Mi Ha. Okula yeni gelmişsin"Ay şok oldum bir saniye. "Şey selam! Bende Eun Bi ki beni tanıyorsun. " güldü ve kahvesini masaya koyup yanıma oturdu. "Tanımayan var mı? Şu an okulun mükemmel çocukları ki 12 kişiler hepsinin dikkatini çektin. Ayrıca çok güzelsin herkes sana bakıyor! "Oha cidden bana bakıyorlar.Kafamı saklanmak isteyen deve kuşu gibi masaya gömdüm.Mi Ha kıkırdıyordu. "Bence arkadaş olabiliriz. Yani gerçekten hiç arkadaşım yok. Bilirsin inek gibi görünen içine kapanık çirkin kız modeli"bu kız kendine çirkin mi diyor? Miranda Kerr yanında halt etmiş. "Saçmalama çok güzelsin yeni arkadaşım! "gülümsedim. Gülümsedi... Masaya yine biri oturdu. "Selam güzellikler ben Zelo. Tanışmaya geldim"Zelo gözlerini Mi Ha'dan Miha gözlerini Zelo'dan alamıyordu. Ulan bunlar birbirine aşık. "Neyse siz kaynaşın ben de kahve almaya gidiyorum"yoo sınıfa gidiyorum aslında. Hemen önce kantine gidip kahve aldım daha sonra sınıfa çıkmaya başladım. Kızın biri çekmiş birini dövüyor. Tabi durur muyum? Hızır gibi yetiştim. "Napıyorsun sen?! Belliki kız senden küçük utanmıyor musun? "kız bana bir bakış attı yerin dibine girdim."Bak canım ben Taeyeon kız olarak bu okulda benim borum öter istersen bulaşma yararına olur! "güldüm "Hadi ya! Ben de Eun Bi.Ayrıca sana çoktan bulaştım. Yani canım sen tehlikeli tehlikeliysen ben de tehlikeliyim." dedim. Önce Taeyeon sonra dövdüğü kız bana baktı. Taeyeon kızı bırakıp benim saçımı tuttu. Yalnız çok acıyor. Bende boş durmadım geçirdim yumruğu. Bir bağırdı kulağımı sağır etti manyak. "Noluyo lan?! "gelen sesle arkamı döndüm. Şu 12 çocuk bunlar heralde tekrar işime dönüp Taeyeon'u saçından tutup ayağa kaldırdım. "Yeterince tehlikeliyim aptal! "dedim ve Taeyeon'u yere atıp lavaboya girdim. Saçımı çekti ve bozdu ama şöyle bir şey var ki onun manikürlü tırnakları beni alt etmeye yetmez. Mi Ha ve Zelo lavabodan çıkınca yanıma geldiler. "Gençler 100.kez söylüyorum iyiyim.Okay?"Mi Ha ve Zelo kafasını salladı. "Kızım sen malsın ama okulun en belalı grubunun koruduğu en belalı kıza bulaştım. 13 kişi var peşinde"sırıttım"20 kişiyle dövülmüşlüğüm var rahat ol. "Zelo bana wtf bakışı atınca açıklama gereği duydum. "Üvey annem dövdürtmüştü."Zil çalınca Zelo bana ve Mi Ha'ya sarılıp sınıfa gitti. Mi Ha mal mal sırıtıyor tabi. "Ne sırıtıyorsun sen? Aşık mısın yoksa bu mala? "gözleri büyüdü "Şey hayır ben o 12 çocuk var ya onlardan Do Kyungsoo'dan hoşlanıyorum. Arkadaşları ona D.O diyor"güldüm.
✌
Eve dönünce kendi annemle karşılaşmayı beklemiyordum tabi. Annemle hasret giderdikten sonra çıkışta numarasını aldığım Mi Ha'yı aradım. Grup hakkında bir şeyler öğrenmiştim. 12 kişilermiş. Adlarının öğrendi falan. Ama acaip tehlikeli görünüyorlar. Okulun websitesi falanda hep öyle yazıyor yani. 12 kişi tefecilerle falan baya ilişkileri varmış. Aman be sıçam onlarn tehlikesine. Kapı gibi kuşağım var benim üstelik wushu ve atletizmlede uğraşıyorum. Boş değilim beybimler. Gelin görün bakalım Eun Bi kimmiş! Ya yalnız yarın için inanılmaz korkuyorum.Kısaca sıçtım.
**
Dışarı çıkmak için taytımı ve tişörtümü giydim paten sahasına gidecektim. Telefonumu, paramı, patenimi, kulaklığımı ve ek şarjımı almıştım. Mor ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.Paten parkına gelince ayakkabılarımı kenara koyup patenimi giydim. Daha sonra kulaklığı takıp telefonumdan BTOB'den İt's okay açtım. Şimdi kayabilirim.
**
Paten parkından çıkmış eve geliyordum. Bir anda 10-15 kişi etrafımı sardı. Hepsinin elinde sopa. Arkadan 12+1'in geldiğini görünce sıçtın kızım dedim yani. Harbiden sıçtın Eun Bi! Birden üzerime yürümeye başladılar. Kızın biri çıkıp sopayı karnıma geçirdiğinde diğerleride vurmaya başladılar. Midemden böyle sıcak sıvılar ağzıma yükseliyordu. Astımım vardı. Ağzımdan kan gelip yere düşünceye kadar vurdular sonra biri bağırdı. "Lan kızın astımı varmış ölücek! "Chanyeol çok zekisin bakıyorum.Son duyduğum ses o Taeyeon denen piçin piç sevgilisi Baekhyun'un sesini duydum. ""Hassiktir. Abi yürüyün hastaneye gidiyoruz!"
**
Bu koku,bu ses. Ulan hastanedeyim! Annemde başımda oturmuş ağlıyor. "Uyandı! "Evet Zelo uyandım. Koşup bana sarılan Zelo ve Mi Ha'ya göz devirdim. "Çocuklar sakin. Henüz ölmedim! "Mi Ha omzuma vurdu. "Kes lan sesini. Henüz ölmedim ne demek gerizekalı! "ağlayıp bana daha fazla sarıldı. Şükür ki Zelo onu üstümden çekip beni kurtardı."Korkuttun bizi"Anneme sarılmaya çalıştım ama burnum ve vücüdumdaki boruları farkettim. "B-bunlar nee?" İçeri doktor 12 çocuk ve Taeyeon girdi. Göz devirdim. "Çık dışarı Taeyeon. "göz devirdi. "ÇIK LAN DIŞARI! "kimse böyle sert bir şeyi beklemediği için bir adım geriledi. Yalnız benim içimde bir yerler acıyordu. Öksürmeye başlayınca doktor yanıma koştu.Noluyor lan? Ay gözlerim kararıyor. "Bilinci kapanıyor hemen **** getirin!"Zelo'da yanıma koştu."Ya çabuk olun! "Mi Ha bağırıyordu. "Kurtaramazsak beyin ölümü gerçekleşirse bitkisel hayat kaçınılmaz son"
?!
WTF? ne dedin bebeğim?Hemşire elinde bir şeylw odaya girince doktor hemen elinden kaptı ve koluma sapladı. Hassiktir. Bu ne amınakoyim. Vücudum uyuşmaya başlayınca uyumaya başlamıştım.
**
Multimedia,Eun Bi. +EXO-Peter Pan
Kısa mı oldu? Kütfen okuyun. *.*