LMR-7❤

163 16 5
                                    

Multimedia:Baekhyun+BTS-I NEED U
***
"Ne işin var burada?! "lanet! Sesim titremişti."İyi misin? Seni merak ettim. Ağlamışsın. " Yeter ama. "Ya sen beni merak falan etme o da bir anlıktır. Yeter Baekhyun! Önce kırıyorsun daha sonra teselli ediyorsun karar ver artık!Seviyor musun, nefret mi ediyorsun? "bir süre bekledim yine de cevap gelmedi. "Tabi ki cevap veremezsin. Şimdi git tamam mı?! "Kapıyı yüzüne kapatıp kapının dibine çöktüm. Elimdeki nutelladan bir kaşık daha alıp emdikten sonra yuttum. Boğazımdaki yumruyu tutmayı bırakıp hıçkırıklarımı serbest hale getirdim.
***
1 hafta içinde sadece okula gidip gelmiş, arada Luhan ile buluşmuş ve bolca ağlamıştım. Okulda ya da toplu arkadaş ortamlarında Baekhyun ile göz göze gelmemeye çalışıyor, bana yaklaşırsa daima kaçıyordum. Daha çok acı veriyordu ama geçiyordu. Arkadaşlarımız da bunun farkındaydı ama bir bildikleri vardır diyerek üstümüze gelmiyorlardı.
Bugün okul çıkışı yine Luhan ile buluşacak, yine kendimi tutamayıp ağlayacak,daha sonra Luhsn tarafından eve bırakılacaktım.
***
Okulda defterimi unutmuştum. Sınıfa girdiğimde Baekhyun'da oradaydı hemen defteri aramaya başladım. Kapıdan gelen kilit sesiyle ikimizde o yöne döndük. "Hayır ama ya! "Kesin bizimkilerin işi bu. "Sevgili olmadan o sınıftan çıkmayın. İkinizinde birbirini sevdiği belli."Kyungsoo benden ciddi küfür yiyorsun. Ama bir dakika o da beni mi seviyor?
**
Tam 1 saattir aynı sınıftayız ve tek kelime etmedik. "Konuşalım artık Eun Bi. Evet haklısın kırıp kırıp özür diliyorum ama hepsini bilerek yapmıyorum. Hepsi seni sevdiğimden.Evet söyledikleri doğru ben seni seviyorum. Sürekli senden bahsediyorum. Ne zaman görsem aptal aptal gülüyorum. Lütfen affet beni. "Gözlerinde saf pişmanlık görüyordum. "Seni seviyorum~"diye fısıldadım. "Ne? Duymadım."Gıcık! "Aishh.Seni seviyorum gerizekalı. "Yanına gidip ona sarıldım. "Tanrım teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim! "Baekhyun Tanrıya teşekkür ediyordu.Kıkırdadım.Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Geçen sefer bir anlıktı dediği şeyi şimdi isteyerek,rahatça yapıyordu. Dudaklarımızı ayırıp alnını alnıma yasladı. "Lütfen diğerleri gibi terkedip gitme. Seni gerçekten seviyorum. Benimle çıkar mısın? "kısa bitçr kalp krizinden sonra cevap verdim. "Evet. Ve seni asla bırakmam Baekhyun. "
***
Ehehe. Beklenen son ha?! Diğer bölümleri bekleyin. Sevgili oldular sıkıcı olur demeyin. Sevgiler, saygılar. Bluewriterxx Exo_AzraY_EsraK. Sizi seviyorum!

Love Me Right❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin