Biliyorum fazla ithaf veriyorum. Ama ben bu kızı çok seviyorum. Biz KaiSoo gibi manyak, HunHan gibi romantik, BaekYeol gibi deli bir çiftiz. Ve tekrardan bu bölümü cancağızıma ithaf ediyorum. Bluewriterxx
***
"Belki de seninle aynı havayı solumak istediğimdendir."Ne? Don-dum resmen. "N-ne? "yüzüme daha çok eğildi. "Aynı havayı solumak, sen kokan bir şehir, senin olduğun bir okul... "daha fazla yaklaşıp dudaklarıma yapıştı. O gözlerini kapatırken ben daha fazla açıyordum. En son onu itmeyi akıl edip itmiştim. Yanağına tokadı indirdim. "Aptal herif ne yapıyorsun?! Çık dışarı! "Baekhyun evden çıkınca kendime tokat attım. Ondan resmen etkilenmiştim. Karnımda bir şeyler tekme atmıştı, kalbim teklemişti. Avuç içlerim terlemişti. 'Aşıksın sen ona aşıksın! 'Lanet olsun aşık falan değilim tamam mı? Kapa çeneni iç ses! 'Kimi kandırıyorsun utanmasan karşılık verecektin'sus artık lütfen. Sinirlerim bozulmuştu. Dizlerimi kendime çekip ağlamaya başladım. Bak kesin regl olacam. Hayra alamet değil bu atarlar,bu ağlamalar.
***
Telefonu elime alıp instagramda Baekhyun'u arattım. Son eklediği fotoğrafta Taeyeon ve Baekhyun öpüşüyordu. Hemde atılalı daha 1 saat olmuştu. Benden çıkıp Taeyeon'a gitmişti. Piç herif. O fotoğrafı görünce üzüldüm ne bileyim yine kalbim bir garip oldu.
**
Okul için izinim bitmiş okula geri dönmüştüm. Mi Ha yanıma oturduğunda bile Baekhyun ile Taeyeon'u izlemiştim. Lanet olsun. Niye böyle oluyor. "Çünkü ona aşıksın" sesli mi düşünmüştüm. "Sesli mi düşündüm ki? " kafasını salladı."Evet. "
KakaoTalk*
Bildirim sesiyle telefonuma döndüm. -Arka bahçeye gel-Taeyeon
Bu kız numaramı nereden almış. "Ben birazdan geliyorum."Mi Ha kafasını salladı.
**
Arka bahçeye gittim. Taeyeon zaten oradaydı. "Ne var? " göz devirdi. Ulan çok göz deviriyor bu! "Ne bu atar? " Evet regl oldum.Demiştim ben size.
"Sadede gel Taeyeon.Uzatma." başını eğdi. "Şey hem özür dilerim hem de teşekkür ederim. Senin sayende Baekhyun'la yeniden sevgili olduk. Sağ ol. "gülümsedi ve okula doğru ilerledi. Tanrım cidden çok sağ ol! Ağacın dibine oturdum ve cebimden kulaklığımı çıkartıp Tiger JK'den Reset şarkısı açtım. Ah biraz ağlıyacağım.
***
Omzuma dokunan elle irkildim. Luhan? "İy misin? "yanıma otururken sordu. "İyi gibiyim. Sen? " güldü. "Bende iyi gibiyim. " güldüm. "Anlatsana. Ben dinlerim. " kafamı alıp omzuna yasladı. "Ya önemli bir şey değil boş ver. " dudağını sarkıttı. "Tamam o zaman sadece ağla. Rahatlarsın. "Kafamı salladım.
***
Baya bir ağladıktan sonra Baekhyun Luhan'a mesaj atarak çağırdığı için gitmişti.Ben de biraz daha durup içeri girmiştim. "Getirdim. " Zelo'nun elinden ilacı aldım ve içtim. "Teşekkür ederim"diye mırıldandım. "Neyin var?"Mi Ha ona bir bakış atınca Haalayıp önüne döndü. Ne anladın Zelo? Çok merak ettim. "Eun Bi,Baekhyun buraya geliyor. "Ne?! Harbi buraya geliyor. Elini masaya vurup bağırdı."Sen Tae'yi tehtid mi ettin?! "Tekrardan ne?!