LMR-4❤

161 16 8
                                    

Yeni bölümü çok merak edenler vardı dayanamadım yazdım. Kıyamam Büş'üme. Bir günde 3 bölüm.Rekor kırdım vallahi.
***
"Sen Taeyeon'u tehtid mi ettin?!" Ne?!
**
Cidden ne? "Saçmalama ne Tae'si ne tehtidi?" Alayla hıhladı."Arka bahçeye çağırmışsın onu sonrada tehtid etmişsin. "Mesajı açıp gözüne sokar gibi gösterdşm. "Keşke sevgilinin telefonunu kontrol etseydin.Kim kimi çağırmış görürdün. O sürtük sana ne dedş bikmiyorum ama gerçekten piçsin."Yanağıma inen sertlikle kafam yana doğru düştü. Şimdi o bana tokat mı attı?Tüm kantin bizi izliyor ve arlarında fısıldaşıyordu. "Eun Bi, ben özür dilerim. Yani bi-"sözünü böldüm. "Gerçekten bir piçsin! "Hızla lavaboya koşup bir kabine girdim. Klozetin üzerine oturdum ve içim çıkasıya ağladım.
**
Kapının yumruklanmasıyla gözlerimi açtım. Uyuya kalmışım. (Y/N:Bir kere arkadaşımın başına geldi. Kkk)
Kapıyı açıp dışarı çıktım. Zelo beni kendine çekip sarıldı. Oha ağlıyor!"Gerizekalı kendine bir şey yaptın zannettim. "sesi buram buram endişe kokuyordu.Ona nazaran soğuk sesimle cevap verdim. "İyiyim Zelo. "Kollarından çıkıp aynaya yaklaştım ve yüzümü yıkadım. O sırada Baekhyun ve arkadaşları bizi izliyordu. Ona tiksinç bir şeymiş gibi bakıp omzuna çarparak dışarı çıktım. Hayat çok zor.
**
Okul bir haftadır bizi konuşuyordu.Her içeri girişimde bana bakıyorlardı. Kantinde gözümü gezdirdim. Baekhyun bana bakıyordu.Bir dakika ne?! Bana bana Eun Bi'ye! Ellerimi 'ne var'anlamında salladım. Kafasını çevirdi. Dengesiz! Luhan bana el sallayıp yanıma geldi."Gel bahçeye çıkalım hava al. "Kafamı salladım. Kolunu omzuma attı.
**
Luhan'la okulu ekip dondurma yemeye önce Times kafeye gştmiştik. Daha sonra bubble tea olduğu halde Luhan Starbucks'ta içmek istediği için oraya gidip orada içmiştik. "Ee nasıl keyfin yerine geldi mi? "kafamı salladım ve bubble tea'mden bir yudun daha aldım. "Hemde çok. Tekrar teşekkürler."göz devirdi. "Geldiğimizden beri en az 50 kere teşekkür ettin Yet-her! "komik bir sitemle konuşunca güldüm. "Baekhyun. Naber kardeşim?"Wtf?!
**
Kapak için sevgili yazar arkadaşım Bluewriterxx 'e çok kocaman öpücükler. Diğerlerini de kullanacağım.

Love Me Right❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin