LMR-2❤

186 17 6
                                    

Bu bölüm Bluewriterxx 'e ithafen yazılmıştır. Seni seviyorum BüşBüş'üm.
Hadi eyvallah...
***
Tekrar tekrar uyanıp bayılmıştım. Astımım olduğu için akciğerlerim zarar görmüş ve zedelenmişti. Baekhyun bugün refakatçi kalacakmış. O niye kalıyorsa. Baekhyun içeri girdi. "Selam! Konuşmak istiyorum istersen çıkabilirim."göz devirip koltuğu gösterdim. "Otur. Ne konışucaksan konuş. "hızla koltuğu yanıma çekti ve oturdu. "Şey beni Taeyeon ayarttı. Üzgünüm gerçektten. Tae'den ayrıldım zaten sadece arkadaş olmak istiyorum. Sadece unutamazmıyız? "What dedin gülüw? "Ne diyon lan sen?! Önce dövdür sonra çık karşıma 'Ay ben seni dövdürdüm çok üzgünüm hadi arkadaş olalım'de. Pardon ama yaşatır mıyım sizi?!"
**
Baekhyun ne dediysemde gitmemiş başımda beklemişti. "Akşama taburcu olacakmışsın Eun Bi. "Kafamı salladım. "Şimdi çık."göz devirdi. "Pardon ama 18 saattir trip atıyorsun. Git Tae'ye at! "aa öküze bak bir de bana bağırıyor. "Kes be! Ayrıca git Taeyeon'la barış. Kız seni seviyor belli ki. Niye hemen ayrılıyorsun?" kapıyı çarpıp dışarı çıktı. Artist!
***
Eve dönünce annem benim bavulumu toplamış kendi evine taşımıştı. Mi Ha sürekli etrafımda pervane olmuştu. Hayır bir şeyim de yok ki. Alt tarafı ölüm tehlikesi atlattım. 'Malsın kkk' aaa iç sesim geldi. Nerdesin lan kaç gündür?! Ölüyodum ben! Neyse. Atar yaptım ben. Kesin regl olcam! Abi valla içim sıkıldı. Biri gelsede konuşsam. Mi Ha'yı niye gönderdiysem."Tatlım bir çocuk geldi seni görmek istiyor." Zelo? "Tamam gelsin."İçeri Baekhyun girince şok olmuş bir ifadeyle ona baktım. "Neden şaşırdın?"
Gözlerimi gözlerine diktim. "Şey ben Zelo'yu bekliyordum. Ondan şaşırdım." Tanrım sohbet edecek biri derken Baekhyun'u kast etmemiştim neden bana bunu yapıyorsun? Hı? Neden? "Gidiyim mi?" gitmesen de olur. Ne! Höt!
"Yo hayır gitmene gerek yok. Ayrıca niye geldin ki? Yorulmasaydın. " yanıma oturup yüzüme eğildi. "Belki de seninle aynı havayı solumak istediğimdendir. " Ne?!
***
Kısa farkındayım. Bir nedeni yok.kkk
Ayrıca tekrardan bu bölümü biricik KakaoTalk arkadaşım, best sisterim ve cancağızım olan Büşra'ya ithaf ediyorum. Seni sevip, güveniyorum. Calgayo kicibeler.

Love Me Right❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin